ד"ר, אני רק שאלה: טיפולי האנטי־אייג'ינג שלא הכרתן

במיוחד בשבילכן. צילום: שאטרסטוק
במיוחד בשבילכן. צילום: שאטרסטוק

טיפולים מותאמים אישית למבנה הפנים, מכשור מהפכני למיצוק והרמה ללא כאב. שלוש רופאות, מהמובילות בתחום הרפואה האסתטית מספרות על כל מה שחדש והמלצות שכדאי לאמץ

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | אורית גבע

לא רבים יודעים שההיסטוריה של הניתוחים הפלסטיים בתחילה אי שם בהודו בשנת 800. מאז ועד היום עמלים טובי המוחות בעולם על פיתוח התחום כדי לגרום לאנושות להיראות טוב יותר, להרגיש מצוין ולגעת באושר. שלוש רופאות מובילות בתחום הרפואה האסתטית מביאות ממרפאותיהן את העדכונים החמים ביותר של עולם האסתטיקה ומגלות מה צופן לנו העתיד.

ד"ר להבית אקרמן

מומחית לרפואת עור, מנהלת את מחלקת העור במרפאת רוטשילד של שירותי בריאות כללית, בעלת רשת מרפאות אנטי אייג'ינג, אסתטיקה ולייזר.

ד"ר להבית אקרמן. צילום: יח"צ
ד"ר להבית אקרמן. צילום: יח"צ

אידיאל היופי שלי שמירה על מראה טבעי ולא עשוי מדי נמצאת מעל הכול. כדי להגיע לתוצאות אופטימליות עלינו לשלב מספר טכנולוגיות וטכניקות. לדעתי אי אפשר לעשות טיפולים אסתטיים בשיטת ה"זבנג וגמרנו", אלא רק בטיפול רציף לאורך זמן.

מה חדש במרפאה? המרפאות בבעלותי מציעות פתרונות טכנולוגיים לא ניתוחיים רבים ברפואה אסתטית, באמצעות לא פחות מ־15 מכשירים. למשל מכשיר האולתרה Ultherapy  הפועל באמצעות גלי אולטרסאונד ממוקדים ונושא את אישור ה־FDA האמריקאי. הוא מצליח לחדור לעומק (יותר מגלי רדיו ולייזר) ומגיע עד למעטפת השריר. הטיפול מעודד ייצור קולגן חדש והתוצאה הסופית נראית כעבור 3־6 חודשים. מדובר בפטנט מדהים שלא פוצע את האזור המטופל, אינו משאיר סימנים, כמעט ולא כואב, ומצליח ליצר מתיחה של העור במקומות כמו קו הלסת, סנטר כפול, עפעפיים וצוואר.

טיפולים שנועדו לשפר את מרקם העור באמצעות חומרי מילוי כמו סטילאג' הידרומקס, חומר מילוי המכיל חומצה היאלורונית מצולבת בשילוב האנטי אוקסידנט סורביטול, מעניקים יחד מקסימום לחות לשיקום העור. התוצאה היא עור זוהר וקורן, רענן ומלא לחות. הבשורה האחרונה בתחום ההזרקות הוא מזרק BI-SOFT STYLAGE המהפכני. סוף סוף פיתוח מהפכני שנותן את הדעת על המזרק עצמו, ולא רק על החומר. המזרק ארגונומי ומאפשר שליטה ודיוק מקסימליים בהזרקה והתוצאה טובה יותר. עוד בתחום ההזרקות: ה"בלוטרו באלאנס" – חומר מילוי ייעודי לאזור שקעי העיניים. החומר נחשב לאחד המוצרים הבטוחים והנחשקים ומעניק מראה טבעי שנוצר מפיזור אופטימלי ואחיד של החומר באזור ההזרקה, הוא בעל אישור ה־FDA המחמיר. טיפולים מתקדמים עם חומר המילוי רדיאס, היחיד המעודד ייצור קולגן ואלסטין. כאשר מוהלים אותו ניתן לשנות את תכונותיו ולהתאים אותו לאזורי הגוף השונים, מיועד לטיפול במרקם עור דליל ובמיצוקו באזורים כמו הצוואר, המחשוף, הזרועות ועוד.

מגלה עתידות: הטיפולים הופכים להיות מותאמים אישית. הם נעשים באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך בתחום האנטי אייג'ינג הכוללות מכשור לייזר, גלי רדיו ואולטראסאונד לפנים ולגוף כולל חיטוב הגוף.
טלפון ליצירת קשר: 054-2646114

ד"ר מימי ארנרייך

ד"ר מימי ארנרייך, מומחית בכירורגיה כללית, מטפלת ומרצה בינלאומית בתחום האסתטיקה, יועצת לענייני סיבוכים ותופעות לוואי של טיפולים אסתטיים. בעלת מרפאות אסתטיקה בהרצליה פיתוח, חיפה וקיסריה.

ד"ר מימי ארנרייך. צילום: אלון ישראל
ד"ר מימי ארנרייך. צילום: אלון ישראל

אידיאל היופי שלי: אני מאמינה ברפואה אסתטית מתונה, טבעית ובטוחה. בעיניי המונח "תלבושת אחידה" לא שייך למילון היופי. להיעדר שלמות יש יופי מיוחד, לא כל קמט צריך למלא. רק מראה טבעי יכול להיות יפה ולכן צריך לטפל במתינות ומתוך הבנה אומנותית של הפנים.

מה חדש במרפאה? חדר ההמתנה שלנו השתנה ללא היכר. פעם היו אלו בעיקר נשים שסירבו להזדקן וחיפשו טיפולי אנטי־אייג'ינג. כיום, קהל מטופלינו מורכב מנשים וגברים, צעירים ומבוגרים, שרוצים להיראות טוב יותר. אנו יודעים לתת מענה בטיחותי, טבעי ואסתטי למגוון רחב מאוד של התוויות. הדבר נתמך במהפיכה תעשייתית מרשימה מאוד בתחום. לפני שני עשורים היה חומר אחד למילוי קמטים, היום יש מגוון רחב של חומרים.

בעלי תכונות פיזיקליות שונות, המשמשים לטיפול בהתוויות שונות ובאזורי פנים וגוף שונים. כך למשל, קשת מוצרי סטילאג' מבית מעבדות VIVACY, ורדיאס, חומר ייחודי טבעי על בסיס כדוריות סידן של חברת MERZ. שילוב החומרים מאפשר לשחזר נפח, לטשטש צללים, להרים, לשפר פרופורציות, ובעצם – לפסל פנים. חשוב מאוד לתת מענה גם למראה העור ולמרקמו (חריצים, כתמים, קופרוז, חטטים), ובכך בא לעזרתנו מכשור מתוחכם מאוד כמו מכשיר הלייזר 22M, פלטפורמת עבודה מתקדמת של חברת לומניס, המאפשרת לנו לטפל בכ־30 התוויות שונות. החידוש האחרון הוא טכנולוגיית ה־Ultherapy האמריקאית המבוססת על גלי קול ממוקדים. הטכנולוגיה מאושרת FDA ומאפשרת לנו לחדור לעומק הרקמה, להדק קו לסת ולהרים צוואר וגבות ללא התערבות ניתוחית.

מגלה עתידות: אחרי שהיינו עדים לשפתיים מוגזמות ולפרצופים מפוחלצים בקרב כוכבניות הוליווד, המתינות נכנסת חזק לתמונה ולמרות שלא ניתן לעצור את השעון, בהחלט אפשר להתבגר בחן ובאלגנטיות. בתחום

המכשור המגמות הן חדירה מבוקרת לעומק הרקמה וסלקטיביות בטיפול, מה שהופך את הטיפול ליעיל ובטוח יותר, ופותח אפשרויות טיפוליות נוספות.
טלפון ליצירת קשר: 077-7991600

ד"ר ליאורה הולנדר

ד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית, בעלת מרכז רפואי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בתל אביב.

ד"ר ליאורה הולנדר. צילום: יח"צ
ד"ר ליאורה הולנדר. צילום: יח"צ

אידיאל היופי שלי: טיפולים אסתטיים וטיפולים כירורגיים הם דבר מצוין כאשר הם מבוצעים במידה ובהתאמה אישית, תוך שמירה על מראה פנים טבעי. תוכנית טיפול אסתטית חייבת להיות מותאמת לכל מטופל על פי מבנה פניו, ובהתאם לתבנית ההתבגרות האישית שלו.

מה חדש במרפאה? ניתוחי פנים בטכניקת Minimally invasive surgery המאפשרים טיפול ממוקד בבעיה ספציפית ומבטיחים תוצאה טבעית והחלמה מהירה (למשל, כאשר קיימת התרופפות בצוואר ושאר הפנים עדיין מתוחות, ניתן לבצע ניתוח ממוקד לצוואר בלבד ולקבל תוצאות מצוינות). פתרונות טכנולוגיים: אנחנו בעידן של שילוב טכנולוגיות מתקדמות וטיפולים כירורגיים.

טיפולים כירורגיים מוצלחים הנתמכים בטכנולוגיות מתקדמות מסוגים שונים מאפשרים לשנות את טונוס העור ומרקמו בפנים ובצוואר. הם גם מאפשרים לטפל בבעיות נלוות כמו פיגמנטציות, צלקות אקנה ומיצוק העור ולהקנות לעור מראה צעיר וזוהר. טיפול במכשיר האולתרה ULTHERA, מכשיר חדשני המבוסס על גלי אולטרסאונד ממוקדים בעוצמה גבוהה המכוונים לשכבה ספציפית ברקמה. פעולה זו ממצקת את העור ומקנה לו מאפיינים צעירים יותר. זהו המכשיר היחיד מסוגו בעל אישור של משרד הבריאות האמריקאי FDA.

טיפול זה מאפשר לדחות את ביצוע הניתוח המיועד, הוא קלאסי לשיפור מראה קו הלסת, והצוואר ונותן מענה טוב להתרופפות העור באזור העפעפיים התחתונים. פיסול פנים בשילוב טכנולוגיות מתקדמות: פיסול פנים הוא מתיחת פנים ללא ניתוח, שימוש בחומרי מילוי ברמות סמיכות שונות המתחשבות במבנה הפנים של המטופל ובסוג עורו. אידאלי לביצוע עםSTYLAGE BI SOFT, המזרק הארגונומי החדש המאפשר טיפול מדויק והתאמה מושלמת לכל אחד מאזורי הפנים. במרפאתי מבוצעים ניתוחי פנים רבים ובאפשרותי להציע למטופל שילובים טכנולוגיים המשפרים ומאריכים את תוצאות הניתוחים וכך להעניק תוצאות טבעיות יותר הנשמרות לאורך זמן.

מגלה עתידות: התאמה אישית תלת־ממדית לכל מטופל על פי מבנה פניו. אין ספק שאנחנו בכיוון של כירורגיה מאוד מדויקת וממוקדת הנתמכת במכשור ובטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות, תוצאה מיטבית, מדויקת וטבעית הנשמרת לאורך שנים. החלמה מהירה.