נעם פרוסט פותחת תיק

נעם פרוסט | צילום: יריב פיין וגיא כושי | מתוך הקטלוג של הוניגמן‎
נעם פרוסט | צילום: יריב פיין וגיא כושי | מתוך הקטלוג של הוניגמן‎

תיק האיפור של הדוגמנית והשחקנית נעם פרוסט מלא בגלאם בינלאומי. איזה קרם גוף מלווה אותה שנים, באיזה איפור היא לא נוגעת ואיפה המקומות הכי טובים למני־פדי בפריז?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

נעם פרוסט, בת 23, דוגמנית בינלאומית ושחקנית, פרזנטורית של חברת הוניגמן.

 

קרם פנים "אני שותה הרבה מים כדי לשמור על העור ומשתמשת בקרם לחות של מימי לוזון שמכיל ויטמין סי. המרקם שלו מאוד נעים ואני לא זקוקה לעוד קרם חוץ ממנו, אני עדיין צעירה".

שפתון "אני אוהבת להשאיר את השפתיים במראה טבעי כי הפיגמנט שלהן חזק, אבל אני טסה הרבה לחו"ל ובגלל שינויי מזג האוויר הן נוטות להתייבש. באוסטרליה גיליתי מוצר לחות מעולה לשפתיים בשם Lucas' Papaw Ointment שהוא נטול צבע וגם מאוד זול".

מייק אפ "אני משתמשת במייק אפ לעתים רחוקות ורק ב־Vitalumière Aqua של שאנל. המרקם שלו עדין והוא מכיל מקדם הגנה. נחשפתי אליו דרך מאפרת שנתנה לי אותו במתנה על סט צילומים ומאז אני קונה רק אותו".

מסקרה "כשאני לא בצילומים האיפור הכמעט יחיד שלי היא מסקרה וגם היא לא בשימוש יומיומי. מסקרה Bold של קרליין היא הייצוג הישראלי בתיק האיפור שלי. היא לא עושה גושים, מפרידה את הריסים והמברשת שלה מאוד נוחה".

סבון פנים "אני מקפידה להסיר איפור לפני השינה. אחרי יום צילומים ארוך כל מה שאני רוצה זה להגיע הביתה ולנקות את הפנים. אני משתמשת בסבון פנים של גרנייה לעור רגיל".

קרם גוף "אני מאוד נאמנה למוצרים ואם מצאתי משהו שאני אוהבת, הוא ילווה אותי שנים, כמו קרם הגוף Le Petit Marseillais. נתקלתי בו בנסיעה הראשונה שלי לפריז לפני כמה שנים, ומאז בכל פעם שאני מבקרת שם אני קונה לעצמי מלאי. המרקם שלו נעים, לא שומני, הוא נספג בקלות והריח שלו עדין".

בושם "כשהייתי בתיכון חברה טובה שלי השתמשה בבושם Flora של גוצ'י ובעקבותיה אני וכל החברות קנינו אותו גם. מאז אני רק איתו והוא לגמרי מזוהה איתי. הוא קליל ופרחוני ומתאים לכל עונות השנה".

פינוקים "אני אוהבת עיסויים. אחרי יום עבודה של 12 שעות על נעלי עקב אין כמו עיסוי טוב לשחרר את הגוף. יש לי מעסה קבועה, נעמה הילו, שאני מגיעה אליה תפוסה ויוצאת ממנה כמו חדשה".

הכי כן "מני־פדי קשור ברצון שלי להתפנק ואני מאוד אוהבת את הציפורניים שלי מטופחות. יש לי מקומות קבועים שאני עושה בהם מניקור־פדיקור אבל אני הכי אוהבת את אלו שבאזור המארה בפריז. לרוב אני אני מעדיפה להיות בלי לק ואם כבר אני מורחת משהו אז רק צבעי ניוד של Essie".

הכי לא "אני לא אוהבת להתאפר, אין לי סומק למשל. כדוגמנית אני הרבה סביב איפור אז כשאני מחוץ לסט הצילומים אני נהנית לתת לעור להתאוורר ולנשום. לשמחתי אני מתבקשת להגיע לפגישות ואודישנים במראה טבעי לגמרי".

מלמעלה למטה: קרם גוף Le Petit Marseillais, מסקרה Bold קרליין; בושם Flora גוצ'י, מייק אפ Vitalumière Aqua שאנל, שפתון לחות Lucas' Papaw Ointment | צילום: קית׳ גלסמן
מלמעלה למטה: קרם גוף Le Petit Marseillais, מסקרה Bold קרליין; בושם Flora גוצ'י, מייק אפ Vitalumière Aqua שאנל, שפתון לחות Lucas' Papaw Ointment | צילום: קית׳ גלסמן