עכשיו זה רשמי: גל גדות היא הכוכבת הכי גדולה של 2017

כוכבת. ועכשיו זה גם רשמי: גל גדות | צילום: Gettyimages
כוכבת. ועכשיו זה גם רשמי: גל גדות | צילום: Gettyimages

כך לפי אתר הקולנוע הגדול בעולם IMDB שרק מאשר את מה שכולנו כבר יודעות. החלק המפתיע הוא דווקא מי שנמצא אחריה ברשימה. לידיעת חובבות "13 סיבות" שכבר לא יכולות לחכות לעונה שנייה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אחריה ששברה קופות מסביב לעולם עם "וונדר וומן" וזכתה בשלל תארי אשת השנה, גם אצלנו, גל גדות רושמת לזכותה הישג נוסף כשהיא מתברגת במקום הראשון ברשימת הכוכבים הכי גדולים של 2017 של אתר הסרטים המוביל IMDB.

הכי מגיע לך: גל גדות | צילום: Gettyimages
הכי מגיע לך: גל גדות | צילום: Gettyimages

 

מדי שנה עורך האתר הפופלרי את הדירוג על בסיס כמות הצפיות להן זכה כל דף שחקן, כאשר בסך הכל מבקרים באתר מדי חודש למעלה מ-250 מיליון מבקרים ייחודיים.

"זו לא הפתעה שגל גדות היא הכוכבת הכי גדולה של 2017" אמר קית' סימנטון, העורך הראשי של IMDB. "היא הגילום האולטימטיבי של גיבורת על גם "בוונדר וומן" וב"ליגת הצדק" אבל גם בתור מי שהשתדרגה משחקנית שמעוררת עניין לכוכבת ראשית". ואכן, קשה לומר שהופתענו מהבחירה, שמגיעה רגע אחרי שמכון הקולנוע האמריקאי בחר ב"וונדר וומן" לאחד מעשרת הסרטים הטובים של השנה.

מה שכן מפתיע, ולטובה, הוא דווקא המשך רשימת כוכבי השנה של IMDB כאשר 7 מתוך 10 המקומות שייכים לנשים. אחרי גדות נמצא טום הארדי ובמקום השלישי אמיליה קלארק מ"משחקי הכס". עוד נשים ברשימה הן פום קלמנטיף הצרפתייה מ"שומרי הגלקסיה", אנה די ארמס הקובנית שכיכבה השנה בחידוש של "בלייד ראנר", סופיה בוטלה האלג'יראית-צרפתייה וקת'רין לנגפורד המהממת בת ה-21 מ"13 סיבות" שסוגרת את הרשימה. מתי עונה שנייה, מתי?

הרשימה המלאה

1. גל גדות
2. טום הארדי
3. אמיליה קלארק
4. אלכסנדרה דדריו
5. ביל סקארסגארד
6. פום קלמנטיף
7. אנה דה ארמס
8. דן סטיבנס
9. סופיה בוטלה
10. קת'רין לנגפורד

 

[interaction id="5a2ba16208855f0001e76e63"]