ממיאמי באהבה: כך נראתה ההשקה של הליין החדש של OFRA Cosmetics

ניקי טוטוריאלז התרגשה בדיוק כמונו. צילום: יח"צ
ניקי טוטוריאלז התרגשה בדיוק כמונו. צילום: יח"צ

זה באמת קרה. אחד ממותגי האיפור הנחשבים ביותר בעולם עבר מתיחת פנים והשיק ליין חדש, מעוצב והורס. היוטיוברים הכי נחשבים היו שם, וגם אנחנו. כך זה נראה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

כשנחתה אצלי ההזמנה לאירוע ההשקה של OFRA Cosmetics צרחתי. אחד ממותגי האיפור שאני הכי אוהבת, עם כל הביוטרים הגדולים בעולם – מניקי טוטוריאלס המלכה דרך Manny MUA ההורס ועד לקתלין לייטס היפהפייה, ועוד במיאמי?! טירוף!

זו לא הפעם הראשונה שבה מותגים ותיקים ומבוססים כמו OFRA Cosmetics מכריזים על שינוי כיוון. כבודה של הדרך הארוכה והמוצלחת שעשתה חברת הקוסמטיקה במקומו מונח, אבל מתיחת פנים וחידוש הלוגו, האריזה והשפה הוא תמיד דבר מבורך, במיוחד כשהוא נעשה כל כך טוב. במקרה של OFRA Cosmetics נבחרה סוכנות המיתוג העומדת מאחורי הצלחות חובקות עולם כמו מותג הקפה נספרסו (וכולנו מכירות את הפרסומות של ג'ורג' קלוני), ידעתי שמצופה לי הפתעה אמיתית.

הכניסה למוזיאון העיצוב והאמנות במיאמי. צילום: יח"צ
הכניסה למוזיאון העיצוב והאמנות במיאמי. צילום: יח"צ

המיתוג החדש לקח את OFRA Cosmetics ממקום של מותג מקצועי, ותיק ומוערך למותג עכשווי, צעיר ובהיר גורם למוצרי הקוסמטיקה המוכרים לקבל טוויסט כך שפשוט מתחשק לשים אותם בתיק האיפור. הגוון הלבן והלוגו המתוחכם עוטפים את המוצרים בהילה של זוהר, כזו שקשה להסיר ממנה את העיניים.

ככה מציגים עיצוב מחודש. צילום: יח"צ
ככה מציגים עיצוב מחודש. צילום: יח"צ

לרגל החגיגה יזם המותג מסיבת השקה נוצצת וכיפית שנערכה במוזיאון לעיצוב ולאומנות בדאון טאון מיאמי, ממש על שפת המים. לאירוע נהרו מיטב היוטיוברים ומשפיעני הרשת מתחום האיפור, אלה המתהדרים במספר עוקבים כל כך גדול שאי אפשר לא להתרגש כמו ילדה קטנה כשעושים איתם סלפי.

Manny MUA היה שם גם – סלפי חובה. צילום: יח"צ
Manny MUA היה שם גם – סלפי חובה. צילום: יח"צ
ניקי טוטוריאלס הגיעה! צילום: יח"צ
ניקי טוטוריאלס הגיעה! צילום: יח"צ

המפעל הקסום של  OFRA Cosmetics

למוחרת האירוע הוזמנו נציגי מותג הקוסמטיקה והמפיצים שלו מכל העולם (וכמובן היוטיוברים המובילים) לצילום בתוככי מפעל האיפור המשוכלל של OFRA Cosmetics. זה היה ממש כמו להיכנס לממלכה של ווילי וונקה מצ'רלי בממלכת השוקולד ולפגוש את הגמדים שמייצרים את הממתקים.

המיתוג החדש של OFRA COSMETICS. צילום: יח"צ
המיתוג החדש של OFRA COSMETICS. צילום: יח"צ
כמו בצ'ארלי בממלכת השוקולד. מפעל הקוסמטיקה של OFRA. צילום: יח"צ
כמו בצ'ארלי בממלכת השוקולד. מפעל הקוסמטיקה של OFRA. צילום: יח"צ

כל הדמויות שמאחורי הפורמולות המנצחות היו שם: דייויד גייטו, המייסד ומפתח המוצרים, בהם השפתון הנוזלי העמיד והשימרים המיוצרים בטכנולוגיית אפייה ייחודית. עפרה גייטו, מומחית היופי (והעפרה המקורית שעל שמה נקרא המותג), אנשי עיצוב, שיווק, יחסי ציבור – כולם כמו משפחה אחת גדולה. תנו לי לספר לכן משהו, לעמוד ליד פס ייצור ולראות את הצבעים והמרקמים הכי חמים יוצאים מהתנור, זוהי חוויה של פעם בחיים. לקינוח, כל אחד מהנוכחים קיבל הזדמנות ליצור לעצמו פלטה בלעדית ולשלב בה את הגוונים האישיים שלו כיד הדמיון. סיום מושלם ליומיים אדירים ומרגשים.

גודי באגס מתנת OFRA. צילום: יח"צ
גודי באגס מתנת OFRA. צילום: יח"צ