קיירה נייטלי בטופלס מחאתי

השחקנית ההוליוודית קיירה נייטלי חשפה כי תמונת השער במגזין Interview בה היא מופיעה טופלס, היא בעצם תמונת מחאה נגד ריטושי פוטושופ וקוראת להחזיר את הנורמליות לגוף הנשי

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודש ספטמבר האחרון הופיעה קיירה נייטלי על שער המגזין INTERVIEW בתמונת טופלס אומנותית במיוחד, שבתחילה נראתה כעוד שער פרובקטיבי של המגזין. לפני יומיים (7.11.14) התראיינה נייטלי למגזין ,TIMES ושם נחשף כי הצילום, הוא לא אחר מצילום מחאתי – שבו דרשה נייטלי לא לבצע פוטושופ על החזה שלה. נייטלי הסבירה את הבקשה ואמרה כי היא רוצה להחזיר את הנורמליות לגוף הנשי ולהפסיק לתת לנורמות החברתיות להפוך את הגוף הנשי לזירת קרב.

המחאה הסמויה, שהתגלתה באיחור אופנתי של כוכבת הוליווד, כובשת את הרשת החברתית ואת אתרי האופנה בימים האחרונים ומעוררת שוב את הדיון בשאלה על השפעתו של הפוטושופ. זאת גם לאחר שבסרט "המלך ארתור" אשר עלה לאקרנים לפני עשור, השתמשו בפוטושופ כדי להגדיל את החזה שלה בצורה קיצונית, שעל כך העבירה ביקורת.

צילום מסך מתוך Interview
צילום מסך מתוך Interview

 

 

קיירה נייטלי, שיוצאת במחאה נגד הפוטושופ המנסה להגדיל לה את החזה באופן קבוע, היא גם אחת המתלבשות המוצלחות על השטיח האדום – למרות ועל אף החזה הקטן. אז איך להתגאות בגוף יפה גם כשיש לך חזה קטן? הנה 4 דוגמאות בולטות היישר מהשטיח האדום:

 

הפריימירה של הסרט "ג'ק ריאן"
הפריימירה של הסרט "ג'ק ריאן"

 

 

פסטיבל הסרטים בניו יורק
פסטיבל הסרטים בניו יורק

 

 

בפריימירה של "משחקי חיקוי"
בפריימירה של "משחקי חיקוי"

 

 

בטקס פרסי האמנות והמדעים
בטקס פרסי האמנות והמדעים