המאפרים המומלצים בתל אביב והסביבה

איפור: מיקי בוגנים | צילום: דביר כחלון
איפור: מיקי בוגנים | צילום: דביר כחלון

הם אחראים לכל הפקת אופנה או קמפיין שתפגשו במגזינים ומחוצה להם, ומאפרים את הכלות הכי יפות בארץ. נבחרת המאפרים שחייבים להכיר

88 שיתופים | 132 צפיות

מיקי בוגנים

בן 44, בעל סטודיו לעיצוב שיער ואיפור והבעלים של האקדמיה ללימודי איפור. התחיל כספר ואת הצלחתו הראשונה כמאפר חייב לדנה אינטרנשיונל שלקחה אותו לאירוויזיון. היא זכתה והוא המשיך אותה במסעה באירופה ומיד עם שובו הפך לכוכב בתחום וקטף קמפיינים גדולים. הוא מעורב בכל ההפקות הגדולות בארץ, צילומי ביוטי ואיפור כלות וזכה בפרסים רבים כולל מאפר השנה בטקס פרסי האופנה, ליווה את מריה קארי בסיבוב ההופעות שלה בארץ. והכל תוצאה של עבודה קשה לאורך שנים.

בין לקוחותיו: אילנית לוי, מירי בוהדנה ובר רפאלי.

איך קובעים תור? תש"ח 2, תל אביב, 03-5463218, או באתר.

מיקי בוגנים ואילנית לוי ל-DF | צילום: דודי חסון
מיקי בוגנים ואילנית לוי ל-DF | צילום: דודי חסון

 

מורן (מילקי) סטויצקי

בת 35, בעלת סטודיו בתל אביב. התחילה את דרכה כדוגמנית וכשחקנית, גילתה את עולם האיפור והטיפוח והבינה שהייעוד שלה הוא בעצם מאחורי המצלמה. סטויצקי מאפרת כ-11 שנה ומוכרת בעיקר כמאפרת האישית של בר רפאלי וברזומה שלה תמצאו קמפיינים לשלל מותגים, ביניהם פוקס, פדני, הודיס, קרולינה למקה והמשביר לצרכן. בנוסף היא נחשבת לאחת מהמאפרות המובילות גם בתחום הכלות עם סגנון שמצטיין בקו רך, נקי וכזה שמדגיש את הזוהר הטבעי. סטויצקי גם מתחזקת ערוץ יוטיוב מצליח אליו היא מעלה סרטוני ומדריכי איפור. ואם תשאלו אותה מה המוטו שלה היא תצטט את השחקן והזמר מארק אנתוני: "תבחר בעיסוק שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יום נוסף בחייך".

בין לקחותיה: בר רפאלי, שירלי בוגנים, נטע גרטי, מיכל אנסקי, רונה לי שמעון.

איך קובעים תור? בטלפון 054-8089559 או דרך האתר.

 

בר רפאלי באיפור טבעי של מורן סטויצקי | צילום: אייל נבו
בר רפאלי באיפור טבעי של מורן סטויצקי | צילום: אייל נבו

גלית ורטהיים

בת 49, מתמחה באיפור כלות וערב, מייסדת מותג האיפור איל מקיאג', בעלת 27 שנות ניסיון בתחום. ורטהיים היא אחת המאפרות העסוקות בתעשייה ואחראית על פניהן שלא מעט כוכבות בניהן קרן פלס, עינת ארליך ומירי בוהדנה בתוכנית "משחקי השף". לצד עבודתה השותפת עם טאלנטיות ורטהיים מאפרת בלא מעט הפקות אופנה, הפקות ביוטי ושערי מגזנים.

בין לקוחותיה: קרן פלס, עינת ארליך, מירי בוהדנה, סיוון קליין וירדנה ארזי

איך קובעים תור? 050-2088000

יובל דיין | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון
יובל דיין | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון

 

ליאת הר לב | צילום: אלה אוזן, סטיילינג: חיה וידר, שמלה: אלון ליבנה
ליאת הר לב | צילום: אלה אוזן, סטיילינג: חיה וידר, שמלה: אלון ליבנה

לימור חייל

בת 45, בעלת הסטודיו "קוקטה סלון אקספרס" בתל אביב הפועל תחת הקונספט מהפך אמיתי בחמש דקות ומציע עיצוב שיער ואיפור. בנוסף תמצאו בסטודיו מחלקת כלות שבין היתר מציעה תספורות ייחודיות  הנעשות על שיער יבש. חייל עצמה מאפרת מזה 25 שנה, את ניסיונה צברה כשעבדה בהפקות אופנה ותוכניות טלוויזיה בארץ ובחו"ל בניהן "סאטרדיי נייט לייב" וכן בתצוגות אופנה של מותגי על כמו גוצ'י וז'אן פול גוטייה. כיום היא מתמחה גם בשיטת המיקרובליידינג של עיצוב גבות בשיטת השערה ומעבירה קורסים אישיים לאיפור.

בין לקוחותיה: אוולין הגואל, צופית גרנט, הילה אפלרט, רונית רפאל.

איך קובעים תור? בטלפון 03-6053033  או דרך האתר. 

 

אדווה אלמקיאס

בת 33, מאפרת 13 שנה ובעלת סטודיו לאיפור. אלמקיאס מתמקדת בעיקר באיפור כלות אך בעלת נסיון רב גם בהפקות אופנה, טלוויזיה ושערים למגזינים וכן המאפרת האישית של בר זומר ושיר אלמליח. אחת לשנה מעבירה אלמקיאס כיתת אמן אליה מגיעים מאפרים מכל הארץ להתעדכן בטרדנים החדשים. בנוסף גם היא מתחזקת ערוץ יוטיוב פעיל הכולל מדריכים איפור ורשמים ממסעותיה מסביב לעולם.

בין לקוחותיה: בר זומר, שיר אלמליח, ירדן הראל, יערה בנבנישתי, נטלי דדון ורינת גבאי.

איך קובעים תור? עם מנהלת היומן האישי בטלפון 050-9666846

View this post on Instagram

???? @barzomer

A post shared by Makeup By Adva Elmakias (@advaelmakias) on

נגה תמיר

בת 37 ומאפרת 17 שנה. בגיל 20 הייתה התלמידה הראשונה בבית הספר לאיפור של עדה לזורגן ושם התאהבה במקצוע ומאז מבססת את מעמדה כמאפרת כלות ואופנה מובילה. בתיק העבודות שלה תוכלו למצוא קמפיינים למותגים כמו רנואר, טוונטי פור סבן ועוד. אחד משיאי הקריירה שלה היה כשפאט מקגראת' שנחשבת לאחת מהמאפרות הגדולות בעולם הזמינה אותה לאפר בתצוגות של ורסצ'ה ודולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה במילאנו. "אי אפשר לחלום על משהו יותר טוב" מספרת תמיר. לאחרונה זכתה בתואר "מאפרת השנה" בטקס פרסי האופנה של מגזין "את" לשנת 2017.

בין לקחותיה: נעם פרוסט, דנה זרמון, יעל גולדמן, יובל שרף, דורית רבליס.

איך קובעים תור? בטלפון 054-6369109

View this post on Instagram

#BTS @avital_langer #MakeUp_by_Nogi

A post shared by Noga Tamir (@nogi_t) on

נירית הירשמן

בת 44,  20 שנה בתחום, בעלת סטודיו משלה, מעבירה סדנאות באיפור. התחילה בהפקות טלוויזיה ומשם פילסה את דרכה לעולם האופנה, כולל קמפיינים, מגזינים בארץ ובחו"ל,  הפקות,  יחסי ציבור ופרסומות, כלות ואירועים והרבה לקוחות פרטיים. עובדת לצד הצלמים המובילים, מומחית לשיקום ועיצוב גבות. המוטו שלה כמאפרת: איפור נקי וזוהר עם דגש על חיטובים בלי להעמיס.

בין לקוחותיה: דורין פרנקפורט, אלמביקהרונן חן ובית האופנה דניאלה להבי.

איך קובעים תור? פינסקר 15, תל אביב, 052-2741808, או בדף הפייסבוק.

ורד ספיבק

בת 46, השתלבה בעולם הפירסום והאופנה מיד לאחר סיום שירותה הצבאי, וכיום עובדת כפרילאנס. היא מתמחה בהפקות ביוטי, איפור כלות ואירועים, כותבת בלוג על איפור וטיפוח, ונותנת יעוץ לחברות והכוונה ליועצות יופי ומאפרות. היא גם זו שאחראית לקמפיינים הגדולים של גוטקס בחו"ל ולקמפיין פלפל בזנזיבר עם יעל בר זוהר. המוטו שלה כמאפרת: כל נגיעה קטנה עושה הבדל גדול.

בין לקוחותיה: עדי הימלבלוי.

איך קובעים תור? 052-8377777, או באתר.

המאפרת ורד ספיבק | צילום: עידו לביא
המאפרת ורד ספיבק | צילום: עידו לביא

נאור אפל

בן 36, סיים בגיל 14 קורס איפור ובמשך שש שנים התמקד באיפור כלות. בגיל 20 נכנס לעולם האופנה הישראלי ומאז עוסק בצילומים לפרסומות, הפקות אופנה, מגזינים, ואיפור כלות. בארץ הוא חתום על הקמפיינים של קסטרו ובשנה האחרונה עבד כמאפר ראשי של מייבלין ניו יורק בארץ, ושהה בניו יורק לאיפור בצילומי קמפיינים למותגי אופנה שם. המוטו שלה כמאפר:
לא מאמין באיפור אחד שמתאים לכולן ולא בתחפושת, אלא בהענקת ביטוי אישי לכל אחת.

בין  לקוחותיו: גל גדות, מלי לוי, דר זוזובסקי ונטע אלחמיסטר.

איך קובעים תור? 054-4906366, או באתר.

 

נאור אפל
נאור אפל

נטע סקלי

בת 43, בוגרת לימודים בישראל ובשנחאי-סין, סניור ארטיסט ב-MAC כבר 12 שנה והאחראית על הפיתוח האמנותי של המאפרים בארץ. במסגרת תפקידה עובדת עם מאפרי החברה בשבועות האופנה באירופה ומעורבת בקביעת הטרנדים ומגמות האיפור של המותג. פעילה מאד בעולם האיפור בישראל בצילומי ביוטי מגוונים, כולל תצוגות אופנה ואירועי איפור ועברת כיתות מאסטר בחו"ל.

איפרה בעבר את טריני וסוזנה, דנה זרמון, טיטי איינאו ולאה שנירר.

איך קובעים תור? 052-5555495, או בעמוד האינסטגרם.

 

ענת רזמוביץ

בת 38, הבעלים של MAKE UP EXPRESS & HAIR עם שותפתה עינת ברלו. התחילה את הקריירה בגיל 20 ולמדה בישראל ובלונדון, בראשית דרכה עבדה בצוות של MAC. במהלך שנות עבודתה מעורבת בהפקות אופנה וקטלוגים, איפור כלות. עבדה בעבר בשבועות  האופנה במילאנו וכיום מקדמת חברה בבעלותה, המעניקה שירותי פרימיום לאיפור ושיער בלאו קוסט ובזמינות מקסימלית. המוטו שלה כמאפרת: תאהבי את עצמך –  כל השאר כבר יגיע.

בין לקוחותיה: אלונה טל, אניה בוקשטיין, יובל שרף ונטלי דדון.

איך קובעים תור? בן יהודה 206, תל אביב, 054-3972656, או בעמוד הפייסבוק.

אסף באבו

בן 41, התחיל לאפר בגיל 13 את בנות המשפחה והשכנות. נקודת הפתיחה כמקצוען הייתה עם החברות שיסיידו ושו אמורה, הצלם רון קדמי נתן לו את ההזדמנות הראשונה בהפקות והוא הפך במהרה למאפר-על בהפקות אופנה, קטלוגים, תצוגות ואירועים. המוטו שלו כמאפר: לא פחות מדי ולא יותר מדי.

בין לקוחותיו: גלית גוטמן, רותם סלע ואסתי גינזבורג.

איך קובעים תור? 054-2222213.

אסף באבו | צילום: גיא כושי ויריב פיין
אסף באבו | צילום: גיא כושי ויריב פיין

ערן פאל

בן 47, מאפר 22 שנה. עבד שש שנים כאסיסטנט לפני שיצא לדרך עצמאית וכיום מאפר הבית של איל מקיאג' ומפתח מוצרים במקביל. מאפשר בצילומים לשערי מגזינים, הפקות אופנה וקטלוגים, כלות ואירועים. במשך 11 שנה היה המאפר הקבוע של גל גדות בארץ ובחו"ל, כולל ליווי שלה על השטיח האדום בלונדון. המוטו שלו כמאפר: פחות זה יותר והכי חשוב להיות קודם כל בן  אדם ואחר כך כל השאר.

בין לקוחותיו: מורן אטיאס, מרינה מקסימיליאן בלומין ועדי אשכנזי.

איך קובעים תור? 054-7474288, או בעמוד הפייסבוק.

ערן פאל
ערן פאל

 

הלן אמויאל

בת 51, בוגרת בהצטיינות בית ספר גבוה ללימודי איפור בפריז. את תחילת דרכה המקצועית עשתה בניו יורק בתצוגות אופנה ליליות במועדונים, משם עברה להפקות לטלוויזיה. מאז שובה לארץ בשנות ה-90 היא נחשבת לאחת המאפרות המובילות בתעשייה, כולל הפקות טלוויזיה ועיתונות, אירועים פרטיים וכלות. המוטו שלה כמאפרת: פחות זה יותר ויותר זה פחות. לא לעשות מטמורפוזה אלא שדרוג.

בין לקוחותיה: ירדנה ארזי, ריטה, מירי מסיקה וקרן פלס.

איך קובעים תור? 054-6662425, או באתר.

איפור: הלן אמויאל | צילום: דביר כחלון
איפור: הלן אמויאל | צילום: דביר כחלון

 

שירלי ווינר

בת 46, התחילה את הקריירה לפני 20 שנה, ויצאה מיד לדרך עצמאית. איפור בשבילה הוא כלי המיועד לעזור לנשים להיראות יותר טוב. עיקר עבודתה הוא הפקות אופנה בארץ ובחו"ל, בשיתוף עם הצלמים יניב אדרי ויניב זאדה. עבדה בין השאר בקמפיינים של גוטקס, פוקס, טבע נאות ובנוסף עובדת במגזר הפרטי עם נשות עסקים וכלות ובאירועים. המוטו שלה כמאפרת: כשהאיפור מוצלח הלקוחה מסתכלת על עצמה במראה, מזהה את עצמה ואוהבת את מה שהיא רואה.

בין לקוחותיה: נועה תשבי ובר רפאלי.

איך קובעים תור? 054-4829294, או באתר.

 

תהילה גוטליב

בת 41, התחילה לעסוק בתחום בגיל 24. עובדת עם לא מעט טאלנטיות מתעשיית הבידור והאופנה, כולל שירי מימון אותה היא מלווה כבר קרוב לשבע שנים ברציפות, בין אם בהופעות ובין אם בהופעותיה על המסך הקטן. אחראית גם ללוק של מנחת "האח הגדול" לירון ויצמן, חן אמסלם, וכוכבת הפופ נועה קירל. השנה הייתה אחראית גם למראה האיפור של לוסי איוב באירוויזיון בתל אביב, עליו קצרה שבחים רבים. בנוסף, בעלת מותג ריסים המלאכותיים הנושא את שמה – Tehillashes.

בין לקוחותיה: עדי הימלבלוי, מלי לוי, נועה קירל, שירי מימון, חן אמסלם, לירון ויצמן.

איך קובעים תור? 050-5914725

תהילה גוטליב | צילום: תהילה גוטליב
תהילה גוטליב | צילום: תהילה גוטליב

 

טלי פאוור

בת 37, לאחר סיום התיכון והשירות הצבאי החלה טלי לעסוק באיפור, ובמקביל למדה אדריכלות ועיצוב פנים במכללה למנהל. בעלת ותק של 17 שנים בתחום האיפור בעולם האופנה, הפרסום והטלוויזיה בישראל. במשך השנים הספיקה לאפר בשלל קטלוגים, קמפיינים, תצוגות אופנה, פרסומות, קליפים ותכניות טלוויזיה שונות. טלי נסעה ברחבי העולם כשליוותה שחקניות ודוגמניות לפרויקטים שונים, במשך השנים איפרה בקטלוגים וקמפיינים נחשבים כמו דלתא עם נינט טייב, קניוני עופר עם יובל שרף, קסטרו על גל גדות, תכשיטי פנדורה עם שירי מימון והאחרון עם שיר אלמליח, תכשיטי פנדי עם ירדן הראל, קטלוגים ללוריאל, אלון ליבנה, קרן וולך, רונן חן ומעצבי שמלות הכלה גליה להב , דוד חצבני, מרינה k,  איזנשטיין ואחרים. מתחילת הקריירה שלה ולאורכה ליוותה טלי את הזמרת שירי מימון (כ14 שנה עד לפני כשנתיים), עוד מימי כוכב נולד, בכל ההפקות, תכניות הטלוויזיה, השערים למגזינים השונים, והופעות בארץ ובעולם כמו האירוויזיון, טקס פרסי MTV ועוד. האיפור של טלי מתאפיין בניקיון ופיסול הפנים, המדגיש ומאיר את תווי הפנים ויחד עם זאת מבליט את היופי הטמון בכל אחת. בעשור האחרון ועד לא מזמן חלקה טלי סטודיו משוץף עם מעצב השיער שגיא דהרי, ששימש בית חם לקהל הלקוחות שלהם וזכה להצלחה וחשיפה רבה.

בין לקוחותיה כיום: נינט טייב, מלי לוי, יובל שרף, אור גרוסמן, מיה דגן, לירן כוהנר, לירז צ'רכי, איגי וקסמן ועוד.