קבלי טריק לשיער מבריק

טיפים לשמירת הברק בשיער

88 שיתופים | 132 צפיות

בלונדיניות

העצמת הברק באמצעות תכשירים: לפני שאת מייבשת את השיער, מרחי קרם וורני, 105 ש"ח, מסדרת נוטרי סקאלפ של קרסטס. אחרי שהשיער יבש מרחי אותו בלומייר, 99 ש"ח, מאותה סדרה, המיועד לבלונדיניות אמיתיות או צבועות.

העצמת הגוון באמצעות שיקויים: צקי כוס של תה קמומיל צונן על שיער נקי ולח. השאירי אותו על השיער כ-20 דקות, ואז שטפי את השיער בשמפו.

ברונטיות

העצמת הברק באמצעות תכשירים: לפני שאת מייבשת את השיער, מרחי אותו בכמה טיפות של רליס הייר, 79 ש"ח, מסדרת המוצרים של שוקי זיקרי. עכשיו יבשי את השיער וחככי בין כפות ידייך מעט וקס לברק מטאלי מאותה סדרה, 59 ש"ח, ומרחי על השיער.

העצמת הגוון באמצעות שיקויים: צקי כוס קפה שחור פושר (ללא סוכר וחלב) על שיער לח. הניחי לו להיספג במשך 30 דקות, ושטפי את השיער בשמפו.

ג'ינג'יות

העצמת הברק באמצעות תכשירים: לפני ייבוש השיער מרחי כמה טיפות של סרום Fluid Crystal מסדרת SP של וולה, 99 ש"ח, לאורך השערה. הסרום יעניק לשיערך מגע משי רך. לאחר הייבוש התיזי על השיער נוזל Flash Light מאותה סדרה, 99 ש"ח, להשגת ברק יוצא דופן.

העצמת הגוון באמצעות שיקויים: ערבבי חצי כוס מיץ גזר עם חצי כוס מיץ סלק. צקי את הנוזל על שיער לח וחבשי כובע רחצה מפלסטיק. חממי עם מייבש שיער במשך חמש דקות ולאחר מכן שטפי וחפפי את השיער.

17.08.06

(עודכן ב – 24.02.09)