כיוון לירוק: שעתו היפה של הקנאביס

נבחרת המוצרים המנצחת. צילום: יח"צ
נבחרת המוצרים המנצחת. צילום: יח"צ

מה סוד הקסם של צמח הקנאביס בתעשיית הקוסמטיקה? ליין המוצרים המדהים של מותג הקוסמטיקה SR Cosmetics גרם לנו להבין על מה כל המהומה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

אין ספק שקנאביס הוא החומר המדובר ביותר בעולם כיום. הוא נעשה חוקי ביותר ויותר מדינות, מחקרים על אודות השפעותיו הקוגנטיביות והבריאותיות יוצאים לאוויר העולם בקצב מסחרר, שוק המוצרים שכולל את הצמח ואת תוצריו הולך וגדל, ואפילו שפים ושוקולטיירים משתמשים בו כבחומר גלם. עולם הדרמטולוגיה לא נשאר מאחור ופורץ גם הוא לחזית עם שימוש בתכונותיו המרפאות של הצמח.

על בסיס קנאביס, מה לא שמעתם? צילום: יח"צ
על בסיס קנאביס, מה לא שמעתם? צילום: יח"צ

תעשיית הקוסמטיקה, כך נראה, שבויה בקסמו של צמח הקנאביס. השפעותיו המיידיות על נזקי עור קיימים כמו יובש, גרד, קמטים ואדמומיות וזמינותו הופכים אותו לחומר ביד היוצר. אומנם החומר הפעיל THC אסור חוקית,אך ה־CBD נטול ההשפעות הפסיכו־אקטיביות דווקא מותר לשימוש ואחראי על איזון בכל תהליכי העור. שמן ההמפ, בן דודו של שמן הקנאביס, אף מהווה מקור נפלא לוויטמין B1, אומגה 3, 6 ו־9 ומותר לשימוש ולסחר חופשי.

[tmwdfpad]הרכיבים הללו, האחראיים על גירוי המערכת החיסונית העורית, הם סוד קסמו של שמן הקנאביס ונגזרותיו, שמתועלים לליין מוצרי הטיפוח פורצי הדרך של חברת SR Cosmetics הישראלית. תכשירי החברה פותחו במשך שנים ומגובים במחקרים. מוצרי הדגל בסדרת מוצרי הטיפוח לעור הפנים מסתמכים על תוצרי הקנאביס בעלי הפוטנציאל כנוגדי דלקות עור במריחה ישירה על עור הפנים והגוף. הקלה בסימפטומים נמצאה אף במקרים רבים של חולי פסוריאזיס.

דנה גרוצקי. צילום: יח"צ
דנה גרוצקי. צילום: יח"צ

המוצרים שפותחו בידי שולי רודריג, מנכ"ל SR Cosmetics, משווקים אצל קוסמטיקאיות מורשות ברחבי הארץ ועונים לשם די־מטיל־אמינו־אנטול, או בקיצור – DMAE. השפעת ה־DMAE על העור דומה לאפקט הבוטוקס: הוא מעבה את העור ויוצר אפקט מתיחה ומיצוק מיידי. בשילוב שמן הקנאביס המופק מזרעי צמח ה־SATIVA, נוצר גירוי של המערכת החיסונית העורית שתוצאותיו הן תיקון, הצערה, איזון תהליכי הזדקנות וריפוי של מגוון מחלות עור. פלא שהוא נחטף מהמדפים?

ברשיון משרד הבריאות | מרכז הדרכה 1-700-700-771 | כל הפרטים באתר