פייס-לוק חורפי

הטרנדים הבולטים בתחום האיפור לעונת הסתיו-חורף הקרובה

88 שיתופים | 132 צפיות

הכתבות הכי מעניינות שירתקו אתכם אל מסך המחשב עכשיו ב-Twitter

היום מחשיך מוקדם, השמש הלוהטת מפנה את מקומה למשב רוח קריר, השיזוף והעור הסמוק משנים את צבעם לצחור ובהיר, ובשורת הסתיו מביאה איתה ניחוח אלגנטי של צבעים חורפיים-מפתים, שיככבו אצלנו באזור הפנים.

סקאלת הצבעים לעונה מגיעה היישר ממסלולי ההוט-קוטור ונעה בין לבנדר-סגלגל (בעיניים ובשפתיים) דרך סגול-שזיף מעושן ועד צבעי האדמה, הקרמל והזהובים.

לסקאלה מצטרפות גם הבלחות נועזות יותר ממשפחת הכחולים – רויאל, אינדיגו ונייבי. וכן, גם השחור הדרמטי ממשיך לתפוס מקום של כבוד.

עוצמות הצבעים יכולות לזכות לפרשנות אינדיבידואלית, בהתאם לגחמותיה ואופייה של כל אישה, בעיקר באמצעות משחק חופשי עם המרקמים השונים; שימוש במוצרי אבקה או קרם בגימורים שונים של מאט, מבריק, גלוס, אטום או שקוף. כך למשל, עיניים משוחות בצללית מבריקה בגוון כחול ושפתיים בסגלגל חצי-עירום ובגימור מאט.

וההשראות? מראות האיפור לחורף 2009-2010 מפלרטטים עם שנות ה-50 (גוונים דרמטיים-מעושנים) לצד תרגום חייכני לאייטיז העליזות (מהן נשלפו בחינניות גווני הטורקיז והכחולים).



מראה איפור Style Black של MAC

מראה איפור Style Black של MAC

סגולותיו של הסגול

המנצח על תזמורת צבעי העונה הוא ללא ספק הצבע הסגול, שממשיך איתנו לעונה נוספת. הסגול מסמל נשיות, משדר אלגנטיות אצילית, ומסתדר מצוין עם כהות וצהובות העור.

מה אומרות עינייך?

  • לבעלות עיניים כהות מומלץ להוסיף מעט ורוד ונגיעות מוזהבות
  • לבעלות עיניים כחולות מומלץ להדגיש אותן עם שימוש באפור או שחור
  • לבעלות עיניים ירוקות כדאי להשתמש בצללית בצבע אפור כהה
  • לג'ינג'יות ואדמוניות מומלצים הגוונים הירוקים

החורף של "לוריאל פריז" הוא בסימן של ניגודים: פנים בהירות ועיניים מודגשות. הצבעים השולטים העונה בבירות האופנה נועזים ועליזים, ובהמשך ישיר למגמה האופטימית, השיקה החברה קולקציית איפור ממשפחת הכחולים והסגולים.

מיקי בוגנים ממליץ לבעלות עור כהה עם נטייה לצהבהבות לאמץ את המראה הסגלגל-ורדרד, בעוד שלבעלות עור בהיר מאוד או כהה מאוד מומלצים הגוונים הכחולים והקרים.

מותג האיפור "איל מקיאג'" חושף מראה איפור שנוצר בהשראת לילה חורפי-מסתורי; העיניים מודגשות על טהרת הסגול, בשילוב אייליינר שחור ללא מסגרת תחתונה, עפרון לבן ומסקרה דו-צדדית שחורה, סומק עדין ושפתיים במראה 'ניוד'.

קסם ה"פאם פאטאל"

כמחווה לשנות ה-50 ולנשיות המתחזקת, בית Dior מציג מראה איפור בהשראת כוכבות הוליווד; הסגול הנשי הוא גוון המפתח – עור הפנים זוהר, העיניים מעושנות והשפתיים בצבעים חזקים.



בתמונה: איל מקיאג [צילום אלון שפרנסקי] ומייבלין ניו-יורק

בתמונה: איל מקיאג [צילום אלון שפרנסקי] ומייבלין ניו-יורק

סופט-רומנטי

המראה הנשי המרוכך בזהב וורוד מתכתב עם מראה האיפור הסתווי של ESTEE LAUDER; העיניים מוגדרות ברכות, השפתיים עדינות ומתאפיינות בגווני זהב, ורוד, אמטיסט וענבר.

גם "ג'יג'י אקדמי" ממשיכים עם המגמה הרומנטית ושואבים את השראתם מסיפורי האגדות; בסיס האיפור בהיר במעט מגוון העור (כעין חיוורון מלאכי), מבנה העין מעושן בגווני ורוד מוזהב ואמבר, הריסים מעוגלים, הסמקים בצבעי חמרה והשפתיים בגוונים ורודים מעורבים עם ברק בגוון של חול צהבהב.

קלאסיקה של שחור

חברת M.A.C מתפארת במראה איפור "Style Black". היישר ממסלולי התצוגות מגיע טרנד האיפור השחור בעיניים ובשפתיים כמראה דרמטי וקשוח, ועם זאת זוהר ואופנתי. הצבע השחור העל-זמני נכון תמיד ומחמיא לכל אישה, בעוד שניתן להתחכם עם טונים ומרקמים שונים של הצבע.

כחול הוא השחור החדש

מראה איפור פריזאי חצוף, מבית היוצר של LANCÔME, חולק כבוד לדמויות צרפתיות פורצות דרך ומביא את בשורת הצבע העוצמתי – אינדיגו. ערבוב שני גווני אינדיגו ושני גווני זהב-ברונזה מגשימים בהרמוניה את המראה הנחשק.



בתמונה: לוריאל פריז ואסתי לאודר

בתמונה: לוריאל פריז ואסתי לאודר

איך תעשי את זה בבית?

טיפים

טיפ 1: לעמידות הצללית, מומלץ להניח מעט מייק-אפ על העפעף העליון. לקבלת מראה מעושן-מטושטש יש להשתמש במברשת רחבה יותר מבחוץ לפנים.
טיפ 2: מומלץ לבחור בגוונים מנוגדים לאיפור העיניים, עיניים המאופרות בצללית כחולה יתאימו לגלוס סגלגל ולהפך.
טיפ 3: לקבלת המראה הדרמטי יש להשתמש בצללית כהה ולתחום מתחת לעין, לכן חשוב להשתמש במברשת טובה לטשטוש הקווים. מאחר והעיניים מודגשות היטב, לא לשכוח ליצור ריסים מלאים ומודגשים.

סגנון איפור מוקפד, דרמטי-מסתורי, נשי ומפתה הוא מנת חלקו של החורף הקרוב. מגמת העיניים המעושנות נהדרת ופשוטה יחסית ליישום, על-ידי מסגור העין בעפרון תוחם וטשטושו בעזרת צללית אבן דחוסה בעזרת מכחול, ספוגית או האצבע.

לבעלות עיניים קטנות מוטב להסתפק בקו הריסים התחתון, בעוד שהעפעף כולו עומד לרשותן של בעלות העיניים הגדולות. האייליינר מגיח העונה במלוא הדרו, וכדאי להשתמש בעפרונות בעין ומחוצה לה ולהשתעשע עם זוויות חדות.

לא לשכוח לקנח במסקרה מדגישה ומאריכה ולמשוח את השפתיים בתוחם מודגש – חציל, בורדו או חום, או שפתון דומיננטי. העיקר שתצאנה יפות ומעודכנות גם בחורף.

הירשמו לניוזלטרים של ifeel, וכל הכתבות הכי חמות בדרך אליכם