וואללה, היינו עושות גם לו טובה

הגברברים הכי סקסיים שהיו לנו כאן השנה. חלק ב'

88 שיתופים | 132 צפיות

גיא אריאלי

שחקן , דוגמן ורקדן, יליד לוד. באמתחתו שירות קצר בלהקת בנים וקמפיינים לרנואר מן וג'ינס רנגלר. שחקן טלנובלות מצליח, אבל לא רק – הנחה בערוץ הראשון תכנית לילדים ונוער, פתח בלוג חושפני וזכה במקום הראשון בתכנית הסטארים רוקדים עם כוכבים.

איפה התחיל: לא להאמין, אבל הרקדן הכוכב הפציע לראשונה בחיינו כקרן שמש ביום סגריר בלהקת הבנים U4 ז"ל, שנורא רצתה להיות ההיי פייב הבאה, אך גוועה, ולא לאטה, בטרם עת.

מה עשה עד היום: לתודעת החתיכים המהממים שלנו נכנס אריאלי, 31, בזכות הטלנובלה סוחטת הדמעות משחק החיים, שם שיחק לצדה של לירון ויסמן, הורסת בזכות עצמה, את אהוב לבה שמתגלה, מי היה מאמין, כאחיה.

הילדים זוכרים ואוהבים אותו כמנחה זאפ TV בערוץ הראשון, ואליהם הצטרפו האמהות כשהנחה את הפסטיגל בשנת 2003, לצדם של רועי בר נתן ועפר שכטר. אבל אריאלי ממש לא עושה רק ילדים. חדי העין והזיכרון בוודאי זוכרים את פרצופו היפה מהסדרות כנפיים, שמש, החבר'ה הטובים והפרקליטים, וגם מהטלנובלה הסלולרית של סלקום ומילדות רעות, הטלנובלה היצרית של ערוץ המוזיקה הישראלי. בהמשך הוא עטה על עצמו טנגה מנומר כששיחק את טרזן המסוקס במחזמר טרזן וג'יין לצדה של יעל דואני – שוב, לשמחתן של האמהות בציון.

בין לבין הוא קמפיין את חברת התקשורת 013 ברק, בתשדיר חמוד שצולם בשוק טורקי, ובו הוא עוטה על עצמו חולצת "קרבי זה הכי, אחי" ועושה שלום עם בני דודינו הערבים. בתשדיר זה נראה מצוין, במציאות, לעומת זאת, עוררה החולצה הפטריוטית אי אלו תקריות לא נעימות עם תושבי האזור.

את הפריים טיים כבש אריאלי בעונה האחרונה של התכנית עטורת השבחים והפייטים רוקדים עם כוכבים, שם חרך את המסך לצדה של מאשה והעפיל לפסגה, תוך שהוא הודף את חיים רביבו ואנה ארונוב, יריביו לצ'ה צ'ה.

למה הוא עושה לנו את זה: גוף שרירי ומחוטב, פעם שעיר עד מאוד אך היום חלק כמו תחת של תינוק, יכולת ענטוז מרשימה, חיוך מתוק ולב רחב. חוץ מזה, איך אפשר לא להתלהב מבחור כל כך מושך שגם מאמין בזוגיות ארוכת טווח?

בנות זוג אטרקטיביות: שנים היה צמוד לדוגמנית-שחקנית ניקול דיקסטרה, שעמה חלק בית ואפילו כלב. בחודשים האחרונים הוא עם נעמה גבעתי, אחותה הפחות הוליוודית של שרי גבעתי.

מעללים מהשנה החולפת: בצילומי הסדרה ילדות רעות, המשודרת בערוץ 24, התלוננה לימור אטיאס, שותפתו הסקסית לסדרה, שבזמן נשיקה למטרת צילומים בלבד אריאלי דחף לה לשון. צרות של עשירים.

סימן היכר: צחוק מצרצר המזכיר יבבה של חזירון ים בשלבי גסיסה מתקדמים.

אריאלי בתגובה: "זה הכי כיף בעולם. להיות בן 31 ועדיין להיחשב לגבר שווה וסקסי זה כבוד גדול! אני מאוד שמח שזה קרה, זה מאוד מחמיא לי. האמת שאף פעם לא הייתי ממש חלק מהעולם הזה, מהביצה. אני גיא, ואני לא מנסה להעמיס על עצמי את כל הזוהר הזה, אני זה אני, עם ההומור שלי והשטויות שלי, ואני מניח שזה חלק מהעניין. אני לא עבד של המקצוע ושל כל התופעות מסביב. אני מקווה שזה מה שעושה את זה לאנשים".

עופר שכטר

שחקן, בדרן ודוגמן, נולד במושב הדר עם שבשרון. כולה בן 25. סיים תיכון במגמת תיאטרון. לאחר שחרורו מצה"ל לקח קורס משחק מול מצלמה וקורס משחק אצל יורם לוינשטיין. בתחילת דרכו היה מפורסם כילד הרע של הסלבריטיאדה הישראלית, ולאט לאט בנה את דרכו כגבר הרגיש שכולן אוהבות לאהוב.



עופר שכטר. צילום: גיא רונן

עופר שכטר. צילום: גיא רונן

איפה התחיל: היה מנחה בעונה הראשונה והפרועה של רצועת הנוער אקזיט בערוץ 10 הבתולי. ישבנו המפורסם החל את דרכו במופע חי של כוכבי התכנית בחולון, ועורר את זעמם של צדקני הרשות השנייה.

