סלין דיון משתפת פעולה עם מותג בגדי הילדים הישראלי הכי מגניב בעולם

CÉLINUNUNU | צילום: דודי חסון
CÉLINUNUNU | צילום: דודי חסון

אחרי שנונונו הפך לפייבוריט של אימהות הוליווד, כולל ביונסה וקרדשיאנס - עכשיו צמד המעצבות הישראליות מאחורי המותג הלוהט משיקות ליין עם סלין דיון, שבגיל 50 המציאה את עצמה מחדש כסטייל אייקון. האם זה יספיק כדי לשכנע את האיט-מאמז של העולם להוציא יותר מ-1,000 ש"ח על ז'קט לילד?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אתמול (שני) הגיח לעולם האינסטגרם סרטון טיזר קצר ותמוה. על המסך נראתה סלין דיון כשהיא שכובה על הרצפה ונאזקת בידיה תוך שהיא קוראת אל אוכפי החוק הקשוחים "It's Ok, I'm Celine Dion!". קופירייטינג אגרסיבי-פרובוקטיבי בצד, מי שעומד מאחוריו הוא CÉLINUNUNU– מותג בגדי ילדים חדש שמושק ברחבי העולם היום (שלישי), פרי שיתוף פעולה של הזמרת ושל המותג הישראלי המצליח Nununu.

 

עם למעלה מ-500 נקודות מכירה נוצצות ברחבי העולם, כולל בכלבו היוקרתי בארניז, שיתופי פעולה עם שמות יוקרתיים כמו מותג הנעליים הצרפתי Collegien ורשימת לקוחות שמונה כל צאצא של סלב הוליוודי שמכבד את עצמו, מהילדים של ביונסה ועד בני שבט קרדשיאנס – החיבור בין דיון למותג הישראלי לא נראה תלוש. דיוות הפופ הקנדית עברה מהפך תדמיתי מטורף לפני כשנתיים והוכרזה לקראת גיל 50 כאייקון האופנה החדשה. לפני כשנה וחצי היא אף השיקה קו משותף עם רשת בתי הכלבו נורדסטרום ובמקביל היא לקוחה אדוקה של המותג הישראלי, שאחראי לחלק נכבד מהגרדרובה של בניה התאומים בני ה-8. לפני כשנה וחצי היא פנתה אל מקימות המותג, המעצבות איריס אדלר וטלי מילכברג, בבקשה לשתף פעולה. במקום ליצור קולקציית קפסולה, הבשילו התנאים ליצירת מותג שלם ונפרד ששואב מה- DNA של Nununu ונשען על כוח הפרסום והפוטנציאל הכלכלי האדיר של אושיה כמו דיון.

 

המעצבות הישראליות איריס אדלר וטלי מילכברג,מ-NUNUNU | צילום: רון קדמי
המעצבות הישראליות איריס אדלר וטלי מילכברג,מ-NUNUNU | צילום: רון קדמי

 

מבט באתר הבין לאומי של המותג, שם הוא נמכר באופן בלעדי, מלמד כי אכן הפריטים מדברים שפה זהה. מאז שהוקם ב-2009 מציע Nununu אלטרנטיבה למותגים שמבקשים לעטוף ילדים כסוכריות ושואף לבטל את ההפרדה המגדרית המאוסה על ידי פריטי יוניסקס אדג'יים שמתאימים למפלצות קטנות ולא לנסיך של אמא. מה שהתחיל כנטע זר ואוונגדי בשוק אופנת הילדים שהכיר עד אז בעיקר גוונים של ורוד וכחול, הפך למודל לחיקוי של מותגי המיינסטרים. עיניכן הרואות – היום בכל רשת תוכלו למצוא פריטים בשחור ואפור עם גולגולות וסלוגנים מחוצפים באווירת רוקנרול. במותג החדש תמצאו למעלה מ-40 פריטים המתאימים לגילאי 0-14 ומבטאים את אותו הלך רוח: מעילי אופנוענים, מכנסי באגי מודפסים, קפוצ'ונים מלאי אטיטיוד או שמלה שמשלבת בין תחתית טול לסריג קז'ואלי בהדפס כוכבים. כל אלה מוצעים ללא הפרדה ל"בנים" ו"בנות" והמחירים, כמו אצל המותג האב – יקרים ונעים בין 84 ש"ח (לכובע) עד 1,213 ש"ח (לז'קט). המשלוח לישראל חינם בהזמנה מעל 75 דולר ויעלה 35 ש"ח בהזמנה בסכום נמוך יותר.

מתוך הקולקציה של CÉLINUNUNU | צילום: דודי חסון
מתוך הקולקציה של CÉLINUNUNU | צילום: דודי חסון

 

כאן לא תמצאו אוברולים בוורוד ובתכלת | צילום: דודי חסון
כאן לא תמצאו אוברולים בוורוד ובתכלת | צילום: דודי חסון

 

כמו בבסיס האם, גם CÉLINUNUNU מתהדר באג'נדה לכאורה מפוארת אך בפועל טרחנית שמבקשת לשנות סדרי עולם ולשחרר את הזאטוטים מהסללות מגדריות שחוקות: "המותג בא לעודד ילדים להיות חופשיים לבטא את האינדיווידואליות שלהם דרך הבגדים שהם לובשים", נכתב בהודעה לעיתונות, או במילותיה של דיון עצמה: "CÉLINUNUNU מאפשר לילדים לעשות בחירות משוחררות מסטריאוטיפים ונורמות, מושפעות רק על ידי טעמם והעדפותיהם האישיות. אנו עוזרים להם להרגיש חופשיים, יצירתיים, מלאי השראה, מכבדים זה את זה ומאושרים בעולם".

ובכן, ילדים על פי רוב אינם האוטוריטה האופנתית של עצמם אלא בבואה של האספירציות של הוריהם, שמוטות לא רק מגמישות מחשבתית ונאורות אין סופית אלא מטעם אסתטי ויותר מהכל – רצון להגיד משהו על עצמם ולהיות חלק ממה שנחשב קול. והבגדים הם קוליים ללא עוררין, תשאלו את ביונסה. קצת יותר קוליים אפילו, כשמנתקים אותם מיומרות. אחרי הכל, האם בגדים הם מה שהופך ילדים ליצירתיים ומאושרים בעולם?

טו קול פור סקול – מתוך הקולקציה של CÉLINUNUNU | צילום: דודי חסון
טו קול פור סקול – מתוך הקולקציה של CÉLINUNUNU | צילום: דודי חסון