אורבן לייף: ארבע בלוגריות אופנה והעיר הגדולה

ארבע בלוגריות והעיר הגדולה.צילום: אלעד ניסים
ארבע בלוגריות והעיר הגדולה.צילום: אלעד ניסים

איך מצליחים לשלב בין קריירה, חיים עירוניים דינמיים ושמירה על עור הפנים? קולקציית הטיפוח העירונית החדשה של SABON תגרום לכן להבין. לכבוד ההשקה ישבנו לשיחה עם ארבע בלוגריות אופנה על שגרת הטיפוח שלהן בעיר הגדולה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | סבון של פעם

צילום אלעד ניסים | סטיילינג טליה בליסטרא | שיער שי אוחיון | איפור טל מולכו | הפקה דונה וינברג

שנטי גדרון

29, בלוגרית

שנטי גדרון. צילום: אלעד ניסים
שנטי גדרון. צילום: אלעד ניסים

אני מחלוצות קהילת הבלוגריות בישראל. לפני עידן היוטיובריות והאינסטגרמיות, הייתה קהילת יוטיוב קטנה שנתנה לי לפתח את הגילטי פלז'ר שלי: אופנה, טיפוח ואוסף מופרך של מוצרי ביוטי. אותו גילטי פלז'ר התפתח עם השנים לאינסטגרם, כתיבה עיתונאית ועבודה בתור דיילת אוויר שנותנת לי את ההזדמנות לטייל בעולם ולקנות עוד איפור שאני לא צריכה. בארץ אני מנסה לשמור על השפיות שלי דרך יוגה חמה שפותחת את הנקבוביות ומוציאה את הרעלים מהעור וסדר יום מגוון: חלק מהיום מוקדש לצילומים, וחלק מוקדש לכתיבה ולסושיאל מדיה.

בתור דיילת אני חשופה לזיהומים לדברים פחות נעימים, אז אני מתייחסת לשמירה על העור שלי מאוד ברצינות. בראש סדר העדיפויות שלי, לפני איפור, זה טיפוח. חשוב לי שהעור יהיה בריא לטווח הארוך.

העצה הכי טובה שאני יכולה לתת היא מסכות. אני מקפידה לשים מסכה בשבת אחרי היוגה. זה הזמן שלי, הספא הפרטי שלי. אני אוהבת מסכות פנים מפנקות, עושה כמה ברצף עם מוזיקה וספר ומשתדלת להיות בלי הטלפון לשעה־שעתיים של נתק מהמרוץ שאנחנו נמצאים בו. אני גם מנסה לעשות מדיטציה אבל לרוב לא מצליחה. אני משתדלת לא להתעצבן יותר מדי ולא להיות קיצונית ברמות הסטרס כי זה פוגע בעור הפנים. אני מאוד מאמינה שגם לאהבה יש תרומה לאיך שאנחנו מרגישים ונראים, אני חיה עם מישהו שמאוד אוהב אותי ואני אותו וזה מאוד תורם לעור הפנים שלי.

אינטסגרם: shantihg | בלוג: The Funny Bunny

חצאית: לה פטיט, נווה צדק | סוודר: אמריקן וינטג׳ | נעליים ועגילים: זארה | טבעות: מיכל בן עמי

לובה שרגא

30, אשת תוכן ודיגיטל ובעלת הבלוג Fashion Tails

לובה שרגא. צילום: אלעד ניסים
לובה שרגא. צילום: אלעד ניסים

"היום שלי מתחיל כל יום בשש וחצי על המחשב. בתור מישהי שעובדת מהבית אין לי את כל תהליך ההתארגנות המסיבית והיציאה מהבית, ואיך שאני קמה אני פחות או יותר מתחילה לעבוד.

מה שאומר שיש לי את הפריבילגיה לשגרת טיפוח רצינית המבוססת על הגנה מנזקי הסביבה. היא כוללת שימוש בוויטמין C, הרבה הזנה ומקדם הגנה מפני השמש. בלילה היא יותר מתרכזת בטיפול ושיקום של מה שכבר נגרם לעור, וכוללת חומצה גליקולית והרבה הזנה.

כשאני מסיימת לעבוד מתחיל שלב חיי הפנאי, שכולל לרוב חברות ואוכל בחוץ בעיר. כשגרתי ברמת גן באחד האזורים העמוסים והמזוהמים ראו את זה על העור שלי. משם הגיעה כל ההתעסקות בטיפוח, כי "נהניתי" מחדוות האקנה שאחרי גיל ההתבגרות שעשתה קאמבק. למדתי הכל מחומר שקיים אונליין וממאמרים כי לא הייתי מסופקת מהייעוץ הרפואי שקיבלתי. אפשר לומר שככה יצרתי לעצמי שגרת טיפוח שמתאימה למישהי בעיר ונחשפת לנזקי הסביבה באופן מסיבי כי אני לא רואה את עצמי גרה במקום אחר. העיר היא הלב הפועם של המקצוע שלי וחיי החברה שלי, לכן אני לא רואה את עצמי מתרחקת. אני אוהבת את הקצב בעיר, אפילו שלפעמים הוא יכול לעייף, אבל המחשבה על חיים בלי דינמיות לא נראית לי הגיונית. כשאני רוצה לשכוח מהכל אני שמה מסכה ויושבת מול נטפליקס עם כוס יין. ככה יש לי זמן לעצמי, בכיף שלי, ואם אני כבר מועילה לעור אז מה טוב".

