התמימות של ויקטוריה

ויקטוריה קצמן. כל מה שרציתם לדעת עליה

88 שיתופים | 132 צפיות

קטנות על כוכבת השער

שם: ויקטוריה קצמן

גיל: 19

מקום מגורים: נהריה

ניסיון מקצועי: "מאז התוכנית עשיתי כל מיני עבודות: השתתפתי בתצוגות, הצטלמתי לקמפיין של GO UNDER, לקטלוג של חברה צרפתית לסריגים, וכמובן – לשער של COSMOPOLITAN. בחיים לא חלמתי שזה יקרה לי".

מה נשתנה: "אני חושבת שעברתי תהליך שלם, שאני מאוד שמחה עליו. קיבלתי ביטחון עצמי, למדתי על המון על העולם, ופשוט התבגרתי".

דבר השופטים: "הרגשתי ש'יצאתי בזול', כי השופטים לא אמרו לי שום דבר ממש פוגע או מעליב, ובגמר קיבלתי המון מחמאות. זה הפתיע אותי וריגש אותי מאוד, ואני מודה להם על זה".

שלום עולמי: "אני עדיין בקשר עם חלק מהבנות מהתוכנית. גם עם אוולין – השלמנו מזמן, ואנחנו מדברות בטלפון מדי פעם".

מה ללבוש: "אני לא ממש קונה ברשתות הגדולות, כי לא תמיד אני מוצאת שם מה שאני רוצה. לפעמים אני קונה בחנויות הקטנות של נהריה – אולי לא הכי יוקרתי שם, אבל לי זה מתאים".

תוכניות לעתיד: "אין לי ספק שאני רוצה להיות חלק מעולם הדוגמנות. העולם הזה מתאים לי מכל הבחינות. אני רוצה לעבוד ומוכנה להשקיע. יש לי כוונות להתקדם ולהצליח, ובשלב יותר מאוחר גם ללמוד".



רוצה להיות חלק מעולם הדוגמנות

רוצה להיות חלק מעולם הדוגמנות

מצטערת ש: "עם כל הדברים שאני עושה היום, יוצא שבקושי יש לי זמן להיפגש עם החברות הטובות. זה מאוד חשוב לי, וזה חסר לי".

על קצה המברשת

המאפרת ענת רזמוביץ' ממאק, איפרה את ויקטוריה במראה עיניים מעושן עדין, כדי להעניק את ההדגשה הרצויה מבלי ליצור מראה כבד מדי. כדי להשיג את המראה הזה, התחילי במייק אפ עשיר בלחות ובעל מרקם קליל, שיעניק לעורך מראה זוהר עם גימור טבעי. השתמשי בברונזר עדין ליצירת הצללות שיחטבו את פנייך. הברישי ממנו קלות מתחת לעצמות הלחיים, על המצח בקו השיער, בקו הלסת התחתונה ועל הסנטר.

כעת, תחמי את העיניים בקו הריסים העליון והתחתון, בעפרון רך ונוח לטשטוש בצבע חום מוזהב, וטשטשי ליצירת מראה מעושן. שרטטי גם את קו העין התחתון הפנימי. הניחי צללית בגוון חום אדמדם מוזהב על כל שטח העפעף, ומזגי אותה עם העפרון. מרחי שכבה של מסקרה שחורה מאריכה, מעבה ומעגלת. השאירי את השפתיים נקיות, עם נגיעה קלה של ברק.

למראה כמו של ויקטוריה השתמשי ב-Bronzing Powder בגוון Bronze, עפרון עיניים Eye Kohl בגוון Teddy, צללית בגוון Star Violet, ומסקרה Pro Lash, כולם של מאק.

צילום: עדי אורני; סגנון: מרק אורן

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה