המדריך: כך תשרדי את היובש של החורף

כל מה שהעור שלך צריך. צילום: יח"צ
כל מה שהעור שלך צריך. צילום: יח"צ

מומחי לאונרדו קוסמטיקה מסבירים מה עושה החורף לעור הפנים (זה לא רק הקור מבחוץ, זה גם החום מבפנים) ואיך הופכים את עור הפנים לרענן וקורן ב־ארבעה מהלכים פשוטים. קריאת חובה לעונה הקרה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

החורף בישראל בעיצומו והוא מביא איתו אתגרים חדשים לעור הפנים. בראשם ההתמודדות עם נזקי הקור שבחוץ והיובש בחללים המחוממים.

מה קורה לעור שלך בקור?

הטמפרטורות הנמוכות מאטות את זרימת הדם והעור לא מקבל מספיק חמצן וחומרים מזינים. קצב התחדשות התאים יורד והעור הופך חיוור יותר.

מה קורה לעור ביובש?

חימום בחלל סגור גורם לעור להתייבש. המעבר החד בין הבית לסביבה החיצונית מקשה עליו לשמור על איזון והוא נראה נבול. הקמטים מודגשים ולעיתים העור גם מתקלף ומתפתחים אקזמות (פריחות) וגרד.

מה עושים?

עוקבים אחרי ההמלצות של מומחי לאונרדו קוסמטיקה לעור פנים מושלם:

לא ניתן ליובש לנצח. צילום: יח"צ
לא ניתן ליובש לנצח. צילום: יח"צ

1. מנקים את עור הפנים ב־Pure Domina קלינזר־אל־סבון פנים עדין מוקצף, בדרגת חומציות הקרובה לזו של העור, לניקוי עמוק. הוא מכיל חומצות אלפא ובטא הידרוקסי ומשאיר תחושה של ליחוח ורעננות. מתאים לכל סוגי העור.

2. מורחים סרום Twister Face – קרם מרוכז המכיל חומרים פעילים בריכוז גבוה החודרים לעומק העור ומאפשרים הזנה טובה יותר, מיצוק, הבהרה, מניעת כתמים וקמטים. Twister Face כולל בין היתר פפטידים וחומצה היאלורונית המגמישים, מחזקים ומשפרים משמעותית את מרקם העור.

3. מעניקים לחות לכל סוגי העור: Face Guard ביום ו־Midnight Rich בלילה. חשוב לזכור שגם עור שמן ומעורב זקוק ללחות נכונה כדי לשמור על איזון ולכן מומלץ לעבור בחורף לקרם מועשר הכולל את הוויטמינים E ,C ו־B למראה בריא וקורן, נבט חיטה וחומצה היאלורונית. לבעלות עור בוגר, יבש ומגורה מומלץ להשתמש בקרם עשיר ללא חומרים פעילים דומיננטיים. את הקרם מומלץ למרוח מיד בתום המקלחת, כשהעור לח.

לחות, לחות, לחות. צילום: יח"צ
לחות, לחות, לחות. צילום: יח"צ

4. עוברים טיפול משולב לאנטיאייג׳ינג ופיגמנטציה – לאונרדו קוסמטיקה מציעים טיפול יחודי לנשים ולגברים בעלי גון עור בינוני־כהה. הטיפול משלב בין גלי רדיו וגלי אור (ALT) באורכי גל המותאמים לגון העור. אנרגיית החום שנוצרת בעומק שכבות העור התחתונות (דרמיס) הורסת ובונה מחדש סיבי קולגן. התוצאה: אפקט משמעותי של הפחתת קמטוטים, איזון בלוטת החלב, הבהרה, כיווץ נקבוביות והחזרת ברק ונפח לעור הפנים.

הטיפול קצר, ללא כאב (מלווה בתחושת חום ומעט עקצוצים) ותופעות הלוואי נדירות (לעיתים נראים אודם ונפיחות שחולפים לאחר מספר שעות וייתכן קילוף עדין של העור). להשגת תוצאות מקסימליות מומלצת סדרה של 6־10 טיפולים, אחת לשלושה שבועות.

מוצרי הטיפוח המנצחים לחורף. צילום: יח"צ
מוצרי הטיפוח המנצחים לחורף. צילום: יח"צ

שלושה מוצרי טיפוח מנצחים לחורף:

Face Guard

קרם פנים ליום עם מקדם הגנה, מועשר בחומצה היאלורונית.

Midnight Rich

קרם אנטיאייג׳ינג ממצק ללילה, מסייע בהעלמת קמטים וקמטוטים.

Eye Twister

קרם אנטיאייג׳ינג ממצק, מפחית קמטים ומבהיר כהויות באזור העיניים.