ניסינו 7 קרמי לחות לידיים. מי ניצח ומי איכזב?

החורף מגיע. ואיתו יובש מציק |צילום: Shutterstock
החורף מגיע. ואיתו יובש מציק |צילום: Shutterstock

רגע לפני שהחורף מסתער עלינו סופית הגיעו למערכת "את" 7 קרמים לידיים ממותגים שונים ובמחירים שונים. מי העניק לנו מגע של קטיפה, מי מציע את התמורה הכי טובה לכסף ואת הריח של איזה קרם לא יכולנו להפסיק להסניף?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

קרם לחות לידיים הוא אחד ממוצרי הטיפוח הכי בסיסיים שיש. אפילו מי שלא מתאפרת ביום יום יודעת שזוג ידיים יבשות הוא משהו שבקלות יכול לחרב את כל הלוק, שלא לדבר על התחושה המגרדת והמציקה. רגע לפני שמזג האוויר נהיה קר ויבש נחתו במערכת שלנו 7 קרמים לידיים ממותגים שונים וברמות מחיר שונות. חברות המערכת חירפו את עורן הרגיש, הקריבו אצבעות והכריעו: זה הקרם שיהפוך את החורף הקרוב ללח ומפנק.

1. שיסיידו

מה מבטיח היצרן? קרם אנטי אייג'ינג טיפולי עם פורמולת פטנט למניעת קמטים, האטת הזדקנות ותיקון פגמים. כולל מסנן הגנה SPF16 וגם ויטמין E לטובת העור הרגיש סביב הציפורניים.
מה אנחנו אומרות? בדרך כלל קרמים עשירים ומפנקים מגיעים במרקם שעלול להרגיש כבד, בשיסיידו מצליחים לעשות את הבלתי ייאמן ולתת תחושה של קרם סופר עשיר עם מרקם קליל. בכל הנוגע למניעת קמטים – דברו איתנו עוד 20-30. מה שכן, מקדם ההגנה הוא בונוס מעולה. אנטי-בונוס: המחיר.
מבחן הריח: ריח נהדר של ניקיון אך בדומה למרקם גם הוא מאוד קליל. בקיצור, לא קרם שיאפשר לך לוותר על הבושם אם חשבת.
מחיר: 345 ש"ח.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

2. JUVENA

מה מבטיח היצרן? מוצר שכולל 2 ב-1: גם קרם ידיים עשיר וגם מסכה. בשילוב חמאת קריטה, דבש ותמצית פרחי היבסקוס מבטיח להפוך את הידיים לרכות "כאילו נוצרו מחדש". ניתן להשתמש כקרם ידיים מגן או כמסכה במריחת שכבה עבה לחצי שעה או ללילה שלם.
מה אנחנו אומרות? תפסת מרובה לא תפסת. בתור קרם ידיים יומיומי המרקם שלו דורש הספגה מרובה אל תוך העור. בתור מסיכה עובד לא רע, אך יתאים רק למי שאינן סובלות מיובש אינטנסיבי.
מבחן הריח: מתקתק אך מעט פלסטיקי, אם היינו צריכות להצמיד לו צבע היה זה הצבע הוורוד שמעטר את האריזה.
מחיר: 99 ש"ח.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

3. ללין

מה מבטיח היצרן?  קרם ידיים שמבטיח מנת לחות מרוכזת ומוגברת בזכות רכיבים כמו חמאת שיאה ושמן אגוזי קוקוי, שהוא לגמרי שמן הקוקוס החדש. כולל מקדם הגנה 15 SPF ונטול פרבנים.
מה אנחנו אומרות? יש לנו מנצח. מאחורי האריזה היפה בצבע הרוז-גולד הטרנדי מתחבא הקרם שכל אחת צריכה החורף – המרקם עשיר אך נספג היטב בעור, העור סופג את הלחות בשניות ומקבל בוסט של רכות ותוכלו להגיד לפני כולן "שמן קוקוס? אני משתמשת רק בשמן קוקוי"
מבחן הריח: ניחוח אגוזי עם תמצית קוקוס, חושני ומתוק אך בלי להתיילד.
מחיר: 59 ש"ח.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

4. פרימייר

מה מבטיח היצרן? קרם שמבטיח ללחח ולהעשיר את עור הידיים העדין בלי להשאיר הרגשת דביקות. מכיל פורמולה של שמנים ומינרלים טבעיים שבזכות טכנולוגיה מיוחדת אמורה להיספג באופן מהיר במיוחד.
מה אנחנו אומרות? עומד בהבטחות באופן חלקי, מצד אחד נספג מהיר, מצד שני נותרת תחושת דביקות קלה על הידיים למספר דקות.
מבחן הריח: מוכנות לסלוח על הדביקות הקלה בזכות הריח הנעים והסבוני.
מחיר: 40 ש"ח.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

5. PAYOT

מה מבטיח היצרן? מתואר כקרם הידיים האידיאלי למזג אוויר יבש ומתחייב להשאיר את העור עשיר וקטיפתי, ללא תחושות דביקות ואף לעודד חידוש תאי עור.
מה אנחנו אומרות? באריזה קומפקטית וקטנה מסתתר קרם שאולי נספג במהירות אך מיועד לכאלה שסובלות מיובש אינטנסיבי יחסית. בזכות המרקם העשיר יהיה טוב גם לטיפול במרפקים.
מבחן הריח: עם כמה שהמרקם עשיר, הריח עדין מאוד ולמרבה השמחה מצליח לא לפעול מתופעת לוואי של ניחוח בית מרקחת רפואי.
מחיר: 59 ש"ח.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

6. איב רושה

מה מבטיח היצרן? המחירים האטרקטיביים של חברת הקוסמטיקה הבוטנית גרמו לנו להתנסות בשני מוצרים שלה. הראשון הוא קרם שנועד להגן גם על הידיים וגם על הציפורניים. מועשר בתמצית צמח הארניקה כיאה למותג שמבוסס כולו על צמחים, נטול פרבנים בהתאם ומגיע בשפופרת מאורכת. המוצר השני הוא פחות קרם סטדנרטי ויותר חמאת שיאה מואשרת בתמצית ארניקה, מגיעה בקופסת עגולה ומתאימה לימים קרים במיוחד.
מה אנחנו אומרות? חמאת שיאה היא מוצר שתמיד טוב שיש בבית בחורף, הקופסה הקטנה והחמודה של איב רושה תתאים בול לתיק או למגירה במשרד. החמאה באופן צפוי כבדה יותר מקרם, לכן מעט התאכזבנו לגלות שגם הקרם הסטנדרטי סובל ממרקם כבד למדי. יאמר לזכותו שהוא אכן הופך את העור הרגיש ליד הציפורניים לבריא ולח.
מבחן הריח: אם יש משהו שאיב רושה יודעים לעשות זה ריחות. כאילו הגעת לגן בוטני פורח ונפלא.
מחיר: 35 ש"ח לחמאת השיאה, 25 ש"ח לקרם.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