הסיפור הוא האיפור

הסרטון שכבש את הרשת: צעירה דרום קוריאנית מסירה איפור | צילום מסך מתוך סרטון יוטיוב
הסרטון שכבש את הרשת: צעירה דרום קוריאנית מסירה איפור | צילום מסך מתוך סרטון יוטיוב

כוכבת רשת חדשה מסירה איפור בסרטון יוטיוב וגורמת לסערה בקרב חמישה מיליון צופים שלא מאמינים לתמונות ה-לפני והאחרי

88 שיתופים | 132 צפיות

בסרטון יו טיוב שכבש את הרשת בימים האחרונים, מככבת צעירה דרום קוריאנית אלמונית, המתעדת את עצמה מסירה איפור ממחצית פניה, כעוד מטלה קוסמטית שגרתית. התוצאה הסופית מציגה ניגוד אדיר בין מראה העיניים שלפני הסרת האיפור ואחריו, מה שגרר חמישה מיליון צפיות בסרטון מאז עלה לאוויר בתחילת חודש מאי.

הצעירה מלוכסנת העיניים מדגימה כיצד אפשר ליצור אשליה של עין מוגדלת באמצעות איפור, ובכך מעלה לדיון בין היתר את הפטיש של הנשים האסייתיות למראה עיניים מערביות וגדולות. חלקן מנסות ליצור אשליה של עין מוגדלת באמצעות עדשות מגע עם אישונים מורחבים או באמצעות איפור. בעזרת מסקרה, איילינר ועפרון שחור, הצעירה יצרה לעצמה זוג עיניים דרמטיות וגדולות משמעותית. כשהיא מסירה את האיילינר מעין אחת, לפתע רואים עד כמה גודל העפעף הימני הצטמצם מאד.

"בעזרת צבע אפשר כמובן לייצר טעויות אופטיות ולבצע תיקונים במבנה הטבעי של הפנים", אומר המאפר בועז שטיין. "האייליינר הוא אמצעי תיקון מחולל פלאים עבור מאפרים, שכן ביכולתו לייצר קווי מתאר חדשים עבור מבנה העין", מוסיף שטיין.

"עיניים קטנות ניתן להגדיל על ידי תיחום קווי המתאר והגדלתם למעלה ולמטה ובכך לייצר שטח פנים של עין גדול יותר. עיניים קרובות יתוחמו בעפעף העליון רק ממרכז העין כלפי חוץ כך שהזווית הפנימית תישאר נקייה ונטולת כל צבע והדגשה. לעומת זאת עיניים רחוקות יודגשו עם קו אייליינר עד לקצה הזווית הפנימית על מנת לייצור טעות אופטית של מרחק מצומצם יותר בין שתי הזוויות הפנימיות של העיניים."

אותה דוגמנית באיפור שונה | צילום: ניסים פרץ
אותה דוגמנית באיפור שונה | צילום: ניסים פרץ