האנטומיה של קתרין

קתרין היגל מספרת על האנטומיה של גריי ועל אהבה

88 שיתופים | 132 צפיות

קתרין היגל, 28, מסובבת ראשים על ימין ועל שמאל, ולא רק בגלל שהיא מפורסמת. לראיון היא מגיעה בגופייה שחורה עם מחשוף עמוק, שהחזה השופע-פלוס שלה מאיים להתפרץ ממנו, ג'ינס צמוד ועקבי רוקי, שמוסיפים לפחות עוד 8 ס"מ ל-175 שבורכה בהם באופן טבעי.

אי אפשר שלא לנעוץ בה מבטים, וכששומעים אותה מזמינה מרטיני מלוכלך וזורקת למלצר "you rock" כשהוא מגיש לה אותו, מבינים שגם אי אפשר שלא לחבב אותה.

לפני שנתיים עוד הייתה קתרין (או קייטי, כפי שחבריה מכנים אותה) שחקנית בלונדינית אנונימית, שמתנהלת במסלול האודישנים הבלתי נגמר בהוליווד – למרות שאם בודקים טוב טוב מגלים שהיא בעצם עובדת בצורה די סדירה כבר מגיל 9 (בין היתר היא השתתפה בסרט כלתו של צ'אקי ובסדרה רוזוול). באיזשהו שלב החלה קתרין לחשוש שהקריירה שלה לא ממש מתקדמת לכיוון שעליו חלמה בילדותה,

כשהתגוררה בעיירה בקונטיקט ופנטזה על תהילה – ואז זה קרה: היא זכתה בתפקיד של איזי סטיבנס, דוגמנית שהפכה למתמחה רפואית בסדרת הדרמה האנטומיה של גריי (אצלנו ב-yes stars 1, כל שני ב-21:15), ובן לילה הפכה לסלבריטאית מהליגה הראשונה. בזכות האהבה חסרת התקדים שיש בארצות הברית לסדרה ולצוות השחקנים ההורס שלה, פרוש עכשיו בפני קתרין מלאי רחב של תפקידים קולנועיים, והיא רק צריכה לבחור. בקיץ הקרוב צפויה לצאת לאקרנים קומדיה בכיכובה, Knocked Up, שיצר הבמאי של שובר הקופות בתול בן 40.

בעיצומה של ההצלחה המקצועית המתפרצת הספיקה קתרין לשחק אותה גם בתחום הרומנטי. ב-2005 היא הכירה את הרוקיסט ג'וש קלי, כשהשתתפה בקליפ לשירו Only You, ומאז הם יחד. בקיץ האחרון הוא גם הציע לה נישואים. ואם כל זה לא מספיק כדי לגרום לך לעוויתות קנאה, יש לציין שהיא גם חכמה (היא קוראת בלי הפסקה), פתוחה בכל מה שקשור לחיי האהבה שלה (בזמן הראיון ג'וש גם קפץ לבקר אותה, כדי לתת לה נשיקה) ודעתנית כמו שצריך (כפי שתוכלי לראות בהמשך).

מה יש לך במשותף עם איזי, פרט לעובדה ששתיכן בלונדיניות?

"קשה לענות על זה, כי כל כך הרבה בדמות שלה הוא בעצם אני – איך שהיא מדברת, איך שהיא צוחקת. ואגב, אני בכלל רציתי להיות איזי חומת שיער, אבל בהפקה לא הסכימו. הייתי שמחה להיות ברונטית, בשיער חום אני מרגישה הרבה יותר אקזוטית".

את משוחררת מינית כמוה, או שלדעתך היא ממהרת מדי לקפוץ למיטה?

"היא קצת ממהרת. עם הדמות של אלכס, למשל, זה קרה ממש מהר. אני לא מתנהגת ככה, אלא אם כן זה מישהו שאני מאוהבת בו בטירוף. אני לא קדושה, אבל למדתי את הלקח בכל מה שקשור לנושא הזה, והגעתי למסקנה שזה לא בריא לי רגשית לקפוץ למיטה עם כל אחד. קרה שהייתי עם אנשים שכנראה לא באמת אהבתי, ותמיד הרגשתי מאוד פגיעה בסיטואציות האלה".

יש משהו בדמות של איזי שאת מעריכה במיוחד?

"הייתי שמחה לתפקד כמוה במצבי לחץ, ואני גם אוהבת את זה שהיא יכולה לחייך ולהקשיב לקיטורים של ג'ורג' על מרדית' במשך שעות. היא טובת לב ברמות שאין לתאר. היא סלחה לאלכס ונתנה לו עוד צ'אנס, גם אחרי שהוא התנהג אליה מגעיל – והוא באמת פגע בה בסוף. גברים מהסוג הזה מעולם לא עניינו אותי, כי יש לי הערכה לעצמי. מישהי שמגלה עניין בטיפוס כזה בעצם אומרת שהיא רוצה להיפגע. איזי נאיבית מדי, היא חושבת שהיא תוכל להציל אותו".



