בתשלום אחד: מחפשים מציאות בתל אביב

מדור חדש מאתר למענכם פריטים אטרקטיביים ובזול שישדרגו לכם את הלוק למהמייזינג ויגרמו לכולם לשאול מאיפה. רק אל תגלו

88 שיתופים | 132 צפיות

אם ברשותכם מספיק אורך רוח לצעוד על המדרכות המהבילות של רחוב קינג ג'ורג' בתל אביב בין זיעה, עגלות רוכלים וצופרי רכבים, שווה לתפור קפיצה לשוק בצלאל, הרי במילא עוד שנייה תיכנעו לצפיפות של מדרחוב נחלת בנימין או שוק הכרמל.

מתחם השוק תוכנן במקור כשכונת יוקרה אי שם לפני מאה שנה (באמת לפני מאה שנה כמעט), והפך עם הזמן לקולנוע אוריון ולמגרש הכדורסל המיתולוגי של מכבי (מגרש הבלטות) ואז שוק ואז חניון והיום אתר בנייה שבסופו יקום קומפלקס נדל"ני, והוא טומן בחובו לא מעט אוצרות אופנתיים ממש ממש בזול. כלומר, שייק הפירות המפתה בדוכנים בכניסה עולה יותר.

בין חנויות הבגדים וערמות הבדים צדו עינינו חנות תכשיטים בה הסחורה תלויה על הקירות ותאי המדידה הם אלתור של בדים משופצרים תלויים באזיקונים. העברנו את הפריטים מיון קפדני ובין הבלינג לקיטש איתרנו שרשרת בעלת פוטנציאל שיק גבוה.

שרשרת ברונזה צבעונית | צילום: עינת שחק
שרשרת ברונזה צבעונית | צילום: עינת שחק

הפריט: שרשרת הכוללת שלוש לולאות ברונזה באורכים שונים, המשלבות סרט בד בירוק וכתום. השרשרת הזו עשויה להיראות צ'יפית בגלל הגוונים הבוהקים שלה והנוכחות הדומיננטית שהם מייצרים, אבל כאן טמון העוקץ: דווקא גוון הברונזה נותן לה טוויסט בוהו שיק, ובשילוב בגד חלק בגוונים ניטרליים, השרשרת משדרגת את ההופעה הכללית לכיוון לא צפוי.

שילוב מנצח להשלמת הלוק: צמידי וטבעות ברונזה או זהב עדינים. עכשיו רק תדאגו  לשיזוף בגוון הולם.

10 ש"ח, שוק בצלאל, סמטת בית לחם 7, תל אביב.