מקודשת: דוגמנית העל קרלי קלוס התגיירה רגע לפני החתונה

קרלי קלוס וטבעת האירוסין המטורפת שקיבלה מג'ושוע קושנר | צילום מסך: אינסטגרם, טוויטר
קרלי קלוס וטבעת האירוסין המטורפת שקיבלה מג'ושוע קושנר | צילום מסך: אינסטגרם, טוויטר

אחרי שש שנים ביחד דוגמנית העל קרלי קלוס אמרה "איי דו" לבויפרינד ג'ושוע קושנר, שהוא במקרה גם הגיס של איוונקה טראמפ. מה אמרו במשפחת טראמפ על התוספת החדשה למשפחה ואיך נראה הליך הגיור של אחת הדוגמניות הלוהטות בעולם? כל הפרטים על החתונה שמסעירה את עולם האופנה ועל היהלום הענק

88 שיתופים | 132 צפיות

 

״אין לי מספיק מילים כדי לתאר כמה אני אוהבת אותך. ג׳וש, אתה החבר הכי טוב שלי והנפש התאומה שלי. אני לא יכולה לחכות להתחיל את החיים יחד לנצח נצחים. כן מיליון פעמים״, כך ענתה קרלי קלוס להצעת הנישואים של בן זוגה ג׳ושוע קושנר. דוגמנית העל האמריקאית (25) שיתפה את התשובה שלה עם 7.5 מיליון עוקביה בפוסט אינסטגרם שאמנם לא חשף את טבעת האירוסין משובצת היהלומים שלפי הערכות שווה למעלה מ-200,000$, אבל גם ככה זכה ליותר מחצי מיליון לייקים. כי יהלומים הם אולי הידידים הטובים ביותר של האישה, אבל פוסטים רומנטיים הם מגרפת הלייקים האמיתית.

עוד כתבות מעניינות
איך יעל בר זוהר וגיא זוארץ שומרים על האהבה 15 שנה?
אביב אלוש לא מרגיש סקסי: "הייתי ילד שמנמן"
גורו הכושר של הסלבס עם הטיפים לעור זוהר

לפי דיווח מגזין פיפל קושנר הציע לקלוס נישואים כבר לפני מספר שבועות בזמן סוף שבוע רומנטי בצפון בצפון מדינת ניו-יורק. קלוס וקושנר (33), איש עסקים ואחיו הצעיר של ג׳ארד קושנר, יועצו הבכיר של הנשיא טראמפ ובעלה של בתו איוונקה, יוצאים מאז 2012. למרות הפרופילים הכה אטרקטיביים שלהם, הם הצליחו לשמור על פרטיות יחסית ורק לעתים רחוקות נראו יחד באירועי שטיח אדום, בתמונות אינסטגרם ובצילומי פפראצי ברחובות ניו-יורק. בחודש שעבר השניים אף ביקרו יחד בישראל וקלוס, בדומה לאיוונקה, כבר עברה הליך גיור טרם החתונה. ולא, לא מדובר בגיור רפורמי המקובל הרווח בארצות הברית, אלא קונסרבטיבי. ככל הנראה, הוריו של ג׳ושוע שמגיע כאמור ממשפחה יהודית טובה מצפים ללא פחות מכך.

קלוס, בתם של בימאית ורופא, גדלה בסיינט לואיס ולה שלוש אחיות. לימודי הבלט בילדותה היו הכנה טובה לעולם הדוגמנות, לאחר שהתגלתה בגיל 14 בתצוגת צדקה בבית הספר שלה. שנתיים בלבד לאחר מכן קלוס כבר טופפה בתצוגות של מעצבי העל הנחשבים, ועם גובה של לא פחות מ-1.85 מטר, יופי טבעי וחיוך כובש סללה את דרכה לצמרת בלי מאמץ מיוחד. היום היא אחת הדוגמניות האמריקאיות העסוקות ביותר, עם יותר מ-30 שערי ווג וקמפיינים למותגים כמו אסתי לאודר, ויקטוריה'ס סיקרט, שאנל, הרמס ועוד. בדומה לשאר הדוגמניות הגדולות של זמננו גם היא ידועה בתעשיית האופנה פשוט בשמה הפרטי קרלי, בדיוק כמו ג'יג'י, קארה וקנדל.

חוץ מקריירת דוגמנות משגשגת קלוס גם לומדת בתכנית רב תחומית באוניברסיטת ניו-יורק, מתכנתת להנאתה, מתחזקת את ערוץ היוטיוב שלה "קלוסי "(Klossy), בו היא מפרסמת ולוגים שבועיים ופעילה במסגרת ״לקודד עם קלוסי״ (Kode with Klossy), ארגון שלא למטרות רווח המעודד שילוב נערות במקצועות טכנולוגיה שהיא ייסדה בעצמה. לעתים היא גם לוקחת חלק בפעילות פילנתרופית לטובת מחקר מחלת האיידס, רווחת ילדים נזקקים ואפילו מוכרת את עוגיות הבריאות שלה ״קרלי קוקיס׳״ לטובת צדקה. גם יפה וגם אופה, ליטרלי.

קרלי קלוס בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: Gettyimages
קרלי קלוס בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: Gettyimages
עם כמה מחברותיה הטובות: טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד ולילי אלדריג' בטקס פרסי המוזיקה של MTV | צילום: Gettyimages
עם כמה מחברותיה הטובות: טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד ולילי אלדריג' בטקס פרסי המוזיקה של MTV | צילום: Gettyimages

בזמן שעל קלוס אנחנו יודעים לא מעט ג'ושוע קושנר עדיין נותר אנונימי יחסית, וזאת על אף הייחוס המשפחתי האקסקלוסיבי שלו. אז הנה כל מה שצריך לדעת על הגבר שגרם לאחת מדוגמניות העל הגדולות בעולם להתגייר.
ג׳ושוע (ג׳וש) קושנר נולד למשפחה יהודית בליווינגסטון, יישוב שינה ציורי בניו-ג׳רזי שכמעט מחצית מ-30 אלף תושביו הם יהודים. כמו אחיו ג'ארד קושנר, אביו צ׳ארלס קושנר ודודו מוריי קושנר, גם הוא עוסק ביזמות נדל״ן. וכמותם, גם הוא עשה הון בתחום. לאחר לימודי מנהל עסקים באוניברסיטת הארוורד היוקרתית, אליה התקבל על-פי שמועה עיקשת הודות לתרומה נדיבה של אביו, רכש נסיון עבודה בבנק ההשקעות הגלובלי גולדמן-זאקס. ב-2009, בהיותו בן 24 בלבד, ייסד את ת׳רייב קפיטל (Thrive Capital), חברת השקעות המתמקדת בתקשורת ואינטרנט. מאז ייסודה, החברה גייסה כ-750 מיליון דולר מתקציבי ההשקעה של מוסדות מבוססים כמו אוניברסיטת פרינסטון והייתה מן המשקיעים הראשונים באינסטגרם. בעקבות הצלחתו כיכב קושנר בלא מעט רשימות עשירים צעירים ומבטיחים של מגזיני עסקים נחשבים. הקולגות שלו מתארים אותו כמנהל קשוב ופתוח ומגזין פורבס אף טען שהוא קיים פגישות אישיות עם 100 עובדים בחברותיו. לשותפיו לעסקים הוא נוהג להבהיר שאין לו קשרים אישיים עם הממשל, שהוא לא אחראי לפעילותו ולא יוכל להשיג טובות מיוחדות.

הקשר שלו לממשל הוא כמובן דרך אחיו ג'ארד קושנר שנישא ב-2009 לאיוונקה טראמפ, ואף הפך ליועץ בכיר לאביה הנשיא דונלד טראמפ עם היבחרו. האחים לבית קושנר היו קרובים מאז ומעולם ומשוחחים מדי יום, יחד הם גם משקיעים בעסקי נדל"ן וסטארט-אפ שונים יחד. ג׳וש קרוב גם לשלושת אחייניו ולאיוונקה גיסתו, אותה הוא מחשיב ממש כאחות. עם זאת, הוא תמיד תמך במפלגה הדמוקרטית ובבחירות האחרונות הצביע להילרי קלינטון. על מנת לא להביך את ג׳ארד ואיוונקה, הוא נמנע לרוב מלהתבטא בעניינים פוליטיים, אך הודה שערכים ליברלים הנחו אותו בחייו ושהוא תומך בקביעות במנהיגים מן הזרם הליברלי.

קלוס חולקת עימו אותם ערכים ובני הזוג אף השתתפו במרץ השנה ב״מצעד למען חיינו״ (March for Our Lives), הפגנה וצעדת מחאה בהובלת תלמידים שקראה להגברת הפיקוח על החזקת כלי נשק והחזקתם והתרחשה בוושינגטון ובמקומות רבים נוספים בארצות-הברית. במקביל לדיי ג׳וב האינטנסיבי שלהם, הם מקפידים על חיי משפחה ונוהגים להיפגש תכופות עם איוונקה וג׳ארד, אם כי באופן ציבורי. מה שכן, למרבה השמחה הם מטפטפים מדי פעם תמונות מקסימות מחייהם. רק השבוע ג׳וש העלה תמונה יפה של קרלי באינסטגרם שלו וכתב פשוט: ״ארוסה״, והוכיח שלפעמים מילה אחת מרגשת יותר מכל יהלום ענק מנצנץ.

View this post on Instagram

fiancée ❤️

A post shared by Joshua Kushner (@joshuakushner) on