קתרין היגל, 28, מסובבת ראשים על ימין ועל שמאל, ולא רק בגלל שהיא מפורסמת

קתרין היגל, 28, מסובבת ראשים על ימין ועל שמאל, ולא רק בגלל שהיא מפורסמת

נראה שמאוד רזית לאחרונה. מה המידה שלך היום?

"היום אני לובשת מידה 32, כי הייתי צריכה להוריד 5 קילו לתפקיד בסרט Knocked Up. אני מגלמת שם כתבת חדשות של ערוץ הבידור שחיה על שאפתנות ומקלות סלרי. בדרך כלל אני לובשת מידה 34. הייתי צריכה לעשות דיאטה, ודיאטות זה דבר כל כך משעמם. אני לא מעודדת השמנה, אבל אני גם לא חושבת שכולנו צריכות להיות מידה אפס. זו מטרה ממש מגוחכת. את יודעת מה חשוב? לחיות טוב ולא להיות מוטרדים מהצורך לאכול סלטים משעממים ששונאים. תאכלי גבינת ברי ותשתי כוס יין אדום!"

אז לא אכפת לך שיגידו שיש לך "גוף אמיתי", כמו שאומרים על קייט ווינסלט?

"כשאנשים אומרים לי 'יש לך גוף אמיתי' אני תוהה אם מדובר במחמאה או בעלבון. לקייט ווינסלט יש גוף מדהים, נקודה. הוא הרבה יותר לטעמי מאשר הגוף של ניקול ריצ'י, לדוגמה. את לא צריכה להיראות ככה כדי להיות אופנתית או להיראות טוב. יש המון סוגים של טיפוסי גוף ונמאס לי מזה שכולנו צריכות להיות שיבוטים קטנים אחת של השנייה".

כשפגשת את ג'וש בצילומים של הקליפ, זו הייתה אהבה ממבט ראשון?

"אני מתה על הסיפור הזה, הוא כל כך רומנטי. הסיפור של הקליפ הוא על שניים שמפלרטטים זה עם זה דרך החלונות של חדרי השינה שלהם, ואנחנו באמת פלרטטנו דרך שני החלונות. לג'וש יש מבט חודר וחיוך מקסים שמאיר את כל הסביבה. נמשכתי לביטחון העצמי שלו, לזה שהוא הרגיש כל כך נוח עם עצמו – למרות שהוא טוען שזה לא נכון. הוא גם היה נורא מצחיק. קסם אישי זה סם עוצמתי."

איזי כל הזמן אופה בתכנית. את מבשלת?

"לפעמים, אבל לא יוצא לעשות יותר מדי דברים בבית כשעובדים 80 שעות בשבוע. ג'וש הוא מג'ורג'יה במקור, ופעם הכנתי לו ארוחה ענקית בסגנון דרומי – נראה לי שזה מה שגרם לו להחליט שהוא רוצה להתחתן איתי".

מתי החתונה באמת?

"אני נהנית להיות מאורסת ולא להתעסק בזה עדיין. האירוסים מוסיפים משקל לקשר, ולא רק בגלל כובד הטבעת, אלא כי את אומרת 'זה אתה, ורק אתה, לכל החיים'. לקח לי שבוע להתרגל לרעיון. זה כבד".

אפרופו הטבעת, לא התעלפת כשראית אותה?

"כן, היא עצומה בגודלה, אבל אני אוהבת אותה. את רואה, אני בן אדם ממש רדוד. ראיתי אותה ואמרתי 'בטח שאני מסכימה להתחתן איתך!'".

איזה סוג של דברים אתם אוהבים לעשות יחד כשיש לכם קצת זמן פנוי?

"בקיץ הראשון שלנו יחד היינו עושים 'ימי אמנות'. אני אוהבת לפסל, אבל אף פעם לא למדתי את זה בצורה מסודרת, אז הדברים שאני עושה תמיד מתפרקים. ג'וש, לעומת זאת, הוא אמן מדהים שרושם ומצייר. היום יש לנו הרבה ימי ספא והרבה בילויים רגילים של מסעדה וסרט".

מה עם ילדים? את חושבת על זה?

"הייתה לי סצנת לידה גדולה ב-Knocked Up, וכחלק מתהליך ההכנה הייתי צריכה לראות כל מיני סרטים דוקומנטריים על נשים יולדות. זה היה מחריד! הסרטים האלה גרמו לי לחזור הביתה ולשאול את ג'וש 'תרצה להתחתן איתי גם אם אני לא ארצה ילדים?' [צוחקת]. תמיד דמיינתי שיהיו לי ילדים, אבל גם ידעתי שאני ארצה להיות אמא עובדת. אני רוצה שיהיו לי חיים וליהנות מהעבודה שלי. העבודה מגדירה אותי, ואני לא חושבת שאני אוכל להיות הכל בשביל ילד אם אני לא אהיה מי שאני. אבל זה מתוכנן רק לעתיד הרחוק, עוד אין לי אפילו תאריך לחתונה. כל עוד אני לא אכנס להריון בזמן הקרוב, זה בסדר".

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה