ניחוח אישי: סדרת בשמי הנישה ששיגעה אותנו

אינדיוידואל. צילום: גיא יחיאלי
אינדיוידואל. צילום: גיא יחיאלי

אם נדמה לך שהבשמים שאת רוכשת בדיוטי פרי מדי גיחה לחו"ל הם שיא השיאים של התחכום אז בואי, יש לנו חדשות בשבילך, והן מריחות נפלא

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

את רוצה להיות מיוחדת. להפגין טעם אישי וסטייל, ולהביא לידי ביטוי את האישיות שלך. את דואגת להתעדכן בטרנדים הלוהטים, אבל לא נסחפת אחריהם בעיניים עצומות, ובוחרת בקפידה את בגדי המעצבים שאת לובשת ואת האקססוריז שאת מצוותת להם. אבל מה לגבי בושם?

מגמת בשמי הנישה המתפתחת בקצב עצום בשנים האחרונות בעולם כולו, נועדה לענות בדיוק על הצורך המודרני להרגיש ייחוד ולהותיר חותם. בושם, ובבסיסו מוטיב הריח, הוא עניין סובייקטיבי מאין כמוהו, ולכן יש להתייחס אליו באותה מידה של ספציפיות. לכל אחת מתאים ריח אחר, או בלנד אחר של ריחות, וכל ריח מעורר אצל כל אחת ואחת מאתנו רגשות, תשוקות וזיכרונות בלעדיים רק לה.

כל אחד והריח שלו. צילום: דן פרץ
כל אחד והריח שלו. צילום: דן פרץ

בוטיק הריחות "אינדיבידואל קבינט דה פרפום", השוכן ברחובה הראשי של שכונת נווה צדק הציורית, הוא יעד חובה, אם כן, לכל מי שמאסה בבשמים השגרתיים כמו שיש לכולן, שהפנימה את העובדה שעולם האופנה צועד (מה צועד? דוהר!) לכיוון בישום הנישה, ושיותר מהכול – רוצה לחזור הביתה עם ניחוח אקסקלוסיבי, יוקרתי ומרגש.

בחלל המפואר והמעוצב במינימליזם שיקי, מוצגים בשמים, תמציות וניחוחות של קרוב לעשרים מותגי בישום- בוטיק בינלאומיים נחשבים, הדוגלים ברקיחה דקדקנית של תמציות ריח ייחודיות ובייצור מסורתי במהדורות קטנות. הלקוחה מוזמנת להרכיב לעצמה את בושם חלומותיה, לרחרח ולהתנסות, בעזרת צוות הבוטיק המיומן. התעייפת? שבי תנוחי ליד הדלפק הארוך שבמרכז החנות, ותיכף יוגש לך גם ספלון אספרסו, כי אם בוטיק אז עד הסוף.

שיק של ריח. צילום: גיא יחיאלי
שיק של ריח. צילום: גיא יחיאלי

אחד המותגים הנחשקים המיוצגים ב"אינדיבידואל", והמייצגים במידה רבה את אנינות הטעם המאפיינת את הבוטיק, הוא m. micallef הצרפתי. בעלת המותג היא מרטין מיקאלף, צרפתייה רבת שיק (נו, איך לא?) שחיה, נושמת, וחולמת בשמים, ומפליאה לתרגם את אהבתה לאמנות בכלל ולציור בפרט, לטבע, ולגבעות המוריקות של דרום צרפת לכדי ניחוחות קסומים ותווי ריח ייחודיים המופקים מצמחים ופרחים נדירים.

>> "אפשר לתרגם את עולם החושים לניחוח": לראיון המלא עם מרטין מיקאלף 

הבשמים של אינדיבידואל קבינט דה פרפום. צילום: עמית שסטוביץ
הבשמים של אינדיבידואל קבינט דה פרפום. צילום: עמית שסטוביץ

הסטודיו של מיקאלף ממוקם בליבה של בירת הבישום העולמית, העיר גראס. ממנו היא יוצאת לעיתים קרובות למסעות ביעדים אקזוטיים ברחבי העולם, בחיפוש מתמיד אחר תמציות חדשות, ניחוחות מרתקים, וחומרי גלם מעניינים וטהורים, שלא הונדסו גנטית. הריחות והבשמים שמיקאלף רוקחת נארזים בבקבוקוני זכוכית משגעים, עם ציורים בעבודת יד ועיטור אבני סברובסקי.

תגליות אקזוטיות. תנסו ותריחו. צילום: גיא יחיאלי
תגליות אקזוטיות. תנסו ותריחו. צילום: גיא יחיאלי

את סדרת הניחוחות החדשה שפיתחה, הנקראת secrets of love, משכה מיקאלף לכיוון נשי, פתייני וחושני. "יש כאן תמהיל של תווים מכשפים שמשקפים את הטעם שלי" היא מסבירה ומוסיפה ששנות ניסיונה הרבות בתחום הבישום והטיפוח לימדו אותה מה נשים אוהבות ואיך אפשר לתרגם את עולם החושים לניחוח בעל אמירה אמנותית. נשמע לך מסקרן? הסדרה החדשה מחכה לך אף היא ב"אינדיבידואל קבינט דה פרפום".

הבישום של מרטין מיקאלף. צילום: גיא יחיאלי
הבישום של מרטין מיקאלף. צילום: גיא יחיאלי