"עדיף להיות לבד מלהתפשר על זוגיות בינונית": 10 דברים שלוסי דובינצ'יק למדה על החיים

לוסי דובינצ'יק והתינוקת אור | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון
לוסי דובינצ'יק והתינוקת אור | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון

אף אימא אחרת לא יכולה לדעת יותר טוב ממך, לא חייבים לעשות ביג דיל מחתונה והומור עצמי הוא הנשק הכי חזק נגד הדיכאון. אחרי שקמה, נפלה ושוב קמה לוסי דובינצ'יק יודעת דבר אחד או שניים על החיים האלה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

תקציר קורות לוסי דובינצ'יק בשנה האחרונה: נפלה מקומה רביעית ושרדה, הכירה את אהבת חייה חגי פוקס באשפוז, החליטה להינשא לו אחרי שבוע היכרות, נכנסה להיריון למרות שכל גופה היה שבור והביאה לעולם את אור – שני קילו ושמונה מאות של מתיקות. שבוע אחרי הלידה היא הצטלמה איתה לשער החדש שלנו וסיפרה לנו על כמה מהדברים שעזרו לה לשרוד כזאת שנה משוגעת.

קראו את הריאיון המלא עם לוסי

 

1. לכל אחד יהיה מה לומר על האימהות שלך. את לא חייבת להקשיב

לדובינצ'יק לא הייתה שום בעיה להודות שהיא מניקה ומעשנת. "ברור לי שיש מי שמרימים גבה, אבל בגדול אני חושבת שמה שילד צריך זה אהבה ומסגרת בטוחה. כל השאר זה שטויות".

לוסי דובינצ'יק | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון
לוסי דובינצ'יק | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון

אז איך באמת לוסי דובינצ'יק מצליחה לא להיכנע לביקורת?

2. האינטואיציה שלך לא טועה

לשאלה איך לא פחדה להיכנס להיריון במצב כה הפכפך ושביר, תרתי משמע, עונה דובינצ'יק: "לא היו לי שום חרדות. בדיעבד זה מוזר שלא שאלתי אם אני אלך, אבל משהו בתוכי ידע שאני אהיה בסדר. אני מכירה את הטבע האנושי טוב מאוד ועברתי אכזבות אבל אני עדיין מאמינה באינטואיציה שלי. כשבא אליך נס אתה יודע".

3. הומור עצמי הוא הדרך הכי טובה לנצח משברים

דובינצ'יק בטוחה שמה שריפא אותה הוא האהבה, ולא פחות מכך – היכולת שלה לצחוק על כל הסיטואציה. "היו לי שברים בצוואר, בצלעות, באגן ובברכיים אבל הכול התאחה ולא הייתי צריכה בסוף שום ניתוח. ובראש לא נפגעתי בכלל, הוא ברוך השם תמיד היה דפוק", היא צוחקת.

לוסי דובינצ'יק ובן הזוג חגי פוקס עם התינוקת אור | צילום: מתוך האינסטגרם @lucydubinchik
לוסי דובינצ'יק ובן הזוג חגי פוקס עם התינוקת אור | צילום: מתוך האינסטגרם @lucydubinchik

עוד כתבות מעניינות
מה קורה כשמכניסים לזוגיות חדשה ילדים ממערכות יחסים קודמות?
13 דברים שבר רפאלי לימדה אותנו על אימהות
איך זה לגדול עם אימא נרקיסיסטית? וידוי חשוף

4. אהבה יכולה לרפא את המכאובים הכי קשים

בהמשך לסעיף הקודם, דובינצ'יק מספרת איך היא וחגי פוקס התאהבו בבית החולים ומזכירה שאהבה היא אכן התרופה הטובה בעולם. "האהבה של חגי ריפאה אותי. הוא טיפל בי ארבעה חודשים רצופים. מהיום שהוא הופיע לא הייתה צריכה להיכנס לחדר אחות כי הוא עשה את כל מה שצריך. מדהים שמישהו שלא הכרתי צץ בחיים שלי, לא היה חייב לי כלום, וטיפל בי בהתגייסות שלא ראיתי. הוא לא עבד ארבעה חודשים וחצי, היה איתי 24 שעות ביממה".

 

5. לא חייבים לעשות ביג דיל מחתונה

בעולם שכולו תמונות אירוסין מפונפנות ואירועים שמתחרים אחד בשני מי יותר שופוני, דובינצ'יק יודעת שהעיקר הוא האהבה עצמה. "בפעם הראשונה שחגי ואני הכרנו בין הבנות שלנו שתיהן באו לבקר ואלמה אמרה לחגי, 'נו הצעת לה כבר נישואין?'. באותו רגע הוא ירד על הברכיים ושאל – תתחתני איתי? כשהגענו למטה קנינו טבעת, וזהו".

לוסי דובינצ'יק לובשת שמלה של צימרמן לפקטורי 54 | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון
לוסי דובינצ'יק לובשת שמלה של צימרמן לפקטורי 54 | צילום: עדי אורני, סטיילינג: מיקי ממון

6. הרגעים הכי מאושרים בחיים יגיעו אחרי התקופות הכי קשות

"חוויתי באשפוז את התקופה הכי מאושרת בימי חיי" מספרת דובינצ'יק בתיאור שיגרום ללא מעט אנשים להתפלא. בכל זאת, האישה נפלה מקומה רביעית וכל גופה שבור וסדוק, מצד שני אילולא הנפילה היא לא הייתה זוכה להקים את המשפחה לה ציפתה.

7. הדרך הכי טובה לשחרר היא פשוט… לשחרר

"בכל מערכות היחסים שלי תמיד הייתי בתפקיד המטפלת. הקשר עם חגי שהתחיל בבית החולים היה הפעם הראשונה שהתאפשר לי לא לעשות את זה. אני עצמאית, יצאתי מהבית בגיל צעיר, פרנסתי את עצמי לבד, אבל הפעם לא הייתה לי ברירה אלא לשחרר, וזה חתיכת שיעור".

לוסי דובינצ'יק עם בן הזוג חגי פוקס והבנות אלמה ואור | צילום: מתוך האינסטגרם @lucydubinchik
לוסי דובינצ'יק עם בן הזוג חגי פוקס והבנות אלמה ואור | צילום: מתוך האינסטגרם @lucydubinchik

8. בחיים האלה אין תעודת ביטוח. לא בקשר של שלושה חודשים ולא בקשר של 30 שנה

"כשקורה דבר כזה אתה רואה מי החברים שלך, היו אנשים שאכזבו אותי. חגי לא ידע מה יהיה איתי, לא הייתה לו תעודת ביטוח, הוא לא ידע אפילו אם אלך, ובכל זאת היה שם. עד היום אני צוחקת עליו שהוא אוהב נכות".

9. עדיף להיות לבד מאשר להתפשר על זוגיות שלא מתאימה

"תמיד ידעתי שתהיה לי עוד אהבה, משום מה סרבתי להתייאש. גם כשהייתי תקופות ארוכות לבד, תמיד ידעתי שלא אשאר לבד. פשוט אני לא מתפשרת על מישהו שאני לא אוהבת או משהו שהוא לא מאה אחוז, אני לא מסוגלת".

לוסי דובינצ'יק ובן הזוג חגי פוקס | צילום: מתוך האינסטגרם @haguy_fox
לוסי דובינצ'יק ובן הזוג חגי פוקס | צילום: מתוך האינסטגרם @haguy_fox

10. מה שצריך לקרות – קורה

"אלוהים הוא זה שכותב את המחזות הכי טובים, אני רק השחקנית. מה שהיה צריך לקרות קרה, עובדה שפגשתי את חגי. אני לא יכולה לראות את זה בדרך אחרת. באופן מוזר, אין לנו חברים משותפים, לא היו נסיבות שהיינו נפגשים, היינו צריכים להגיע לבית החולים כדי להיפגש".