עלייה לרגל

אחרי לא מעט הצהרות, סופסוף זה קורה: החנות הראשונה של רשת H&M נפתחת בלב תל-אביב. אז הכינו את המרשרשים ופנו מקום בארון

88 שיתופים | 132 צפיות

קצת קשה להתעלם משלטי החוצות, מודעות הפרסום ושאר האיתותים המבשרים על עלייתו של המותג השוודי – H&M אל אדמת הקודש. הספירה לאחור לקראת פתיחתה של החנות הראשונה בקניון עזריאלי החלה, וב-11 במרץ בשעה 11:00, יוכלו שוחרי הסטייל להתחכך בפריטי האופנה הבוערים.

נדמה כי משהו טוב מתרחש לאחרונה בזירת האופנה הארצישראלית עם הגעתה של נבחרת מגה-מותגי אופנה עולמיים בראשות GAP האמריקאי, לחיק מדינתו החמה. בתי אופנה בינלאומיים מובילים (כן, גם קז'ואל נחשב עדיין מוביל) החלו סופסוף לזהות את כוח הקנייה הלא מבוטל של הקהל הישראלי, ולפתוח בזו אחר זו חנויות בכורה ציוניות ברוח המותג העולמי, כפטריות אחרי הגשם.

אחרי קול התרועה הגדול שנשמע ממחוזות העיר העתיקה (פתיחת "גאפ" בקניון ממילא) ופתיחתה לא מכבר של חנות נוספת במרכז ההוויה התל-אביבית, נראה כי המרחק אל הצונאמי האופנתי מצטמצם לאיטו. והמרחק אל הכיס שלנו? ימים יגידו.

אבק כוכבים

קצת לפני הולדת מדינתנו, בשנת 1947, נוסדה רשת Hennes & Mauritz, כשבאמתחתה חזון המתיימר לספק אופנה ואיכות במחיר הטוב ביותר. הקונספט המשובח הצליח לסלול במהרה אל לבם של הצרכנים המקומיים, ועם השנים התרחבה הרשת ל-36 מדינות עם 2,000 חנויות.

לעד ייזכרו לזכות הרשת שיתופי פעולה מוצלחים עם מעצבי-על וסלבס, דוגמת מדונה, ג'ימי צ'ו, קארל לגרפלד, סטלה מקרטני ועוד, שהשכילו להשיק קולקציות מרנינות במהדורה מוגבלת, חמושות בטאץ' מסוגנן של אבק כוכבים.

עם ערכים רותחים של חדשנות, רלוונטיות אופנתית ומחירים שפויים, קצת קשה שלא ליפול ברשת.

הלוגו האדום המוכר, הנושא את שתי אותיות הרשת ומאפיין את הרשת הגלובאלית, יתנוסס ממש בקרוב מעל חלונות הראווה, שבגזרה הדרומית של הקניון (על שרידיו של אולם הקולנוע ז"ל). החנות תשתרע על פני שטח של כ- 2000 מ"ר, הנחלק בידידות לחמש מחלקות קונספט מרכזיות. תוסיפו לעומס פריטי האופנה והאקססוריז גם צוות מוכרים ע-נ-ק, מספר גדול של קופות, תאי מדידה מרווחים ותמונות אווירה של דוגמנים בינלאומיים, והרי לכם ניחוח חו"לי משכר בביצת האופנה התל-אביבית.


מגוון רחב של קולקציות המיועדות לנשים בעלות מודעות אופנתית

היכונו! בארנקים שלופים

מחלקות הרשת יציעו קולקציות מגוונות, שיאפשרו למעשה לכל אחד ואחת "ללבוש את האישיות שלו", בהתאם לאורח חייו והסגנון המועדף עליו. ומה על הכיס? המחירים יטפסו באזור ה-20-30% צפונה, ביחס לגרסה הבינלאומית (טוב, אל תשכחו שבכל זאת, חסכתם טיסה).

כדי לעשות קצת סדר, קבלו הצצה לחלק מהמחלקות השונות:

  • מחלקת נשים: תמצאי בה מגוון רחב של קולקציות המיועדות לנשים בעלות מודעות אופנתית, המחפשות להתעדכן בפריטי החובה של העונה, כמו גם פתרונות לסגנונות לבוש שונים; החל ממראה קז'ואל נינוח דרך המראה המחויט המתוחכם ועד הלוק הנכון למסיבה של הערב. בנוסף, כדאי לשים לב לקולקציית בגדי ההיריון (MAMA), הרלוונטית לאמהות לעתיד, שלא מוותרות על הרצון להישאר אופנתיות גם במהלך תקופת "ההתעגלות". וכן, קולקציית המידות הגדולות (BIB= big is beautiful), המתיימרת לספק תשובה אופנתית גם לכל מי שאינה בעלת גזרה דקיקה, ופסחה על המידה 42. אני מוכרחה להודות, כי ז'אנר ההלבשה התחתונה האייצ'אנדאמית תופס אצלי מקום של כבוד במגירת הלנדז'רי. הקטגוריה החשובה תחולק לשני קווים עיקריים: FANCY – קולקציה אופנתית ונועזת בצבעוניות מתחלפת, ו –BASIC– קולקציה מוקפדת ואיכותית בצבעוניות בסיסית עם גזרות קלאסיות.
  • מחלקת גברים: תמצאו בה קולקציית קז'ואל רעננה ונטולת גיל יחד עם קולקציה אורבאנית טרנדית, שיסתדרו מצוין עם הגבר המעודכן אופנתית. בין הפריטים השונים, תמצאו מגוון רחב של פריטי BASIC משולבים עם חולצות ומכנסיים מתוחכמים, סריגים דקים, טי-שירטים מושקעים ובלייזרים אופנתיים. כמובן, שגם כאן משלימות מחלקת אביזרים ומחלקת הלבשה תחתונה את ההופעה של הגבר שלך.
  • מחלקת ילדים: הקולקציות המתוקות נחלקות לשתי קבוצות גיל: תינוקות (0-18 חודשים) וילדים (שנה וחצי עד גיל 8). פריטי הקולקציה ומערכות הלבוש המדליקות מלאים דמיון, צבעוניות אופנתית ומצטיינים בלוק מדליק, שקשה מאד לעמוד בפניו (טוב, אם עד עכשיו לא היית בטוחה, אולי זה יהיה תירוץ להתחיל לחשוב על דור ההמשך שלך).

בנוסף, אל תפספסו בין המדפים גם את קולקצייתSONIA RYKIEL POUR H&M , שעוצבה על-ידי אייקון האופנה סוניה ריקל עבור הרשת, ותושק עם פתיחת הסניף החדש.

הסבלנות משתלמת?

כאילו שלא די ברצון הפנימי הבוער בנפשנו לנבור כבר בין הקולקציות, אנשי הרשת מיהרו להצהיר על מחווה לקהל הישראלי – באזז שיווקי שנועד להוציא אנשים ממערתם החשוכה אל האור שבקצה ההיכל החדש:

200 הלקוחות הראשונים שיקדימו להיכנס לחנות ביום הפתיחה – יקבלו חולצה של H&Mשעוצבה במיוחד עבור ישראל, במתנה.

לרציניים שביניכם, כדאי לדעת שהקניון יהיה פתוח לציבור באותו יום החל מ-06:00 בבוקר, כך שתוכלו להקדים ולשריין את מקומכם בתור.

חנות H&M – קניון עזריאלי ת"א, קומה שנייה. יריית הפתיחה: יום חמישי, ה-11.3.10 בשעה 11:00. פתיחה הסניף בקניון מלחה, י-ם ב-16.3 בשעה 12:00

רוצים להשאר מעודכנים?
הצטרפו אלינו בפייסבוק
הירשמו לניוזלטרים שלנו