מאיה רפאל מלמדת איך להתאפר כמו קיילי ג'נר ב-10 צעדים

קיילי ג'נר בשיק מינימאלי | צילום: GettyImages
קיילי ג'נר בשיק מינימאלי | צילום: GettyImages

מה השיטה לשרטט אייליינר מושלם ולמה כדאי למרוח את הצלליות לפני המייקאפ? המאפרת מאיה רפאל במדריך איפור זוהר במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לפני כשבועיים הכרנו לכן את מאיה רפאל, הצעירה מקרית מלאכי שבגיל 21 כובשת את הישראליות ואת האינסטגרם עם לוקים מיוחדים והמון כישרון, חולמת להקים מותג איפור נגיש ואיכותי ונותנת פייט למאפרות עולמיות.
כל כך אהבנו את הסטייל שלה, שפנינו אליה וביקשנו שתשתף אותנו בקצת מסודות המקצוע. רפאל מיד נענתה לאתגר והכינה במיוחד בשבילכן מדריך איפור סופר פשוט סטייל קיילי ג'נר עם כל הטיפים לגבות שלא ישאירו אף אחד אדיש, והשיטה למרוח איילנר בצורה סימטרית.

View this post on Instagram

????♋️????

A post shared by מאיה רפאל (@maya_refael) on

 

 

>> ומה הסוד של עדן פינס לתלתלים של מקצועניות 

אני לא מתאפרת כי אני חושבת שאני מכוערת, אני מושלמת בעיניי ואני רוצה שגם אתן תרגישו ככה. תבינו שאיפור הוא לא משהו שצריך לקחת יותר מדי קשה, הוא זמני ואמור להיות כיפי. בשבילי זאת תרפיה והאהבה הכי גדולה שלי. הכנתי לכן מדריך איפור קליל וכיפי, אבל חשוב שתבינו שהוא לא יהפוך אתכן למושלמות (למרות שהוא לגמרי מושלם) כי אתן מושלמות בדיוק איך שאתן.
הנה אני ללא איפור ובואו נתחיל במדריך.

מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל
מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל

 

שלב 1, גבות:
את הלוק אני מתחילה במריחת ג'ל לגבות של המותג אנסטסיה בגוון taupe, אני מורחת באמצעות מברשת זוויתית. אני מתחילה לצייר את החלק הדק של הגבה וככל שאני מתקרבת לחלק הפנימי של הגבה אני מפחיתה בחומר ומקלה את הלחץ על המברשת. המטרה היא ליצור אפקט אומברה שזה מה שגורם לגבות להראות טבעיות יותר.
לסיום אני מנקה את החומר העודף מתחת ומעל הגבות, באמצעות קונסילר בגוון קצת יותר בהיר מגוון העור שלי.

מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל
מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל

 

שלב 2, עיניים:
מפה אני ממשיכה לעיניים ואם יש משהו שתמיד שואלים אותי עליו הוא למה אני מאפרת את העיניים לפני מייקאפ? הסיבה היא שאבקת הצלליות יכולה ליפול על הפנים, בלי מייקאפ אני יכולה לנגב אותן בקלות, כשיש מייקאפ על הפנים הן נמרחות ואז צריך לשים את הכל מחדש.
כבחורה שניחנה ביכולות איילנר מושלמות (טפו טפו), אני הולכת לגלות לכן את השיטה לאיך לשרטט איילנר. קודם כל תרגול, אם אתן רוצות ללמוד לעשות איילינר מושלם, הסוד הוא שלהקשיב לאחרים זה לא מה שיעזור. פשוט תמרחו אייליינר כל הזמן, אם זה לא יוצא כמו שאתן אוהבות תתקנו ותנסו שוב עד שיצא לכן כמו שאתן אוהבות.
הדבר הנוסף הוא להניח את היד שמחזיקה את המברשת על הפנים כדי לתת שיווי משקל. תתחילו בציור קו כמה שיותר דק ולאט לאט תעבו אותו, ולפני שאתן עושות את הצד השני תמיד תסתכלו על מה שעשיתן קודם בכל התקדמות, תעשו את זה לאט ותשוו כל הזמן עם העין השניה.
ריסים מלאכותיים הם לגמרי האופציה המועדפת עלי כי הם יותר בולטים ונותנים טאצ' של גלאם, אבל אפשר להסתפק במסקרה מעבה.

מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל
מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל

 

שלב 3, פריימר: 
אחרי שסיימתי עם הגבות ועיינים אני משתמשת באפטרשייב של ניוואה בתור פריימר. למה אפטרשייב? כי יש בו גליצרין שזה חומר דביק שגורם למייקאפ להישאר יותר זמן. משהו שלמדתי מהיוטיוברית ניקי טוטוריאלז.

שלב 4, מייקאפ: 
אני משתמשת בשני מייקאפים שערבבתי (מילאני בגוון מס 2 שיש לו כיסוי גבוה ומאק סטודיו פיקס פלויד בגוון nc15 שיש לו כיסוי בינוני) כדי לקבל בדיוק את הכיסוי שאני רוצה, אקסטרה גבוה, ומניחה אותם בעזרת ספוגית רטובה.

שלב 5, קונסילר: 
אני משתמשת בקונסילר 24 שעות של מאק בגוון nc30 מתחת לעיניים ובאזור קמטוטי החיוך. ואחרי ההנחה אני מטשטשת אותו עם הספוגית.

מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל
מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל

 

 

שלב 6, פודרה: 
מתחת לעיניים ומסביב לאף אני מפדרת בספוגית כדי לקבע את האיפור. בשאר הפנים אני משתמשת בפודרה דחוסה של מאק סטודיו פיקס בגוון c3.5 עם מברשת שטוחה דחוסה כי אני רוצה שם כיסוי גבוה יותר.

שלב 7, ברונזר וקונטור: 
אני לא מחובבי ההצללות הרטובות כי הן מזיזות את המייקאפ והאפקט שלהן לא חזק מספיק, לכן אני משתמשת בברונזר של Colorpop בגוון private party באזור הלחיים, כהכנה לקונטור (טכניקה שמטרתה לפסל ולהצר את הפנים, להכהות את המשקעים והאזורים הנמוכים ולהבהיר את האזורים הגבוהים). אני מניחה את הברונזר בעדינות באזור הלסת והמצח. אחרי שסיימתי אני עוברת לקונטור עם sculpt של מאק. אני מחדדת את עצמות הלחיים, קו השיער והלסת.

שלב 8, סומק:
אני משתמשת בסומק של אסנס בגוון 20, מניחה בעדינות עם מברשת ומטשטשת אותו ממש מעל הברונזר כשאני לא לוחצת על תפוחי הלחיים אלא נוגעת בהם קלות ומושכת אחורה לכיוון הרקות.

מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל
מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל

 

 

שלב 9, שימר: 
לפני שאני משתמשת בשימר אבקה אני מתחילה בשימר נוזלי כשאני טופחת אותו בעדינות עם הספוגית מעל עצמות הלחיים והאף, כדי לא להזיז את המייקאפ. אחר כך עוברת, לשימר אבקה אני משתמשת באבקה משיתוף פעולה של אנסטסיה עם אמריזי. את האבקה אני מניחה על המקומות הגבוהים של הפנים (מתחת לגבות, בקצה האף, על החלק העליון של הלחיים וטיפה מעל השפתיים).

מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל
מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל

 

שלב 10, שפתון: 
לאודם אני משתמשת באולטרה סטיין ליפ של Color pop בגוון jiffy ומעליו שמה גלוס שקוף של אסנס, פעם שמתי אותו מעל אודם אדום אז עכשיו הוא ורוד בדיוק בגוון שאני אוהבת.

מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל
מאיה רפאל | באדיבות מאיה רפאל