שיערך הקצר, נערה, שיערך – אאריך

כל מה שרציתן לדעת על הארכת שיער

88 שיתופים | 132 צפיות

שיטות

הלחמה:

שיטות הארכת השיער הנפוצות ביותר כיום הן שיטות ההלחמה של קבוצת שיער לשיערך, הארכת שיער ידנית שלא מערבת דבקים אלה ע"י חומר שנקרא קרטין. זהו אותו חלבון ממנו עשויה השערה. החיבור נעשה קרוב לשורש בקבוצות קטנות של שיער טבעי. אחרי תקופה של ארבעה חודשים לערך יש להסיר את החיבורים ולקרב שוב לשורש.

הדבקה:

הדבקה של הארכת שיער היא הדבקת רצועות שיער תפור ומוכן מראש קרוב לשורש ובכך למלא את ראשך בשיער ארוך וטבעי. זוהי שיטה מהירה יותר מהלחמה, והיא אורכת פחות משעה. אחרי חצי שנה יש להגיע להסרה והדבקה מחודשת.

קליפסים: שיטה נוספת של הארכת שיער היא חיבור ע"י קליפסים שבד"כ מזמינים מחו"ל או נעשים בהזמנה במכוני הפאות, המחוברים ומוסרים ע"י הלקוחה.

סוגי השיער

שיער השזירה מגיע ממספר יעדים בעולם ובהם: רוסיה, צרפת, סין, איטליה, ספרד והודו. ישנם סוגי שיער הנחשבים לטובים ואיכותיים מאוד, וישנם הטובים פחות. בדרך כלל, השיער האירופאי נחשב לאיכותי ביותר בעקבות תנאי האקלים בו מצויים האנשים שמהם נאסף השיער. השיער עובר עיבוד יסודי וסטריליזציה מיוחדת, ולאחר מכן ממוין לפי צבעו וסוגו ומוכן לשזירה.

למי מתאים?

הארכת השיער נועדה לאנשים בעלי שיער קצר (מינימום באורך של 20 ס"מ בכדי לכסות את נקודות החיבור לשיער שלך עם שיער השזירה) או שיער ארוך או דליל. התאמת התוספת חייבת להיות מדויקת לשיער, כלומר אם שיערנו חלק נבחר שיער חלק, אם שיערנו מתולתל נבחר במתולתל, אם שיערנו דק נבחר בדק, כמובן – לא נתפשר על הטקסטורה והאיכות.  

מעצב השיער, מוטי רובין

20.08.06

(עודכן ב – 08.11.09)