סודות הטיפוח של עורכת המשנה אדר ריכטר

אדר ריכטר | צילום: אסף ליברפוינד
אדר ריכטר | צילום: אסף ליברפוינד

המסקרה שמזכירה לה את ישוע וסבון הרחצה שגורם לה לרצות להתחתן עם איש ושמו ניל. תיק האיפור האקזוטי של עורכת המשנה אדר ריכטר, גורו האופנה והטיפוח של המערכת

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

אדר ריכטר בת 42, עורכת המשנה של המגזין, אחראית על תחום האופנה והטיפוח.

קרם פנים "אני אוהבת לגוון כי אני מאמינה שכל קרם מביא איתו טוב אחר. זה לצד זה מככבים קרם לחות ורדים עשיר של ד"ר האושקה, Day Wear קליל יותר של אסתי לאודר וקרם Turnaround של קליניק שגורם לי להרגיש כאילו שטפתי פנים במים צוננים".

גלו עוד סודות טיפוח:
על איזה קרם הגנה מאיה נגרי לא מוותרת?
איך מארינה מקסימילאן בלומין מטפלת בשיער הגלי שלה?
איך מיכל ינאי מגנה על עורה היבש?

 

שפתון "בעיקר גלוסים מבריקים שגורמים לי להרגיש פרש ברגע, ושפתונים אדומים שמיד מטיסים אותי ללא עלות למלון הריץ בפריז".

מייק אפ וקונסילר "אני אוהבת את המייק אפ האורגני של ד"ר האושקה (לחורף) וקרם BB של דרמלוג'יקה (לקיץ), אבל הבעיה האמיתית שלי היא לא גון הפנים אלא מכרה הפחם שהוקם מתחת לעיניים. ניתן לדמיין שהעיגולים השחורים הם למעשה מראה מעושן מצועף טבעי, אבל לרוב קורקטורים בגוני כתום וצהוב, בתוספת קונסילר של MAC מחסלים את הדביבון".

מסקרה "כשישוע דיבר על תחיית המתים זה היה ודאי אחרי שנמרח במסקרה גרנדיוז של לנקום. אולי גם הוא סבל מבעיית עפעפיים כרונית שגורמת להם להלבין ולהקריח. זאת המסקרה היחידה בהיסטוריית הביוטי שלי שהצליחה לעגל, לעבות ולאושש את הריסים שלי״.

לק "אחותי, שיש לה טעם ומראה הרבה יותר אקזוטיים משלי, הכירה לי את גוון קיוטו פרל של O.P.I שבאמת מרגיש כאילו אלוהי הציפורניים פיזר מעליי אבקת פנינים. הצבע כל כך חלומי שכמעט ולא היה לי אכפת כשהבקבוק התנפץ בטעות בזמן ניסיון פתיחה וצבע את כל המטבח בצבע מבריק ובלתי ניתן להסרה של מולים".

קרם גוף "כל דבר שיש לו ניחוח הדרים הולך, למשל בודי באלם אשכולית, תפוז ולימון של Aesop וגם חמאת גוף ג'ינג'ר תפוז של SABON. שניהם לא כבדים ונספגים בקלות".

בושם ״החיים הם לפעמים דרמה גדולה ומרגשת ולפעמים נוצה מלטפת, ולכן הבשמים שאני אוהבת נעים בין אספריט דה אוסקר הפרחוני והנקי (הגרסה המרועננת לבושם של אוסקר דה לה רנטה מ־1977 עם פריחת תפוז ויסמין מצרי), דרך שאנל 5 L'eau, הגרסה האחרונה והמרופרשת לשאנל 5 הוותיק, ועד למים השחורים של דיור: בושם יוניסקס מקולקציית הבוטיק, עם ריחות עור, קפה ולבנדר מתובלן. מעושן, כבד, סקסי. החיים עצמם״.

אמבט "אם הייתי יכולה הייתי משנה את שמו של בעלי לניל. המוצרים האורגניים של ניל'ס יארד גורמים לי להרגיש שאני חיה בתוך בועת סבון אחת גדולה ונהדרת, בעיקר בזכות הג'ל לאמבט מסדרת בי לאבלי המבוסס על דבש אורגני וקצף אמבט מרגיע משמני לבנדר, מיורן ספרדי וגרניום, שאין להם תחליף".

מה מסתתר בתיק האיפור של אדר ריכטר? | צילום: קית' גלסמן
מה מסתתר בתיק האיפור של אדר ריכטר? | צילום: קית' גלסמן

מלמעלה למטה: בושם Eau Noire דיור; קרם BB Sheer Tint דרמלוג'יקה; פרימייר Studio Makeup; לחות לשפתיים שאנל; לק O.P.I Kyoto Pearl; מסקרה Grandiose לנקום.