אוהבים אותך, אווה

אווה מנדז, האישה הכי כנה בהוליווד, מדברת על הכל

88 שיתופים | 132 צפיות

לא הרבה נשים מצליחות להפגין שילוב מנצח של סקסיות ועוצמה כמו אווה מנדז. כשהשחקנית בת ה-33 נכנסת לביסטרו האהוב עליה בלוס אנג'לס, היא נראית יותר כמו מנהלת שיווק בדרך לישיבה חשובה מאשר כמו שחקנית שמגיעה לראיון. מנדז לובשת שמלת קשמיר בצבע בז', קרדיגן אפרפר ומגפיים גבוהים, ושערה אסוף באלגנטיות. היא נראית נינוחה ורגועה, ומפגינה ביטחון עצמי מעורר הערצה.

האמת היא שאווה הייתה עלולה להיתפס כאישה דורסנית משהו, אלמלא מאפייניה הגופניים החושניים כל כך – נקודת החן, השפתיים הרכות, העיניים המעושנות והקימורים המדהימים. אבל לא תמיד היה לה קל עם המראה הזה. בשנות ילדותה בלוס אנג'לס, כבת למהגרים קובניים (הוריה התגרשו כשהייתה בת 10), אווה רצתה נואשות להיראות כמו כולם. למעשה רק לאחר תחילת לימודיה באוניברסיטה היא הבינה שאולי יש בה משהו מיוחד.

הכל התחיל כשצלם שהתגורר בשכונה צילם כמה תמונות שלה, ואלה צדו את תשומת לבו של אחד המנהלים שלו. אווה החלה לגשת לאודישנים לפרסומות טלוויזיה ולסרטי קולנוע ואף ללמוד משחק, וקיבלה תפקידים קטנים בסרטים. הופעתה בתור מושא אהבתו של דנזל וושינגטון במותחן יום אימונים מסוכן (2001) הובילה אותה לתפקידים נוספים, בין היתר בסרטים מהיר ועצבני 2 ותקועים לנצח, וכמובן בסרט שבזכותו פרצה לתודעה הבינלאומית – היצ'. בסוף החודש נפגוש אותה שוב, הפעם לצדו של ניקולס קייג', בסרט גוסט ריידר, המבוסס על סדרת חוברות קומיקס. חוץ מזה היא גם הפרזנטורית של חברת רבלון, אבל מה שהכי מרשים בה זה האישיות: אווה מצוידת בגישת "זאת אני, לטוב ולרע" מרשימה, שכמוה נדיר מאוד למצוא בהוליווד (ובכלל), ובכנות מרעננת ומעוררת התפעלות – כמו שמיד תגלי בעצמך.

COSMO בחר בך כנשית, הנהנית והנועזת של השנה. מה יש לך להגיד על זה?
"זאת מחמאה עצומה! השילוב של 'נהנית' ו'נועזת' הוא שילוב מנצח, מה עוד אפשר לבקש? כל החברים שלי יעידו שאלה שני שמות התואר שהכי הייתי רוצה לייחס לעצמי".

יש לך בן זוג ואתם חיים יחד כבר כמה שנים. מה עם חתונה?
"אני לא מאמינה במוסד הנישואים. מבחינתי, אם את אוהבת מישהו ונמצאת במחויבות נפשית עמוקה, לחתיכת הנייר הזו אין שום משמעות. כשהומוסקסואלים יוכלו להינשא באופן חוקי אולי אני אשקול את זה בעצמי – זאת האסכולה שאני שייכת אליה".