אינטסגרם: luba.shraga

חליפה: רנואר | תיק: לסטר | נעליים: זארה | תכשיטים: מיכל בן עמי

אלינור ברטל

27, אשת קריאטיב ודיגיטל, בלוגרית אופנה

אלינור ברטל. צילום: אלעד ניסים
אלינור ברטל. צילום: אלעד ניסים

"יש לי שגרה די טיפוסית לאשת תוכן: קמה בבוקר, עוברת על מיילים, מטפחת את הבלוג וערוץ היוטיוב שלי, עורכת, מצלמת סרטונים, מתאמנת אחר הצהריים. אין משהו יוצא דופן.

אני גרה באלנבי, שלמי שלא מכירה זה רחוב עמוס אוטובוסים וזיהום. גם אם אני לא יוצאת מהבית או עושה משהו מיוחד אני דואגת לנקות את עור פנים כדי לוודא שלא נדבק לי משהו מבחוץ, ובמיוחד שאני לא הולכת לישון עם זה. אני גם גרה קרוב לים, אז אני מרגישה ישירות את השפעת השמש ודואגת להשתמש בקרם הגנה. אם הייתי צריכה להצביע על שני הגורמים הבעייתיים לעור פנים עירוני הייתי אומרת שמדובר בשמש ובזיהום האוויר.

בבוקר אני שוטפת את הפנים עם סבון פילינג עדין ומניחה קרם פנים או קרם הגנה, בהתאם ללו"ז שלי. בערב, אם התאפרתי, אני מעניקה לעור ניקוי כפול: מסירה שומנים מהעור עם שמן מיוחד או חמאה שממיסה את האיפור ומשתמשת בקרמים וסרומים עשירים ומעט יותר "כבדים" שפחות מתאימים לשעות היום. כשחושבים על זה, מאז שעברתי לעיר שמתי לב שהאובססיה שלי לקרם ידיים וליפ באלם החמירה, יש לי תמיד בתיק או ליד השידה.

בעיר כמו תל אביב אתה צריך ללמוד לאזן את עצמך. אני עושה טו דו ליסטס, משתדלת כמה שיותר לחוות דברים בחוץ, לעבוד, אבל גם לתת לעצמי זמן לשבת להירגע ולנוח. החיסרון בחיים העירוניים הוא שאין הפסקה. אומנם זו הבחירה שלי לגור פה, אבל גם כשאני נחה אני מוצאת את עצמי לפעמים עם תחושת פספוס, יש הרגשת FOMO תמידית".

אינסטגרם: eleanorbartal

שמלה: רנואר, טבעות: מיכל בן עמי

עפרי רבן

28, בלוגרית טיפוח ולייף סטייל

עפרי רבן. צילום: אלעד ניסים
עפרי רבן. צילום: אלעד ניסים

"הימים שלי מאוד דינמיים אז קשה לי להגדיר "איך השגרה שלי נראית". ישנם ימים שאני קמה בבוקר ומתאמנת, בחלק אני עורכת סרטונים על המחשב ולפעמים הימים עמוסים בפגישות, חיפוש השראה ושיתופי פעולה. בתור אימא צעירה הבן שלי ליאו קיצר לי את הזמן הפנוי, אבל אני יודעת איך למצוא זמן לעצמי ולדברים שחשובים לי, כמו שגרת הטיפוח שלי. אני מודה שלפעמים אני לא מספיקה הכל ושום דבר לא הולך, אז אני רק שמה קרם הגנה, אבל ליאו גרם לי להיות יעילה יותר עם הזמן שלי.

כל בוקר אני קמה ומנקה את הפנים עם מי פנים, משתמשת בקרם עיניים וגם טיפות קפאין שיורידו את האימהות החדשה מהפנים שלי. זה מאוד חשוב. בדיפולט שלי אני שמה קרם פנים או קרם הגנה ורק אז מתאפרת. אני עושה פעמיים בשבוע מסכות ניקוי והזנה, מקפידה לשתות מים ומשתמשת בכל מיני חומצות שעושות פילינג מאוד עדין לעור. יעילה או לא יעילה?

כשאתה גר בתל אביב, הורה או לא, זה נורא מגניב כי העיר לא נגמרת. תמיד יש אנשים, בתי קפה ועניינים. בתור מושבניקית לשעבר אני יכולה להעיד שחוויית האימהות בעיר היא כיפית ואנחנו מנצלים את העובדה שאנחנו זוג צעיר עירוני, גם כשהעור חשוף ליותר לכלוך והאוויר פחות נקי. אבל החיים פה יכולים להביא לתחושת סטרט כי תמיד קורה משהו, תמיד יש עניין. בגלל זה חשובה לי שגרת הטיפוח שלי, כדי לעזור להבדיל בין החוץ לפנים. זה גם מעין זמן להירגע, לטפל בעצמי ולהזין את עצמי".

אינסטגרם: ofriraban

שמלה: טוונטי פור סבן | מעיל: לה פטיט נווה צדק | נעליים: אלדו | תיק: גוצ׳י | טבעות וצמיד: מיכל בן עמי | עגילים: זארה