סטרפטיז: תיק האיפור של שלי גפני

שלי גפני | צילום: שי יחזקאל
שלי גפני | צילום: שי יחזקאל

היא מרגישה עירומה בלי מייק אפ והולכת לישון עם מסכה. שלי גפני חושפת את סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

שלי גפני בת 44, נשואה + 3 ילדים, דוגמנית, מאפרת, אשת עסקים ופרזנטורית של חברת אריסטו שמט.

שגרת איפור

"אני תמיד, אבל תמיד מתאפרת. בלי מייק אפ אני מרגישה עירומה, בלי חיזוק לגבות אני מרגישה שכולם מסתכלים עליי ובלי ברונזר אני מרגישה חיוורת. אני שמה מעט מהכל אבל לא מוותרת על כלום. אני משתמשת במייק אפ של לנקום, בקונסילר של סמשבוקס ובפודרה של נטאשה דנונה. השפתיים שלי לרוב יבשות אז אני משתמשת כל הזמן בבליסטקס, יש לי המון סוגים זרוקים בתוך התיק".

קוסמטיקאית

"כבר שלוש שנים אני הולכת לטלי לגזיאל לטיפולי החדרת לחות למיניהם ומיצוק העור בגלי קול. מדי פעם אני גם הולכת לפולה בליק, שעובדת עם חומרים טבעיים ואלופה בכל מה שקשור לרפואה משלימה".

מוצרי הטיפוח של שלי גפני | צילום: רותם רייצ'ל חן
מוצרי הטיפוח של שלי גפני | צילום: רותם רייצ'ל חן

שגרת טיפוח

"בבוקר כשאני מתרחצת אני משתמשת בספוגית קונג'אק שאיתה אני שוטפת את הצוואר, החזה והפנים, היא מנקה ומחיה את התאים. על הפנים אני מורחת סרום וקרם עיניים של אסתי לאודר. בסוף כל יום אני מנקה את הפנים עם סבון ולאחר מכן עם פילינג אורז של דרמלוג'יקה. בלילה אני מורחת סרום של דרמלוג'יקה וישנה עם שכבה דקה של מסכה שלהם".

שיער

"כבר 20 שנה שאני הולכת לאיתן נעים ממספרת איי־קו, הוא הגבר השני בחיי. אצלו אני גוזרת קצוות, עושה גוונים וטיפולי קרטין".

תזונה

"לקראת גיל 40 התחלתי לאכול בריא יותר. פעם הייתי חוטפת לי מקדונלדסים באמצע היום וזה משהו שאני כבר לא עושה. היום אני משתדלת לאכול יותר דגים וירקות. החטא היחיד שאני מרשה לעצמי זה לשתות בקבוק גדול של דיאט קולה ביום".