אני אוהבת בחורים שקוראים הרבה, בקיאים באקטואליה ומבינים בארכיטקטורה ובאמנות

אני אוהבת בחורים שקוראים הרבה, בקיאים באקטואליה ומבינים בארכיטקטורה ובאמנות

הצהובונים הפיצו לאחרונה שמועות על רומן בינך ובין חואקין פיניקס. לפני שנתיים אמרו שאת יוצאת עם מאט דיימון. איך את ובן הזוג שלך מתמודדים עם הצד המציצני של הפרסום?
"אני נמצאת במערכת יחסים אוהבת שאני כמעט לא מדברת עליה, אז אנשים פשוט ממציאים דברים. מכיוון שעד עכשיו הכל היה המצאות שאין להן בסיס, לא באמת היינו צריכים להתמודד עם זה. אבל בהקשר המשפחתי זה מביך. כל פעם אני חייבת להתקשר ולהגיד 'אל תדאגו, זה לא נכון'. מה שמצחיק זה שממציאים כל מיני דברים, לא רק בקטע של גברים. קראתי למשל שאווה לונגוריה ואני עושות מסיבות פיג'מות. זה נחמד, אבל לא נכון. דיברתי איתה אולי פעמיים, היא בחורה נחמדה, אבל זה לא שאנחנו מבלות הרבה יחד".

מה הטעם שלך בגברים?
"בגלל שאני לא הבן אדם הכי חד בעולם, אני אוהבת בחורים חדים. אני אוהבת כאלה שקוראים הרבה, בקיאים באקטואליה ומבינים בארכיטקטורה ובאמנות. אלה דברים נורא מושכים בעיני. אני נוטה להימשך לגברים מסתוריים, לטיפוסים שקטים שמסתכלים עלייך באופן שגורם לך לחשוב 'מה עובר לו בראש? הוא רוצה להרוג אותי או לקחת אותי איתו הביתה?'. מבחינת המראה החיצוני אין לי העדפות. היו לי בני זוג בכל הצבעים, הצורות והסוגים, אבל כולם היו חכמים, עם נטייה אמנותית כלשהי. אם הוא מנגן בגיטרה זה בכלל טוב, למרות שזה לא תנאי הכרחי".

את מגדירה את עצמך רומנטיקנית?
"אני רומנטיקנית בלתי קונבנציונאלית. שלא יעזו לשלוח לי פרחים בוולנטיינ'ז, כי זה סתם קיטשי. מה שכן מדבר אלי זה פתקים קטנים, סודות רומנטיים ומפגשים מיוחדים ומרגשים. אני לא ציניקנית בהתייחסות שלי לאהבה. אני אוהבת להיות מאוהבת".

את טיפוס ביתי או בלייני?
"בילויים הם משהו שאני עושה רק כשזה לצורכי עבודה. אני לא אוהבת לצאת למועדונים, אבל אני כן אוהבת מסעדות וברים. אני מסוג הבחורות שאוהבות להישאר בבית ולהתכרבל, לאכול ארוחת ערב, להקשיב למוזיקה טובה ולהתחמם ליד האח. אני מעולה בתנוחת כפיות – אני ננעלת ואי אפשר להשתחרר. אני אוהבת נעילת כפיות. אני גם אוהבת שבאים חברים ומשחקים משחקי חברה, אבל זה בלתי אפשרי לשחק איתי – אם אני לא מנצחת המרשעת שבתוכי שולפת ציפורניים".



שילוב של 'נהנית' ו'נועזת' הוא שילוב מנצח, מה עוד אפשר לבקש?

שילוב של 'נהנית' ו'נועזת' הוא שילוב מנצח, מה עוד אפשר לבקש?

מה עצת היחסים הכי טובה שאת נותנת לחברותייך?
"להיות כמה שיותר כנה כבר מההתחלה, כי אחרת הבחור יעלה על זה. תהיי ישירה ותחשפי את כל הקלפים כבר בדייט הראשון. לפעמים זה מפחיד, אבל ככה אני פועלת. אני נהנית ונועזת, לא?"

איך היית מתארת את סגנון הלבוש שלך?
"קל ופשוט. אני לא לובשת דברים קצרים, ובכל מה שקשור למחשופים – אני חושפת ציצים לפעמים, אבל לא בכל הזדמנות. אני שומרת עליהם לאירועים מיוחדים. אני עובדת עם סטייליסט עכשיו, אבל הקטע שלי הוא לא להיראות כאילו סטייליסט הלביש ואיבזר אותי. הרבה מהנשים הצעירות בהוליווד נראות נהדר, אבל הן יותר מדי מתוקתקות לטעמי. אני לא קונה את זה שהן יוצאות מהבית לבושות ככה במקרה".

10 דברים שלא ידעת על אווה

● היא פוחדת מחרקים וממים עמוקים.

● בשנותיה באוניברסיטה היא רצתה להיות מעצבת פנים.

● יש לה כרית ורודה עם נקודות שמלווה אותה מאז שהיא ילדה קטנה.

● היא וג'סיקה סימפסון חברות.

● אחד מהופעותיה הראשונות הייתה בקליפ מיאמי של וויל סמית'. כמה שנים אחר כך היא כיכבה לצדו בסרט היצ'.

● היא כותבת ספר ילדים בהשראת האחיינים שלה, בנושא אמנות, היסטוריה וערכים.

● כשהייתה ילדה סבלה מהצקות בגלל נקודת החן על פניה, ואפילו שקלה להסיר אותה. היום היא שמחה שהיא שם.

● היא האחות הצעירה במשפחה (יש לה שתי אחיות ואח).

● הזוגיות הנוכחית שלה התחילה לפני שהיא התפרסמה.

● היה לה קשה לשחק עם ג'וני דפ, כי בתור נערה מתבגרת הייתה מאוהבת בו.

מה גורם לך להרגיש סקסית?
"להיות מאוהבת, ופן טוב".

<strong>הגוף שלך נראה לא רק מדהים, אלא גם אמיתי. איך את עושה את זה?
"אני מתעמלת עם מאמן כושר שלוש פעמים בשבוע. אנחנו עושים בין 30 ל-45 דקות של אירובי, ואז אימון עדין עם משקולות. בשאר הימים אני יוצאת להליכות. אין לי משקל בבית – המשקל שלי מתנדנד שניים-שלושה ק"ג לשני הכיוונים, ואני לא מוטרדת מזה. יש לי ג'ינס במידה 27, אבל גם במידה 28, לתקופות שבהן אני מלאה יותר, וגם במידה 29, שהם הכי אני. מאוד נשיים. אני לא מרשה לעצמי לרדת מתחת ל-27 או לעלות מעל ל-29 – זו דיאטת הג'ינס שלי. למדתי לאהוב את הגוף שלי אם אני שלושה קילו יותר או פחות. אני שלמה איתו, ויש לנו מערכת יחסים טובה".

מה הדבר המביך ביותר שקרה לך?
"לפני שהתחילו צילומי הסרט סיפורו של וונדל בייקר, עם לוק ואוון וילסון, יצאנו שלושתנו עם עוד כמה אנשים לשוט בסירה. כשיצאתי מהסירה לוק הושיט לי את היד כמו ג'נטלמן, כדי לעזור לי. אני הייתי לגמרי בטוחה בעצמי ואמרתי 'לא צריך, אני יכולה לבד', ואז עפתי באוויר ונחתתי על הגב. נכנסתי להתקף צחוק היסטרי, מהפדיחה. אני עושה דברים כאלה הרבה. כל פעם שאני מנסה להיות סקסית נשבר לי העקב או משהו".

הרבה שחקניות מתפתחות לכיוונים של מוזיקה, אופנה או מסעדנות. יש לך שאיפות כאלה?
"כן, דברים מתחילים לחלחל, אבל אני לא אוהבת לדבר על דברים לפני שהם קורים. מה שכן, אני לא רואה את עצמי מוציאה דיסק. יש מספיק שחקניות מזמרות שם בחוץ. בדיוק הייתי בסין והיה נורא כיף לשיר בקריוקי, אני הייתי בתפקיד הבחורה המעצבנת שחוטפת את המיקרופון לכולם. שרתי הכל, מאלטון ג'ון דרך פרנק סינטרה ועד אקסל רוז. יום למחרת, כשראיתי את הווידאו שידיד שלי צילם, אמרתי 'אוי לא! חשבתי שנשמעתי טוב. איך זה יכול להיות?'. אין לי כישרון שירה, אז אני לא מתכוונת לעשות לכם את זה".

 

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה