ישראל מתייבשת? לא בהכרח

נלחמות ביובש. צילום: שאטרסטוק
נלחמות ביובש. צילום: שאטרסטוק

למרות שהשמש החמימה והמוכרת קפצה לביקור בשבועות האחרונים, החורף הישראלי והיבשושי עדיין כאן לזמן הקרוב. עם שגרת הטיפוח הנכונה – גם את וגם עור הפנים שלך תוכלו לשרוד את העונה הקרה בהצלחה. וכן, אפשר להרגיע עם השמן קוקוס

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

עור הפנים מרגיש כמו אדמה מדברית, השפתיים מתקלפות עד לכדי דימום, העיניים שורפות כמו אחרי מדורה – ורק השיער נהנה ולא מפסיק לגרוף מחמאות. כן, נשמע כמו החורף הישראלי שאולי בלבל אותנו לאחרונה עם כמה ימים חמימים. אך העונה ההפכפכה והקרירה עדיין כאן והיא לא מהססת לייבש כל פיסת עור רעננה. מה עושות? קודם כל מתחילות עם עדכון קליל של שגרת הטיפוח היומית.

ראשית, חשוב לדעת שבעוד שבקיץ אנחנו מקפידות בעיקר בהימנעות מנזקי השמש ובניקיון יסודי של העור – שגרת הטיפוח החורפית מתמקדת בהזנה אינטנסיבית ולחות. פחות מקלחות רותחות ומייבשות, יותר מים פושרים, שימוש קבוע בחומרים טבעיים להזנת השפתיים ומריחה של קרם פנים פעמיים ביום הם בהחלט התחלה מצוינת. אבל מה עוד אפשר לעשות?

תפנקו את העור שלכן בלחות. צילום: שאטרסטוק
תפנקו את העור שלכן בלחות. צילום: שאטרסטוק

לחות, לחות, לחות

קרם לחות הוא בהחלט מרכיב מרכזי, אך חשוב לא להגזים ולהטביע את עצמכן בתוך דליים של קרמים ושמנים. כן, זה רלוונטי גם לשמן הקוקוס הסנסציוני. שימוש יתר עלול להוציא מאיזון את רמות ה-Ph הטבעיות שלכן ולפתח תלות בקרמים גם בימים שאחרי עונת הגשמים. מריחה קבועה של קרם לחות בבוקר ובערב בהחלט יעשו את העבודה. שטיפת פנים בתדירות דומה עם סבון איכותי ומעט סרום ישלימו את מערך ההגנה מהיובש בצורה מושלמת. תלמידות מצטיינות שאוהבות אקסטרה לחות יכולות להוסיף גם קרם לילה עשיר. כי בזמן שאתן חולמות – העור שלכן עובד שעות נוספות.

סדרת המוצרים של "סבוקלם" שנחתה אצלנו במערכת ומומלצת על ידי 90% מרופאי העור, בהחלט יכולה לרענן את העניינים. במחקר קליני שפורסם במגזין הבינלאומי Journal Of Dermatological Treatment, הוכח שקרם הלחות של המותג יעיל בהרגעת העור, טיפול בסבוריאה, אדמומיות ועור מגורה שנוטה להתקלפויות. בקיצור, הכי אנחנו בחורף. הוא מכיל תמציות צמחים אוגרי לחות ומעודד את המנגון הטבעי של העור לייצר לחות ולספוח את עודפי השומן. הוא אפילו נמצא מתאים לשימוש בתינוקת וילדים.

קרם לחות

מרגיע עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות ומכיל תמציות צמחים אוגרי לחות. מעודד את המנגון הטבעי של העור לייצור ולספיחת עודפי השומן, נספג במהירות ומונע שמנוניות וברק, יעיל להרגעת העור גם לאחר גילוח ומתאים לעור הפנים העדין של תינוקות וילדים.

מחיר: 96.90 שקלים

קרם לחות. צילום: יח"צ
קרם לחות. צילום: יח"צ

סבון פנים לעור רגיש

מתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה, נטול סולפטים או פראבנים ומכיל רכיבי ניקוי המבוססים על דגני תירס, אצות ים, קמומיל וקוקוס. תואם את צרכי העור ומאזן אותו ללא גירוי או ייבוש, מסיר ביעילות לכלוך ובוהק שומני ובעל מרקם עדין וריחני.

מחיר: 79.90 שקלים

לא לחפף בשטיפה. סבון פנים. צילום: יח"צ
לא לחפף בשטיפה. סבון פנים. צילום: יח"צ

קרם גוף מרגיע

מרגיע עור יבש ואדמומי ומותיר אותו רך, רווי לחות ונעים למגע, מומלץ לשימוש אחרי המקלחת או להרגעת העור אחרי חשיפה לשמש. מכיל ויטמין E ומועשר בשמני אובליפיכה וחוחובה, ללא פראבנים, מעניק לעור גמיש ומגן עליו מפני רדיקליים חופשיים ונזקי סביבה.

מחיר: 59.90 שקלים

קרם הרגעה. צילום: יח"צ
קרם הרגעה. צילום: יח"צ

קרם עיניים

מעניק לחות והזנה לעור רגיש. מעשיר, מזין ושומר על הלחות באזורים עדינים כמו העיניים והצוואר, מועשר בשמנים צמחיים לליחוח וטיפוח העור, ללא פראבנים,מגן על העור מפני נזקי סביבה ורדיקליים חופשיים, שומר על גמישות העור ומעניק לו מראה משי ללא שמנוניות או ברק. מצוין כבסיס לאיפור העיניים, מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 96.90 שקלים

לעור הכי רגיש שלך. צילום: יח"צ
לעור הכי רגיש שלך. צילום: יח"צ

כל המוצרים של סבוקלם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לעור רגיש. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, רשת BE ,בתי המרקחת של קופות החולים, בתי מרקחת פרטיים נבחרי ובאתר.