האם נמצא הגוון האדום המושלם? הליפסטיק של בר רפאלי מטריף את הרשת

בר רפאלי | צילום אינסטרגם: moranmilk, barrefaeli
בר רפאלי | צילום אינסטרגם: moranmilk, barrefaeli

בר רפאלי שוב גנבה את ההצגה על בימת האקס פקטור, אבל הפעם זה קרה בזכות ליפסטיק אחד שגם אתן יכולות לקנות והוא אפילו לא יקר במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

כבר התרגלנו שמופע האופנה הכי טוב בעיר קורה דווקא על בימת תוכנית הריאליטי "אקס פקטור". אחרי שבתוכניות הקודמות ראינו את המנחה בר רפאלי בשמלת זהב ובטוטאל לוק שחור וסופר סקסי אתמול היא הלכה על לוק לבן, נקי ונוצץ עם חליפה של המעצבת הישראלית דנה הראל וים של בלינג עם תכשיטים של פדני. מי שהיה אחראי על הלוק הוא כרגיל הסטייליסט סיימון אלמלם. אבל מה שבאמת הצליח לתפוס את תשומת הלב של כולם, או לפחות של כל חובבת איפור, היה דווקא השפתון המטאלי בו השתמשה הטופ מודל.

View this post on Instagram

@barrefaeli לייב עכשיו בערוץ 13 רשת!

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on

 

כמעט שלא נשארה קבוצת איפור בפייסבוק שלא התחילה בורסת הימורים לגבי הגוון והמותג העומדים מאחורי שפתיה של רפאלי. המאפרת מורן (מילקי) סטויצקי, המאפרת הצמודה של בר רפאלי, הסכימה לגלות לנו את התשובה ולחשוף שמדובר במוצרים הרבה יותר פשוטים ונגישים משהיה אפשר לחשוב. סטויצקי מילאה את שפתיה של רפאלי בעיפרון של מאק בגוון Auburn כבסיס שמחירו 90 ש"ח ועליו מרחה שפתון רטרו מאט בגוון גריד שמחירו 115 ש"ח. רק שימו לב, השפתון יגיע לסניפי מאק ויהיה זמין לרכישה רק בשבוע הבא. וזמין לרכישה באתר של מאק

שפתון רטרו מאט בגוון גריד ועפרון שפתיים בגוון AUBURN | צילום: יח"צ מאק
שפתון רטרו מאט בגוון גריד ועפרון שפתיים בגוון AUBURN | צילום: יח"צ מאק

 

מורן, למה את חושבת שהליפסטיק של בר עורר כזה באזז ברשת? הרי מדובר בגוון אדום דיי רגיל, לא?

"בשנים האחרונות התרגלו לראות את בר באיפור מאוד נקי ולכן הטוויסט של השפתיים נתן תחושה של וואו. כמובן שגם השילוב עם החליפה הלבנה שבחר הסטייליסט סיימון אלמלם היה מאוד נכון והדגיש את הגוון. אנחנו בונים את הלוק הכולל כל הצוות יחד כדי שיהיה דיוק מירבי" מספרת סטויצקי ומוסיפה ש"הליפסטיק הוא בעל מרקם מטאלי שזה גם טרנד חם עכשיו בעולם הטיפוח והוא נותן המון גלואו ללוק. וכמובן שזו בר שמחזיקה את הלוק יפה וכמו שצריך, גם בשפתיים וגם בעיניים".

מה עשית בעיניים?
"קודם כל נשארתי בקו הריסים ולא עליתי יותר מידי למעלה, מה שמדגיש יותר את העיניים עצמן והצבע שלהן. אני אוהבת שהאיפור מעצים את האישה, ולא להפך. התחלתי בצללית בגוון 9 של ארמני בצבע אפור כהה, אותה שילבתי עם עפרון חום כהה וטשטשתי בצורה כזאת שהמראה לא יהיה מאוד בולט, ככה שיתן לליפסטיק את הכבוד המגיע לו".