מעיר פנים: ליין המוצרים החדש לבחורה העירונית

ליין המוצרים לבחורה העירונית. צילום: אלעד ניסים
ליין המוצרים לבחורה העירונית. צילום: אלעד ניסים

מסכת פנים לחידוש תאי העור, קרם לחות לפנים עם 15 SPF או קרם עיניים - ב-SABON הבינו שכדי להתמודד עם החיים העירוניים יש להתמקד בנזקי הסביבה. הליין החדש של המותג נותן מענה מושלם לבחורה העירונית המצויה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

צילום אלעד ניסים | סטיילינג טליה בליסטרא | הפקה דונה וינברג

החיים בעיר הגדולה קדחתניים, מלחיצים, מהירים ומהנים בו זמנית: לא משנה אם זאת פגישה עסקית, דינר עם החברים, דייט, פופ אפ טרנדי או השקה שאנחנו "חייבות" ללכת אליה – בסופו של יום התוצאה היא תחושת לחץ כללית, המלווה בפומו להספיק הכול ולהיות מאה אחוז כל הזמן. וכן, גם עור הפנים שלנו מרגיש את הלחץ.

החשיפה לקרינת השמש, היובש באוויר או גורמים מזהמים הנמצאים בכל פינה (תודה לאוטובוסים ולמכוניות) – עור הפנים שלנו סופג חדירת זיהומים ולכלוך על בסיס יומיומי.

לייף סטייל עירוני ב-SABON. צילום: אלעד ניסים
לייף סטייל עירוני ב-SABON. צילום: אלעד ניסים

כבר תקופה ארוכה שידוע כי אורח חיינו הוא אחד הגורמים המשפיעים והמכריעים כשזה מגיע לעור הפנים שלנו אך בזמן שאנו עסוקות להגן על עצמנו מנזקים שעליהם אין לנו שליטה – המוצרים בשוק אינם תוקפים ישירות את הנושא.

לכן אין שמחות מאיתנו לשמוע שחברת SABON יצאה עם סדרת טיפוח חדשה בשם אנטי פולושן (בעברית צחה: נגד זיהום) המסייעת בהתמודדות עם טיפוח העור בלייף סטייל העירוני. אז אם אתן לא מתכננות לעזוב את העיר בקרוב ולעבור לצפון לנשום אוויר פסגות – מצאנו את הפתרון עבורכן.

לאחר שחברת SABON ערכה מחקר מקיף על השפעות התיעוש והמודרניזציה,  אשר לרוב מותירים את העור חשוף וחסר הגנה, נוצר ליין חכם המכיל עשרה מוצרים המותאמים ישירות לאישה העירונית. סדרת האנטי פולושן (או "אנטי" כמו שאנחנו אוהבות לקרוא לה) היא סדרת טיפוח פורצת דרך בעלת פורמולה ייחודית השומרת על מרכיבי ההזנה והלחות, מנקה את העור ושומרת על איזונו של עור הפנים.

נגד זיהום, חזרה אל הטבע. צילום: אלעד ניסים
נגד זיהום, חזרה אל הטבע. צילום: אלעד ניסים

הסדרה כוללת שלל מסכות מכל מיני סוגים המתאימות לכל סוג עור עירוני, בהן מסכות בוץ, לחות וחידוש תאי העור. תפקידן של אותן מסכות הוא לשמור על בריאותו של העור ולהזינו.

הפתרון האורבני של סבון לא עוצר במסכות. הסדרה טורפת את הקלפים בתחום ניקוי עור הפנים מכיוון שהיא תוקפת ישירות את הנזקים העירוניים: מי פנים מונעי חמצון המגינים על העור ומועשרים בתמציות אצות מהים הצפוני, סרום המכיל ריכוז גבוה של מרכיבי לחות המועשרים בריכוב גבוה של ויטמין C להצערת העור וכן ויטמין E המגן על העור.

וכמובן – איך אפשר סדרת טיפוח בלי המוצר הכי בסיסי של טיפוח העור, סבון פנים? הסבון בסדרה מקציף את העור ומנקה אותו בעדינות בלי לגרותו. גם הוא מועשר בתמציות אצות ומוסיף לחות לעור הודות לרמת ה־PH הנמוכה של המוצר.

כל מה שבחורה עירונית צריכה. צילום: אלעד ניסים
כל מה שבחורה עירונית צריכה. צילום: אלעד ניסים

בגזרת הלחות, הקרמים החדשים של SABON משמשים גם כקרם הגנה וגם כמקור להזנה, לחות ומניעת אדמומיות וגירוי. ואם אתן בקטע של טיפול כולל, גם לזה דאגו ב־SABON. בסדרה קיים גם קרם לילה המכיל ויטמין C, חמאה, תמצית אלוורה ואצות, המשיבים את האלמנטים החיוניים שאבדו לעור הפנים במהלך היום.

מוצרי הקולקציה ב30% הנחה! לחצי כאן לקבלת הקופון הבלעדי