סרטים לשיער ואקנה

קשתות בשיער, בושם משגע ואקנה. מראה COSMO

88 שיתופים | 132 צפיות

טרנד מתחדש

הקשתות והסרטים שהשתלטו על השיער של כולן בשנה האחרונה לא הולכים לעזוב אותנו בקרוב – זמן מצוין להעניק למראה הזה שדרוג מרענן. קחי דוגמה ממישה ברטון, שמצליחה להעניק טאץ' אישי ומיוחד לכל טרנד אופנתי, מאוס ככל שיהיה. הפעם היא מצאה דרך סקסית ואטרקטיבית במיוחד לשלב את הסרט בשיער – היא מניחה אותו רחוק יותר מהמצח, בלי למשוך גם את השיער לאחור. "החוכמה בסגנון הזה היא לעצב את השיער לפני ששמים עליו את הסרט", מסביר ביירון וויליאמס, מעצב שיער מלוס אנג'לס, שטיפל בעבר בשערה של מישה. "ואז להניח את הסרט על השיער המעוצב, במרחק של 3.5-4 ס"מ מקו השיער". לכי על סרטים מקטיפה או סאטן, או כאלה המקושטים בפאייטים.

מכבי אש

הצילי את הרעמה שלך מצלייה: לפני השימוש במגהץ השיער או במכשיר הבייביליס לחצי לתוכם נייר טישו לבן. אם הטישו הופך לצהוב – סימן שהמכשיר חם מדי, ועלול להזיק לשערך.

מחקר חדש על אקנה וחלב

סובלת מאקנה? יכול להיות שאת צריכה לצמצם את כמויות הקפה ההפוך שאת שותה.

מחקר חדש גילה שיש קשר בין אקנה ובין ההורמונים הטבעיים שמצויים בחלב פרה. "ההורמונים עלולים להגביר את הייצור של הורמונים דמויי טסטוסטרון בגוף", אומר ד"ר אלברט לפקוביץ, רופא עור מניו יורק. "כתוצאה מכך עורך מפריש יותר שמנוניות, מה שגורם להופעת פצעונים". מחקר שפורסם לפני שנתיים מצא גם שהיוד שניתן לפרות על מנת למנוע זיהומים מגיע בסופו של דבר אל החלב שהן מייצרות, וכשאת שותה אותו, הוא גורם להחמרת מצב האקנה.

מה לעשות? "אם הפצעונים מתקיפים את עורך למרות שאת שומרת על משטר קפדני של טיפול בפצעונים במשך חודש לפחות, ולוקחת תרופות חזקות לטיפול באקנה, כדאי לך להתייעץ עם רופא עור על צמצום כמויות מוצרי החלב שאת צורכת", אומר ד"ר הרווי ארבסמן, מרצה לרפואת עור באוניברסיטת באפלו.

ניחוח אישה

אחת הדרכים המצוינות להשאיר אחרייך שובל מהמם מניחוח הבושם שלך היא להתיז אותו על השיער, אבל חשוב שתדעי שזו לא שיטה שכדאי לך לנקוט על בסיס קבוע. מעצב השיער ההוליוודי אוסקר בלאנדי טוען שהתזת בושם על השיער בתדירות גבוהה עלולה לפגוע בו, כי "האלכוהול שנמצא בבושם עלול לייבש את השיער ולגרום לצבע שלו לדהות". אולי בכל זאת כדאי לך להשתמש במוצר שיער ריחני ולהשאיר את הבושם לאזורים שלהם הוא נועד.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN