טובים השניים: מוצרי טיפוח הפנים החדשים שאתן חייבות לנסות הקיץ

סדרת הטיפוח החדשה שלכן. צילום: יח"צ
סדרת הטיפוח החדשה שלכן. צילום: יח"צ

אם גם אתן חסידות של מוצרי הטיפוח של ניוטרוג'ינה ולא יכולות לדמיין את שגרת הטיפוח שלכן בלעדיהם, תשמחו להכיר את שני המוצרים החדשים האלה שמצטרפים לסדרה זוכת פרס מוצר השנה. תודו לנו אחר כך

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

סדרת הטיפוח Hydro Boost מבית ניוטרוג'ינה, שזכתה בפרס מוצר השנה לשנת 2018, מתרחבת בימים אלה ומוציאה לשוק שני מוצרים חדשים שאנחנו לא יכולות לחכות לשים עליהם את הידיים. לשבעת מוצרי טיפוח הפנים הקיימים בסדרה מצטרפים קרם ג'ל לעיניים וקרם לחות עם מקדם הגנה SPF 25, שניהם במחיר השקה בארץ.

טובים השניים. צילום: יח"צ
טובים השניים. צילום: יח"צ

קרם ג'ל לעיניים מסייע בהעלמת סימני עייפות, מכיל חומצה היאלורונית ופועל בשלושה ממדים שיעלימו את היום העמוס מהעיניים שלנו – הזנה מיידית של לחות, עוצמה של רעננות ושמירה על גמישות העור באמצעות לכידת הלחות בתוכו למשך 24 שעות.

קרם עיניים. צילום: יח"צ
קרם עיניים. צילום: יח"צ

קרם הלחות החדש מגיע עם מקדם הגנה SPF25, מכיל חומצה היאלורונית ואנטיאוקסידנטים, ומרווה מיידית את העור בלחות שכל כך חסרה לעור בחום הקיצי.

הקרם גם מחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור ומגן מפני גורמים סביבתיים וקרני UV המזיקים לעורך: הפורמולה מחזקת את מחסום ההגנה של העור יום אחרי יום כך שהקרם מגן באופן אקטיבי כנגד גורמים סביבתיים ונזקי השמש. כמו כן, הפורמולה מגינה על העור מפני נזקי הזיהום הסביבתי ושומרת עליו זוהר ורך.

קרם לחות עם מקדם הגנה. צילום: יח"צ
קרם לחות עם מקדם הגנה. צילום: יח"צ

ניתן להשיג את המוצרים החדשים במחיר השקה מיוחד של 69.60 ש"ח ליחידה ברשתות הפארם והשיווק השונות עד 31.5.18.

אז למה אתן מחכות? לרכישה