על אף האף

אמן האיפור יוסי ביטון מספק טיפים לטישטוש האף הבולט באמצעות איפור נכון

88 שיתופים | 132 צפיות

לבעלות אף עם עצם בולטת

לבעלות אף בעל עצם בולטת מומלץ לבחור בסגנון איפור רך יותר בעיניים, ללא קווים חדים. בנוסף, רצוי למרוח איי ליינר בשורש הריס התחתון והעליון ולטשטש באמצעות עפרון בעזרת האצבע או ספוגית לטקס נוחה. את שקע העפעף רצוי להדגיש בגווני אפרסק, חום או ורוד, תכלת טורקיז וכו'. על הלחיים יש לפזר סומק לכיוון כנפות האף, ואת השפתיים מומלץ שלא לתחום בעיפרון על מנת להימנע ממראה מחודד מדי. כתחליף ניתן לתחום את השפתיים באמצעות צללית ומעט מייק אפ בגוון העור בעזרת מברשת ליפסטיק ולסיים עם מעט גלוס. לטשטוש עצם האף רצוי להניח מייק אפ כהה יותר על הבליטה ולהתחבר לגוון הפנים.

לבעלות אף עם מבנה אף רחב

משתמשים במייק אפ כהה "בכנפות האף" ומטשטשים עד להתמזגות עם גוון המייק אפ שהנחנו בשאר הפנים. על ידי שילוב המייק אפ הכהה יוצרים הצללה הנותנת אשליה שהאף נעשה צר יותר. ניתן להשתמש בנוסף בצללית בגוון טבעי המתמזגת עם גוון המייק אפ או הסומק להשגת מראה צר יותר.

לבעלות אף עם מבנה צר מדי

מניחים מייק אפ הבהיר יותר מגוון העור בכנפות האף, ומתחברים איתו לגוון הפנים. על הלחיים מניחים סומק בהיר מאוד או צללית בהירה בדרגה אחת או שתיים מגוון העור ומחברים אותה לסומק שהנחנו על הלחיים.

לבעלות אף בעל מבנה ארוך מדי

רצוי להשתמש בגוון צללית מעט כהה על קצה האף ולטשטש לצדדים. חשוב שמבנה הגבות לא יהיה חד מדי בתחילת הגבה אלא מעוגל ומרוחק מהאף על מנת שלא להדגיש את אורך האף.