ספא תוצרת בית

כך תארגנו לכם ערב ספא מהמם בלי לזוז מהבית

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'ל רחצה עם פילינג מסדרת שמן הזית של שוורץ קוסמטיקה טבעית, 30 ש"ח. תכשיר טבעי משמן זית עם גרגרי פילינג, המופקים מגלעיני הזית. לניקוי יסודי של העור ולהסרת תאי עור מתים.

Detoxfiying and Firming Body Mask מסדרת Dead Sea Minerals של אייבון, 99 ש"ח. מסכת ניקוי מייצבת לכל הגוף. מסלקת שאריות לכלוך, מרגיעה, ממצקת, מקררת ומותירה את העור רענן ללא תחושת יובש.

Milk Powder של קנזו, 187 ש"ח (10 שקיות באריזה). אבקה בניחוח עדין של פרח הלוטוס הלבן, שבמגע עם המים החמימים יוצרת מי חלב. שהייה באמבט חלב כזה מרככת את העור ומפיגה מתחים.



Fluide De Beaute 14 של קריטה

Fluide De Beaute 14 של קריטה

סבון ליפה של אמה גרין, 18 ש"ח ל-100 גרם. סבון איכותי יצוק לתוך ליפה. מיועד לקרצוף העור, להסרת תאים מתים ולהמרצת מחזור הדם. מצוין לקרצוף כפות הרגליים.

פילינג גוף במגוון ניחוחות של SPRING, 26-40 ש"ח (תלוי בגודל). תערובת של מלחים, שמנים צמחיים ושמנים ארומטיים להמרצת העור ומחזור הדם ולהסרת תאי עור יבשים. קיים בניחוחות מושק, וניל, פטצ'ולי-לבנדר-וניל, לבנדר, פסיפלורה ותפוז-קינמון.

חמאת גוף במשקל של סבון של פעם, 30 ש"ח ל-100 גרם. החמאה עשויה משמן פרי עץ השיאה, שמן אגוזי קקאו, שמן חוחובה ושמנים אתריים ומכילה ויטמינים A ו-C, מטפלת ביובש בעור, מרככת אותו ומעניקה לו לחות והזנה. ניתן להכניס לחמאה פתיל ולהפוך אותה לנר ריחני, ובשמן שנמס אפשר להשתמש כשמן עיסוי.

מגוון סבונים מוצקים לגוף ולפנים, 16 ש"ח ל-100 גרם, ללין. הסבונים מבוססים על חומרים טבעיים ושמנים אתריים וארומטיים, ומועשרים בשמן זית, בתוספת חמאת שיאה, לבנדר, גרניום ובוץ ים המלח. להשיג במגוון ניחוחות כמו למון גראס, דובדבן, פפאיה, רימון ועוד.

Multi-Vitamin Dry Oil של AHAVA, בניחוח ארז ומנדרינה, 110 ש"ח. שמן גוף יבש שנמרח בקלות ונספג במהירות, ומספק לעור לחות, הזנה עמוקה ומראה זוהר. מכיל בין היתר שמן זרעי חוחובה, שמן זרעי שומשום וויטמין E.



מלח אמבט של נרות בשנקין

מלח אמבט של נרות בשנקין

Fluide De Beaute 14 של קריטה, 345 ש"ח. נוזל לחות משולש: לפנים, לשיער ולגוף. מכיל חלקיקי נחושת ותמציות שמנים, ומעניק רכות וזוהר מיידיים. עסו את הגוף עם התכשיר ואז טבלו באמבט. במקרה של שיער יבש ופגום מומלץ למרוח בתמצית את הקצוות היבשים.

מלח אמבט של נרות בשנקין, 76 ש"ח. מלח אמבט מקציף להרפיית שרירים תפוסים או כואבים, עשוי ממלח טבעי בתוספת שמנים אתריים, מרגיע את העור, מרכך אותו ומעניק לו לחות וויטמינים. להשיג בניחוחות וניל פצ'ולי, חלב ודבש, נבט חיטה.

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN