הידרה פיישל: טיפול הפנים שכבש את ביונסה וקים קרדשיאן

תופיע בחתונה? ביונסה | צילום: Gettyimages
תופיע בחתונה? ביונסה | צילום: Gettyimages

מי ביקשה וודג' הוליוודי ולא קיבלה? הטיפול החדש שמציע פנים מתוחות ונקיות תוך חצי שעה בלבד

88 שיתופים | 132 צפיות

כמעט בכל תחום מחליפות המכונות את בני האדם, וגם בתחום הקוסמטיקה נותנות המכונות פייט לקוסמטיקאית השכונתית בעלת ידי הזהב והרכילות הלוהטת.  הטיפול החדש שכבש את הוליווד והגיע ממש לפני חודש לישראל הוא טיפול ההידרה פיישל (Hydrafacial) המוגדר כטיפול עשרת אלפים אינסטנט לפנים זוהרות בחצי שעה. הקרדשיאנס שממהרות לרכוב על כל חידוש שיעשה טוב לוודג' כבר עשו, וכמוהן קמרון דיאז, שרליז תרון, בריטני ספירס, פריס הילטון, ביונסה, קייט וינסלט, אווה מנדז ומתיו מקונוהי.

גם בתחום הקוסמטיקה נותנות המכונות פייט לקוסמטיקאית השכונתית בעלת ידי הזהב והרכילות הלוהטת, קייט וינסלט | צילום: Gettyimages
גם בתחום הקוסמטיקה נותנות המכונות פייט לקוסמטיקאית השכונתית בעלת ידי הזהב והרכילות הלוהטת, קייט וינסלט | צילום: Gettyimages
מה שטוב לוודג' טוב למתיו מקונוהי | צילום: Gettyimages
מה שטוב לוודג' טוב למתיו מקונוהי | צילום: Gettyimages

עוד באיפור וטיפוח:
איך שומרת גילת אנקורי על עור נוצץ בגיל 62
זאת מסכת הפנים שעושה עור אלסטי
אניה בוקשטיין עוברת מהפך בגבות 

טיפול הפנים מתבצע בשלושה שלבים בעזרת מכשיר הפועל על מערכת ספירלית של שאיבה, יניקה והזנה של העור, כאשר ראשי הידית מתחלפים בכל שלב של הטיפול. השלב הראשון כולל ניקוי וקילוף פילינג עדין עם חומצה גליקולית ללא גירוי או תופעות לוואי, השלב השני הוא סילוק שכבת עור מתה (המקביל להוצאת השחורים המוכרת) בעזרת יניקה של הלכלוך והזנה של חומרים מזינים, והשלב השלישי הוא הזנת העור על ידי החדרת לחות, אנטי אוקסידנטים, פפטידים וחומצה היאלורונית למראה עור מתוח יותר, קורן וזוהר. כל הטיפול כולו אורך חצי שעה וההוליוודיות מגיעות אחת לחודש לטיפולי שימור. הטיפול הזה נחשב גם טיפול מכין לקראת טיפולים כמו הזרקת בוטוקס או חומצות מילוי, כיוון שהוא מביא את העור למצב נקי ואופטימלי להמשך טיפול. ניסיתי אותו בעצמי לפני כחודש ימים ואכן תוך חצי שעה הרגשתי כמו אחרי ניקוי פנים אבל בצורה הרבה יותר יעילה ונקייה, ללא אדים, לחיצות על הפנים וסימנים אדומים.

הקוסמטיקאית הקבועה של קים קרדשיאן, מליסה חלוסין, אליה מגיעה קרדשיאן – אשת עסקים ואם לשלושה ילדים – לטיפולי יופי בשעה 10 בלילה, סיפרה בראיון למגזין פיפל: "קים מוכנה לנסות דברים חדשים, בתנאי שהם לא פולשניים, הגיוניים ואין להם זמן פציעות". במגזין אלור נכתב :"האם ה-hydrafacial הוא הגביע הקדוש של טיפולי היופי?" והסבירו שבמידה רבה כן, כיוון שהוא מתאים לכל גיל, ימצק פנים ללא בוטוקס, וירענן את המראה לכולן. אם קים, בריטני וביונסה ברשימת הממליצות, לא נותר לנו אלא לתהות: האם זה הטיפול שעשה אותן כה זוהרות ויפות, או עשרות טיפולים אחרים מכל הסוגים שעשו את העבודה?

מחיר 800 – 1300 ש"ח בקליניקות של רופאי עור ואצל קוסמטיקאיות מורשות. (פרטים נוספים בחברת "פרומדיקס")