פתרונות איפור בשמש

דרכים לשדרוג המראה בחום הקיץ

88 שיתופים | 132 צפיות

השתמשי בקרם לחות מיוחד לקיץ. לפני שאת מתחילה להתאפר מרחי קרם לחות על בסיס מים, עם מקדם הגנה. נסי אתHydra Sublime לעור שמן SPF 9 של ג'ייד, 145 ש"ח.

העדיפי מייק אפ על בסיס נוזלי. המייק אפ הנוזלי קליל ואוורירי יותר. נסי אתPerfectly Real Makeup החדש של קליניק, 145 ש"ח, בעל נוסחה נטולת שומן ומרקם דמוי מוס שמתמזג ללא מאמץ,. שימי לב: ייתכן שהמייק אפ ששירת אותך נאמנה בחורף, לא מתאים יותר לגוון עורך השזוף. בחרי גוון כהה יותר שיהלום את הצבע הנוכחי שלך.

כסי את הפגמים בעורך באופן נקודתי. השתמשי במייק אפ סטיק על מנת לכסות פגמים בעור, כמו פצעים, נקבוביות מורחבות ונקודות שחורות. נסי את הסטיק מסדרת נורמדרם של Vichy 79 ש"ח, שגם מכסה את הפגמים וגם מייבש פצעים ומסייע בהבראת העור.

הקפידי לקחת איתך בתיק פודרה אבן לתיקונים. בכל פעם שאת מרגישה שהפנים שלך מתחילות לנצנץ, פדרי אותם קלות. הימנעי מטעות נפוצה: לפני שאת מחדשת את הפודרה הספיגי בעדינות את שאריות הזיעה מפנייך באמצעות טישו. נסי אתIdeal Balance Compact Powder של לוריאל, המעניקה אפקט מט לאזורים השומניים ויחד עם זאת משמרת את הלחות באזורים היבשים, 120 ש"ח.

מסקרה. השתמשי במסקרה עמידה במים, רק כשאת הולכת לים או לבריכה, אך הימנעי משימוש במסקרה זו על בסיס יומיומי – היא פשוט לא מיטיבה עם הריסים שלך. נסי את המסקרה העמידה במים של נינה ריצ'י, 135 ש"ח. לשימוש קבוע ויומיומי הסתפקי במסקרה עמידה.

העדיפי צלליות המכילות טלק. צלליות אבן ופודרה טובות לקיץ, בניגוד לצלליות קרם הנוטות להבריק ולהצטבר בקפלי העין.

הימנעי משימוש בעפרונות לתיחום העיניים. צלליות רטובות הן אלטרנטיבה טובה יותר למטרה זו, משום שהם לא נוטות להימרח כמו העפרונות.

פרגני לפנייך מים מרעננים לקיבוע האיפור. התזה קטנה על הפנים בתום האיפור תעניק לך מראה רענן וזוהר יותר, והכי חשוב – עמיד לאורך זמן. נסי את Eau Thermale, מי מעיינות טבעיים של Vichy, ללא חומרים משמרים או בושם, 49 ש"ח.

זכרי שבקיץ, ובמיוחד ביום, "פחות זה יותר". במילים אחרות, העדיפי כמויות קטנות יותר מכל דבר.

20.08.06

(עודכן ב – 24.02.09)