אל תגידו לא ידענו: הטרנדים המפתיעים של חורף 2019

הטרנדים המפתיעים של חורף 2019. צילום: אתר פיקסלס
הטרנדים המפתיעים של חורף 2019. צילום: אתר פיקסלס

עולם הביוטי, האיפור והטיפוח עומד להיות מפתיע מתמיד בחורף 2019. בנות יקרות, הכינו את עצמכן לקראת הטרנדים שעומדים להלהיט את הימים הקרים ביותר השנה. קבלו את המידע העדכני שבעזרתו תוכלו להפוך לאיטגירלז – היפות והנכונות. מוכנות?

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

מהפכת המדיקל שיק

טרנד המדיקל שיק עומד לכבוש את כל עולם האופנה ובין השאר ישתקף גם ברמיזות של איפור קצת אחר מזה שהורגלנו אליו. מדובר במגמה שנולדה מפריחת ענף האסתטיקה הרפואית. ככל שתחום זה זוכה לפתיחות ולהכרה ומקבל מעמד לגיטימי, חברות קוסמטיקה נחשבות שואבות את השראתן מהמחקר הרפואי, ואמני איפור מושפעים מטקסטורות וצבעים מעולם הרפואה. לצד בגדים ואקססוריז המזכירים אמצעי חבישה ופלסטרים בצבעי מרקר זוהרים, האיפור מאמץ את מראה העור החיוור עם שימוש בצבעי ליפסטיק שנחשבו בעבר ל"חולניים" –  ירוק, כחול זוהר או טורקיז וכן נגיעות של צלליות בגוונים אלה. כמו בכל טרנד, מומלץ להתחיל בקטן, בעדינות, להתנסות ואז לאמץ את מה שמתאים לכל אחת.

פסטל זה פאסה

כן, כן, אמיתי, בחורף הזה התחזית אומרת: אתן עומדות להיפרד מצבעי הפסטל והלבן שהתקבעו בענף האיפור בשנים האחרונות. הפודרה הוורדרדה אמנם נשארת בשטח אך ניכרת פלישה משמעותית של צבעים חמים –  גוונים של חום וויסקי ושוקולד, ירוק זית עז, בורדו עמוק.  זה הכיוון – מוזמנות להתאמן.

לכו על הירוק זית. צילום: שאטרסטוק
לכו על הירוק זית. צילום: שאטרסטוק

Fake Happiness

מגמת האושר המלאכותי היא פסיכולוגית במהותה, ונובעת מהיכולת למצוא בכל נסיבות כל סיבה אפשרית להרגיש אושר ולהפגין זאת בפני העולם. טרנד האושר המלאכותי יבוא לידי ביטוי באיפור המשתמש בצבעים שמחים כגון ורוד, צהוב וכתום. אפשר "לצייר" את האושר על ידי הוספת נמשים המתקשרים אסוציאטיבית לתמימות ולשמחה ילדותית, או בהרמת השפתון כלפי מעלה ליצירת מראה מחויך.

נמשים נמשים. צילום: שאטרסטוק
נמשים נמשים. צילום: שאטרסטוק

מתכתי, ניוד וכהה – במגירת הלקים

כשעוסקים באיפור וטיפוח אי אפשר להשלים את התמונה בלי לק תואם. בחורף הקרוב נראה הרבה מאוד לקים בגוונים מתכתיים. אם מתאימים לק במיוחד לאירוע ערב או מסיבה, יש עדיפות גבוהה לזהב או לכסף. גווני הניוד ימשיכו לככב בסקאלת הצבעים – בז', ורדרד, חום בהיר, מוקה וכו'. כדי להפיג את השעמום מומלץ להוסיף על 3-2 ציפורניים איזו נגיעה של זהב או גימור צדף. בחזית האדומה הצבע השליט עומד להיות הבורדו העמוק, ולצידו יש מקום גם לכל גווני הוורוד והסגול. במדף "הכהים" הפופולרי במיוחד בחורף, יככבו השחור המבריק, כחול קובלט, סגול כהה וחום טורמלין.

כי אי אפשר בלי לק. צילום: שאטרסטוק
כי אי אפשר בלי לק. צילום: שאטרסטוק

כמובן שיש לזכור שאיפור הוא רק חלק מהתמונה, וכל טרנד שתאמצו צריך להשתלב היטב בלוק הכללי, בביגוד ובאקססוריז. כמו תמיד, הרמוניה היא שם המשחק, והטרנדים הם רק הכלים.