עדן פינס: "כשהייתי קטנה התלתלים היו אישיו, היום לא"

עדן פינס לרנואר | צילום: אלון שפרנסקי
עדן פינס לרנואר | צילום: אלון שפרנסקי

בגיל 21 הדוגמנית עדן פינס כובשת את העולם. שמענו ממנה איך משיגים גבות מושלמות שלה ולמה לפעמים היא חובשת פאות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

עדן פינס
בת 21, דוגמנית ופרזנטורית, מובילת קמפיין הדיגיטל של קרליין.

"כשהייתי קטנה התלתלים היו אישיו, היום כבר לא", עדן פינס | באדיבות סוכנות ITM
"כשהייתי קטנה התלתלים היו אישיו, היום כבר לא", עדן פינס | באדיבות סוכנות ITM

>> ולמה מירי בוהדנה מעדיפה דיקור במקום בוטוקס?

שגרת טיפוח
"אני אומנם צעירה אבל כשהעור עובד שעות נוספות בצילומים, המודעות שלך לשמור עליו מתחילה בגיל צעיר. יחד עם זה, חשוב לי לשמור על המראה הצעיר ולכן מחוץ לשעות העבודה אני מקפידה על מראה לא עשוי מדי. קרם הלחות שלי הוא Active Hydrating Moisturizer Cream של דרמלוסופי שניתן לקנות במכוני קוסמטיקה. אני שוטפת פנים בוקר וערב עם סבון מקציף של קרליין שיש לו מברשת סיליקונית מובנית, הוא מנקה היטב את כל שאריות האיפור ואחריו לא צריך חלב פנים או מי פנים".

מסכות פנים
"לפני טיסות ואחרי צילומים אני מניחה על הפנים סרום ומעליו מסכת זהב, שניהם של Maelys, המסכה יורדת מהפנים כמו מדבקה והעור מרגיש ונראה מדהים. אחת לשבוע אני שמה מדבקות לאף של סופרפארם גם על המצח. רבע שעה והנקודות השחורות נעלמות".

טיפוח הגוף
"התמכרתי לתחליב הגוף Luminesce של ג'נס גלובל שיש לו ריח נהדר וחומרים פעילים. היתרון הגדול שלו: הלחות נשמרת על העור כל היום".

האיפור שלי
"יש לי קצת כהויות ושקעים מתחת לעיניים וכדי להסתיר אותם אני משתמשת קבוע בערכה המקצועית Conceal & Correct של קרליין שמעלימה כל מיני סימנים ויוצרת מראה עור אחיד. המייק אפ הוא BB ביוטי באלם של MAC עם מקדם הגנה 35, הפודרה Retouching Loose Powder של בובי בראון בגוון טבעי, שגם סופחת שומנים. ביום־יום אני מעדיפה שפתיים טבעיות אבל כשבא לי להשתגע אני יכולה לשים כחול Blue Bang של MAC ואת הסגול שלהם Heroine. המסקרה היא Bold שחורה של קרליין שמאריכה ומעבה את הריסים בצורה מושלמת. אני משתמשת באיילנר של אליזבת ארדן, הטיפ שלי הוא לשים שתי נקודות איילנר בקו התחתון של העיניים, מה שנותן מראה מיוחד ומעורר סקרנות".

קוסמטיקאית
"לטיפולי תחזוקה אני נוסעת להרצליה לקוסמטיקאית אורטל זנו גדז', שיש לה את הידיים הכי מקצועיות. נעשינו חברות והיום גם אימא שלי מגיעה אליה".

גבות
"אני מסדרת ומאריכה גבות בממוצע כל שבועיים אצל 'דורית גבות' ובשאר הזמן שמה ג'ל שקוף לשמירה על המראה".

מני פדי
"כיון שנהגתי לכסוס ציפורניים אני מקפידה היום על בניית ציפורניים אצל בן מאיר בבת ים ומגיעה למילוי כל שבועיים־שלושה. אני אוהבת אותן ארוכות ומחליפה צבעים כל הזמן".

הבושם שלי
"ביומיום אני משתמשת ב־Pure XS של פאקו רבאן שהוא פרחוני ומעט מתקתק. את שם הבושם שאליו אני מכורה ורוכשת בלונדון אני לא נוהגת לומר כדי לשמור על ייחודיות".

שיער
"כשהייתי קטנה התלתלים היו אישיו, היום כבר לא. אני לא עושה פן והחלקות. בצילומים, כשצריך מראה שיער חלק, מביאים לי פאות. אחת לשלושה חודשים בממוצע אני הולכת למעצב השיער שי הללי זיו לדירוג קל. אני חופפת אחת ליומיים־שלושה עם השמפו המאזן אובליפיחה של amica לשיער מתולתל ועם הקונדישנר שלהם Nice Cream שהוא גם מנקה וגם מעניק לחות. כשאני בחו"ל אני הרבה פעמים שמה פאות בכל מיני צבעים. אני רוכשת אותן באתרי אינטרנט והן משלבות שיער טבעי וסינתטי אז המחיר לא בשמיים".

למעלה עם כיוון השעון: סרום זהב של MAELYS, סבון פנים מקציף של קרליין, ליפסטיק Blue Bang של MAC, איילינר של אליזבת ארדן, הבושם XS PURE של פאקו רבן, קרם לחידוש העור Luminesce מבית Jeunesse Global | צילום: רן גולני
למעלה עם כיוון השעון: סרום זהב של MAELYS, סבון פנים מקציף של קרליין, ליפסטיק Blue Bang של MAC, איילינר של אליזבת ארדן, הבושם XS PURE של פאקו רבן, קרם לחידוש העור Luminesce מבית Jeunesse Global | צילום: רן גולני