קיילי ג'נר מרימה לסטודנטית מקיבוץ לוחמי הגטאות

קיילי ג'נר | צילום: Gettyimages
קיילי ג'נר | צילום: Gettyimages

אחרי שחיברה בין שחר אבנט לביונסה, עופרי כהן, סטודנטית בת 28 מקבלת עוקב מקיילי ג'נר. הגיע הזמן שתתאהבו באינסטגרם שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

"יצאתי עם חברים לחגוג את השנה החדשה, הסתכלתי על ההתראות באינסטגרם ופתאום ראיתי שקיילי ג'נר התחילה לעקוב אחרי, שיפשפתי את העיניים, חשבתי שאני לא רואה טוב. ביקשתי מחברים להסתכל באינסטגרם שלהם אם זה אמיתי, וזה באמת קרה". מספרת לנו בשיחת טלפון נלהבת עופרי כהן, 28, סטודנטית לסיעוד מקיבוץ לוחמי הגטאות שנמצא בצפון הארץ ובו היא מתגוררת עם בעלה. אז מה גרם לכוכבת הכי גדולה בעולם, הלו היא קיילי ג'נר ללחוץ על פולואו ולהכניס את הקיבוצניקית הסטודנטית לרשימה הסופר מצומצמת (130 בלבד. 131 יחד עם כהן) של אנשים שהיא עוקבת אחריהם?

קיילי ג'נר | צילום: Gettyimages

 

>> ואיך הגיעה מאפרת אנונימית מישראל לככב באינסטגרם של קים קרדשיאן?

"חשבתי שאני לא רואה טוב", החלום הרטוב של כל בן אדם, עוקב מקיילי ג'נר | צילום מסך
"חשבתי שאני לא רואה טוב", החלום הרטוב של כל בן אדם, עוקב מקיילי ג'נר | צילום מסך

 

כמעט מעל שלוש שנים מנהלת כהן את אחד מעמודי האינסטגרם הכי יפים ומעוררי השראה שקיימים ברשת החברתית. "spotlighttime" זה שמו והוא מתפקד ממש כמו מוזיאון מודרני לאופנה, כשהיא בתפקיד האוצרת. מידי יום חורשת כהן את את האינטרנט ומוצאת את המעצבים הצעירים הכי מיוחדים, אותם היא בוחרת בקפידה ומפרסמת בעמוד שלה. בארבע השנים צברה לעצמה כמעט 52 אלף עוקבים. אמנם לא מדובר בסכום אסטרונומי, אבל במקרה הזה הקלישאה זו לא הכמות אלא האיכות – אכן נכונה. בין עשרות אלפי העוקבים שלה תוכלו למצוא את עורכת ווג פריז לשעבר ועורכת ומייסדת המגזין הפופולארי CR Fashion book כיום, קרין רויטפלד, מבקרת האופנה האגדית סוזי מנקס, שרה ג'סיקה פארקר והטופ מודל נעמי קמפבל שגם הרימה לה בסטורי כבר עוקבות אחריה. עוד עוקבת אדוקה היא זרינה, הסטייליסטית של זנדאיה וביונסה, שדרך העמוד של כהן נחשפה למעצבת הישראלית הצעירה שחר אבנט, וכך בעצם נוצר החיבור המוצלח בין ביונסה לאבנט.
"אני יודעת שזרינה נעזרת הרבה בפרופיל שלי" מספרת כהן בגאווה.

ביונסה בשמלה של המעצבת הישראלית שחר אבנט

 

העמוד של עופרי כהן "spotlighttime"

 

מלבד עשרות אלפי העוקבים, העמוד אותו היא מנהלת סידר לה את ג'וב החלומות בווג איטליה, דרכו תפסה את תשומת לבה של שרה מיינו עורכת ווג טאלנטס של ווג איטליה, שהתרשמה מהיכולת שלה לאתר מעצבים צעירים והציעה לה להתחיל לכתוב שם.

לא חשבת להמיר את התואר בסיעוד ואת הקיבוץ בטיסה חד כיוונית לאיטליה?
"כרגע אני רואה את עצמה בתחום הסיעוד" היא מצהירה. "טוב לי עם שניהם ביחד, ואני מוצאת הזמן לשניהם".

נהנת מהחיבור שבין קוטור לסיעוד, עופרי כהן | צילום עצמי
נהנת מהחיבור שבין קוטור לסיעוד, עופרי כהן | צילום עצמי

 

ואיך סיעוד הולך עם קיילי ג'נר?
"זה הולך יחד, אני נהנית מהחיבור הזה, אני חושבת שזה הרצון שלי לעזור, תמיד נמשכתי לאנשים ותרבויות ועם הזמן גם לאופנה, מאוד אהבתי למצוא ולגלות דברים. פתחתי את העמוד כי רציתי שאנשים יתלהבו כמוני וירגישו מה שאני חווה כשאני רואה מעצב מטורף, לאט לאט זה נהפך למשהו שאנשים חשובים מעולם האופנה מתבססים עליו. זה ממלא לי את החלל שחסר לי, החלק האומנתי".

יש לך רעיון איך קיילי הגיעה אלייך?
"האמת היא שאין לי מושג, אחרי שזה קרה ניסיתי לחפש באינסטגרם, עם מישהו מהאנשים שהיא עוקבת אחריהם עוקב אחרי גם, עברתי אחרי כל ה-130 אנשים, ולא ראיתי. באמת אין לי מושג, אני מתה לדעת".

ומי את חולמת שיעקוב אחרייך?
"בעלי" היא צוחקת. החלום הגדול שלי זה שהוא גם יפתח אינסטגרם"

נעמי קמפבל מרימה לעופרי כהן | צילום מסך
נעמי קמפבל מרימה לעופרי כהן | צילום מסך

 

הגיעה עד שרה ג'סיקה פרקר | צילום מסך
הגיעה עד שרה ג'סיקה פרקר | צילום מסך