הכוכבת הבאה בתור

מנדי מור רוצה להיות כוכבת מוסיקה

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני חייבת שיהיה לי מישהו בראש כשאני שרה"
-מנדי מור

קטנות על כוכבת השער

שם מלא: אמנדה לי מור

גיל: 23

מקום לידה: ניו המפשייר

מקום מגורים: לוס אנג'לס, קליפורניה

גובה: 1.80

על בגדים חושפניים: "אין ספק שהם מושכים תשומת לב אבל אני לא מרגישה בהם נוח. זה מתאים לבריטני ספירס או לכריסטינה אגילרה, אבל זה לא בשבילי".

על רוחניות: "אני טיפוס רוחני ודתי, אבל נושא האמונה הוא מאוד אישי לדעתי. אני לא פנטית ולא מנסה לשכנע אחרים להאמין במה שאני מאמינה. זה משהו פנימי, שלי, שממלא אותי".

מה סקסי: "חיוך יכול להיות דבר מאוד סקסי, אבל הוא גם נעים ותמים. כשמישהו מחייך אלייך חיוך רחב, זו ההרגשה הכי נפלאה בעולם".

על סקס: "אני לא נעולה אף פעם על מתי לעשות סקס. זוהי החלטה שמשתנה על פי ההרגשה שלך באותו הרגע. אם את מרגישה מוכנה – את מוכנה".

למראה מנדי השתמשי ב…

  • ג'ל קרם לחות לרענון והמרצה של העור Aqua Sensation
  • מייק אפ Stay Real (מס' 06)
  • פודרה בגוון חום טבעי, איי ליינר Expert eye liner (מס' 44)
  • מסקרה Ideal Revolution (מס' 01) ושפתון גלוס Volume Shine (מס' 03), כולם של ניוואה.

על ההצלחה: "כשאנשים באים אליי ואומרים 'עשית את זה!', אני חושבת לעצמי: 'אבל עדיין לא סיימתי. עוד לא כולם שמעו את המוסיקה שלי'. אני רוצה להיות שם דבר בתחום המוסיקה".

רגישות: "אני סופר רגישה, בוכה מכל דבר. אני כזאת ילדה, כל דבר מרגש אותי. אני בוכה אפילו כשאני מאושרת".

משפחה: " אנחנו משפחה מאוד מאוחדת ופעם הוריי עברו לגור איתי, אבל אחרי כמה זמן הייתי צריכה לסלק אותם. כאילו… זה הבית שלי".

דימוי גוף: "הגוף שלי השתנה. יש לי ציצים גדולים וירכיים רחבות. אני לובשת מידה 36-38 ואוהבת את זה".

תקווה: "היא הדבר הכי חשוב שיש בחיים".

על קצה המברשת

למראה איפור שזוף וטבעי כמו של מנדי מור התחילי במריחת קרם לחות לרענון והמרצה של עור הפנים. מרחי בטפיפות קלות על פנייך עד לספיגה. מרחי מייק אפ בגוון ברונזה בהיר. שימי לב למריחה שווה על כל חלקי הפנים. השתמשי בצללית עיניים בגוון חום טבעי. מרחי את העפעף העליון בזווית הפנימית של העין והמשיכי בעדינות עד לקצה העין. טשטשי את מעברי הצבע. תחמי את העפעף העליון באייליינר והדגישי את העפעף התחתון בקצה החיצוני של העין. משחי את הריסים במסקרה שחורה, מרחי סומק בגוון אפרסק על עצמות הלחיים והשלימי את המראה עם שפתון גלוס מבריק בגוון טבעי.

 

עורכת צילומים: Brooke Elder. שמלה: Miguelina. עגילים: Beth Orduna at Fragments. שיער: Peter Butler for artists bytimothypriano.com. איפור: Matin for artistsbytimothypriano.com. מניקור: Deborah Lippmann for lippmanncollection.com.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה