אמהות ובנות: אז מי באמת יודעת יותר טוב?

יעל גולדמן ואמא אידית. צילום: רונן חורש
יעל גולדמן ואמא אידית. צילום: רונן חורש

לא שאנחנו צריכות תירוץ, אבל יום המשפחה זו בהחלט סיבה מצוינת לעלות על מטוס עם האישה האהובה עלינו לחופשה מפנקת בפראג. מה אתן צריכות לעשות? קודם כל, לקפוץ לסופר-פארם הקרוב לביתכן

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

אפשר להגיד שמבין כל מערכות היחסים הסבוכות שאת מנהלת בחיים, הקשר בן אמא ובת הוא מהמרתקים והרגישים ביותר שאת חווה. בדיוק בגלל זה, מדי שנה במהלך חודש פברואר – נשים מציינות את יום המשפחה (שהיה פעם יום האם, סתם שתדעו) ומקבלות תזכורת לפרגן במתנה או בזמן איכות מפנק, עם הנשים הכי משמעותיות בחיים שלהן.

גם רשת סופר-פארם דואגת לכן, כדי שתוכלו לחגוג עם האישה האהובה עליכן בחופשה מפנקת בפראג. (הטיסה, המלון וזוג כרטיסים להופעה של MAROON 5 כלולים). כל מה שאתן צריכות לעשות, זה פשוט לקנות ברשת סופר-פארם ב-99 ש"ח ומעלה בין התאריכים 31.1-14.2, להעלות לאינסטגרם תמונה עם אמא או הבת שתראה כמה אתן מהממות ביחד – ותיכנסו לפעילות. כל יום יזכה זוג אחר. ובינינו, אתן גם ככה מתכננות לקנות לה קרם מלטף או בושם מטריף, לא?

השנה, לכבוד יום המשפחה, נפגשו חן אמסלם, יעל גולדמן וליה נגה עם האימהות שלהן ליום כיף וקנו זו לזו את המוצרים שחשבו שהכי יתאימו להן (מבלי לתאם מראש כמובן). כל אחת מהן בדקה מי באמת מכירה אחת את השנייה – והאם אמא תמיד יודעת מה הכי טוב לבת שלה?

ליה נגה מלכת הסליים ואמא מאיה. צילום: רונן חורש
ליה נגה מלכת הסליים ואמא מאיה. צילום: רונן חורש

 

הפעילות מיועדת להורים וילדים מכל המגדרים.