איפור לפורים: מדריכי האיפור הכי שווים ברשת

תחפושת של גולגולת מקסיקנית | צילום: Mike Coppola/Getty Images for Heidi Klum
תחפושת של גולגולת מקסיקנית | צילום: Mike Coppola/Getty Images for Heidi Klum

ברבי או במבי, וונדר וומן או הארלי קווין, או בכלל אורסולה מ"בת הים הקטנה"? רגע לפני פורים, קבלו 8 מדריכי איפור שיסדרו לכן תחפושת בלתי נשכחת

88 שיתופים | 132 צפיות

פורים כבר כאן ולשמחתנו הרשת מלאה במדריכי איפור שיסגרו את הפינה לכל מי שמחכה עם התחפושות לדקה ה-91. לא צריך יותר מאיפור, הרבה יצירתיות וקצת סבלנות, וזכרו, אם כבר החלטתן להיכנס לרוח החג, כל דבר עדיף על להסתובב בפורים עם פרצוף חמוץ ולומר לאנשים ש"השנה התחפשתי לעצמי".

>> פורים: מתכונים לאוזני המן, רעיונות לתחפושות וכל מה שאתן מחפשות

במבי

אם אין לך כוח להשקיע יותר מדי, איפור של במבי הוא פתרון מעולה, אפשר להסתפק רק בפנים ואפשר גם להשקיע ולהוסיף קרניים. היתרון הוא שכך או כך תראי מהמם.

ברבי

פטריק סטאר הוא אחד מגורואי האיפור שתמיד עושים לנו כיף, ואם עוד לא שמעתן עליו זה בדיוק הזמן להתמכר לערוץ היוטיוב שלו. בינתיים הוא מוכיח שבפורים הקרוב כל אחד ואחת יכולים להיות ברבי, במדריך מקורי ומצחיק לבובה הקלאסית.

וונדר וומן

מאז חזרה לחיינו בגרסת גל גדות, וונדר וומן היא לגמרי האופציה המועדפת לנשים וילדות. תבאופן אישי אנחנו חולמות להתחפש לגל גדות בכל יום של השנה, אבל הפעם נסתפק גם בטוטוריאל המושלם של היוטיוברית קרלי בייבל. כי בתכל'ס כל אחת מאיתנו היא אשת חיל אמיתית, עם איפור או בלי.

אורסולה מ"בת הים הקטנה"

כי אם יש משהו יותר כיפי מלהתחפש לגיבורת על, זה להתחפש לאחת מדמויות הנבל הטובות ביותר אי פעם של דיסני במדריך איפור מלהיב של מלכת התחפושות Promise Tamang. ממליצות להיכנס לאינסטגרם שלה כדי לקבל עוד הרבה השראה לתחפושות מהממות ומשוגעות.

הארלי קווין

נכון, לא מדובר בתחפושת מקורית במיוחד, מצד שני, כשמבצעים כמו שצריך את אחת מהתחפושות הכי פופולריות של השנים האחרונות מדובר בלוק כיפי והורס שעושה לנו חשק לאמץ אותו אפילו ליום יום, או לפחות את האטיטיוד.

גולגולת מקסיקנית

בלי לבזבז הרבה כסף ובלי להשתגע עם האקססוריז, אם אתן מוכנות להשקיע קצת בגזרת האיפור – התחפושת הזאת תסגור לכן את הפינה בשיא הקלאס. היוטיוברית הישראלית שלי אגמי תדריך אתכן איך להגיע לתוצאה המושלמת צעד אחרי צעד ובעברית.

נמרה ורודה

אושיית הסטייל סתיו מונסקי בתחפושת שהיא פשוט יפה. בלי רעיונות מופרכים מאחוריה ובלי התחכמות מיותרת, רק הרבה ורוד, חברבורות וכמויות של סקס אפיל. ככה עושים את זה.

חד קרן מנצנץ

אין לנו באמת אפשרות לחמוק מהטרנד הכי ממכר של העשור האחרון, ולמען האמת אנחנו גם לא ממש רוצות. זו ההזדמנות שלכן להוכיח לכולם איזה מין יצור קסום אתן.