תהיי יפה ותחסכי

מספר דרכים פשוטות לחסוך במוצרי טיפוח ועדיןן להיראות כמו מליון דולר

88 שיתופים | 132 צפיות

הדבר הראשון שכל אישה צריכה לדעת זה לקחת את היופי שלה בפרופורציה. אלה הכמויות שבהן תשתמשי, כדי לא לבזבז את המוצרים היקרים ללבך ולכיסך. פשוט חבל להשתמש בדברים באופן מוגזם ללא צורך ולהעיק על הכיס, מה שבלי ספק יוסיף לקמטי הדאגה שעל פנייך.

קרם עיניים: גודל של סוכריית טיק טק

חלקי את טיפת הטיק טק הזאת בין שתי עינייך. הניחי את הקרם בטפיחות (ולא במריחות), והימנעי מהנחתו באזור העפעפיים העליונים, כדי שהוא לא יטפטף וישרוף לך בעיניים.

מייק אפ (קרם בסיס): גודל של סוכריית m&m

לאחר שאת מטפטפת טיפת m&m על גב כף היד, טפחי בקצה האצבע והניחי מעט חומר על המצח, הלחיים והסנטר, ועסי אותו פנימה היטב.

קרם פנים עם מקדם הגנה 15 SPF: בגודל של שקד

"זו כמות שתספיק לכסות את פנייך ולהעניק לך הגנה מלאה מפני קרני השמש האולטרה סגולות", אומרת ד"ר לורי פוליס, רופאת עור מניו יורק.

קרם גוף: בגודל של עוגיה קטנה

הזלפת כמות כזו של קרם על עורך אמורה להספיק ללחלח את כל גופך, בתנאי שתקפידי להתמרח מיד אחרי המקלחת, כשעורך עדיין לח.

משומש כמו חדש

מוצרי הטיפוח שלך יכולים להחזיק מעמד בלי להתקלקל לאורך זמן רב. הנה כמה עצות לחיי מדף ארוכים במיוחד:

  1. הפגיני קרירות- אם תשמרי את הלק שלך במקרר, תגני עליו מפני תנודות בטמפרטורות, שעלולות להשפיע על הגוון שלו. חוץ מזה, הקפידי תמיד לסגור את המכסה שלו בחוזקה. "ברגע שהלק פתוח וחשוף לאוויר, החומרים הממיסים המצויים בו מתאיידים והופכים אותו לסמיך", אומרת מריה סלנדרה, בעלת מכון לטיפוח ציפורניים בניו ג'רזי.
  2. סגרי את הפקק – בקבוקוני קרם פנים או מכלי מייק אפ לא סגורים (אפילו רק בזמן שאת מתאפרת) חשופים לאדים של בושם וספריי לשיער, ועלולים לתפוס אבק וחיידקים. גם האוויר עלול לחמצן את החומרים הפעילים בתכשיר, ולהפוך אותו ללא יעיל.
  3. תחפפי את כלי האיפור שלך – לא רק שהמברשות שלך יחזיקו מעמד שנים רבות, גם האיפור שבו את טובלת אותן יישאר נקי מחיידקים. השתמשי בשמפו לתינוקות או בתכשיר ניקוי מיוחד למברשות. נסי את הנוזל לניקוי מברשות של MAC, 51 ש"ח.
  4. עד הטיפה האחרונה – אם קופסת הסומק שלך ריקה, או שהיא נפלה והחומר התפורר, שפכי את השאריות על נייר טישו, כתשי את הסומק עד שתתקבל אבקה דקיקה, ושפכי אותה לתוך קופסה ריקה של פילם.
  5. השפתון האהוב עלייך נגמר? השתמשי במברשת שפתיים כדי לחפור במעמקי השפופרת.
  6. מזגי בין מוצרים שונים כדי להאריך את חיי המוצרים שלך. ערבבי וזלין עם גלוס שעומד להיגמר; הוסיפי קרם פנים לשאריות המייק אפ שלך כדי לקבל מרקם חלק יותר; וערבבי פירורי צללית עם קרם העיניים שלך כדי ליצור מרקם קרמי.

 

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

03.01.07

(עודכן ב – 28.06.09)