מה עשה עד היום: הביא למעבר של אקזיט לערוץ 3 של הכבלים, קיבל תפקיד של פתיין בטלנובלה משחק החיים בהוט 3, הופיע, איך לא, בפסטיגל וגם במחזמר פיטר פן. לפני כשנה וחצי פרץ לחיינו בסערה בתפקיד ראשי בטלנובלה בע"מ לצדה של יעל בר זוהר, והמשיך לתפקיד ראשי נוסף בהאלופה (תום שלייפר הרגיש ועדין הנפש). בינתיים, על הדרך, הוא עשה פרסומות לסלקום, ליווי'ס ובמבה וקמפיין לפלפל, וקטף את תואר דוגמן השנה. במרץ הוא אמור להפציע על מסכנו בסדרה האקס המיתולוגי.

לאחרונה נכנס שכטר למגרש של הגדולים כצלע משעשעת וסקסית בתכניתו עטורת הטאלנטים של ארז טל מועדון לילה בערוץ 2, המשודרת ברצועת השידור הנחשקת ביותר: ערב שישי ומוצ"ש. בנוסף השתתף לאחרונה בסרט נו אקזיט, שזכה בפרס וולג'ין בפסטיבל ירושלים לקולנוע. הפך לאהוב לבה הנצחי של טובל'ה, מעצבת האופנה הידועה והפרועה – מפגש מרגש נרשם ביניהם לא מזמן במועדון לילה.

למה הוא עושה לנו את זה: הבייבי פייס, מנעד ההבעות וההתנהגויות, שנע בין האבליות מוחלטת לרצינות בוגרת, הלשון החלקלקה ומשלוחת הרסן והרגישות שמאחוריה.

בנות זוג אטרקטיביות: למרות התקף ההתבגרות שהיינו עדות לו, בכל מה שקשור למערכות יחסים שכטר הוא עדיין נער פוחז. מערכת יחסים של ממש הוא עדיין לא סיפק לנו. עד עכשיו נרשמו התחככויות עם דמויות מפתח כמו טלי שרון ושירי מימון, אבל אנחנו עוד מחכות לדבר האמיתי.

מעללים מהשנה החולפת: הוכיח סופית שהוא לא רק ילד מעצבן, אלא גם שחקן מוכשר, ובאופן כללי בן אדם שיש לו מה להגיד.

סימן היכר: נמוך, תכול עיניים, חצוף וסקסי.

שכטר בתגובה: "מחמיא להיבחר כאחד הגברים השווים. בכלל נחמד שמתייחסים אלייך כגבר אפילו שבקושי יש לך זקן. שנה נפלאה לכל קוראות COSMOPOLITAN".

מייקל לואיס

כדורסלן במכבי פתח תקווה, דוגמן, שחקן, בן לאמא איטלקייה ואבא בריטי. נולד בשם המביך משהו מייקל מריון לואיס, לפני 19 שנים. נוגע בשחקים עם גובה של 1.90 מטר, ואוסף מעריצות בקצב של מכונת ירייה.



מייקל לואיס. צילום: רון קדמי לפוקס

מייקל לואיס. צילום: רון קדמי לפוקס

איפה התחיל: קטלוג אופנה לחברת אל ניניו אי שם בנבכי 2005, טור שבועי בוואלה! (סיינט לואיס) ובלוג שבו הוא מספר על חייו הקשים כמתבגר בשנות ה-2000. רחמים.

מה עשה עד היום: שבה את לבנו בדמותו של רני זליג בטלנובלה האלופה. משחק גם בהאבודה, הטלנובלה הסלולרית של חברת אורנג', השתתף בפרסומת לבמבה והצטלם לסדרה דוקומנטרית על כושר גופני בהפקת סלקום. ממש עכשיו סיים את הצילומים לראש גדול, סדרה חדשה לערוץ הילדים ב-yes. כיכב בפסטיגל האחרון כגיבור על, והעונה נכנס לנעליו של יהודה לוי כדוגמן הבית של FOX.

למה הוא עושה לנו את זה: נכון שכולם צוחקים עליו על זה שבלי להוריד חולצה הוא לא זז מטר, אבל אנחנו דווקא מחבבות את ההרגל הזה. שיוריד, וכמה שיותר. חוץ מזה הוא גם שר וכותב שירים.

בנות זוג אטרקטיביות: לואיס מצטייר כמישהו שלא בוחל בזיונים (עכשיו הוא בקטע של בוגרות. בינתיים הוא הגיע לגיל 47, אבל היד נטויה), אבל לפי עדותו יד ימין (ולפעמים שמאל) הייתה לא אחת בת זוגו האטרקטיבית ביותר. כפי שכתב בבלוג שלו לקראת הסילבסטר האחרון: "את השנה החדשה ב-2001 העברתי בדייט משעמם. עם יד שמאל. את השנה החדשה של 2002 העברתי בבית מול הטלוויזיה. עם יד ימין. ושמאל. את השנה החדשה של 2003 העברתי בתנומה עמוקה על המקלדת של המחשב, בגלל שהיה לי משחק בבוקר, הפעם בלי היד (…) את 2007 אני עדיין לא יודע איך לחגוג".

מעללים מהשנה החולפת: סט צילומי כמעט-עירום בטור האישי בוואלה!, יומנוער חושפני על גבול השערורייתי.

סימן היכר: קוביות, והרבה.

לואיס בתגובה: "זה כבוד גדול בשבילי להיות אחד הגברים הכי שווים וסקסיים שלכם, זו בשורה מאוד משמחת ומפתיעה. אבל הכי כיף זה שהבחירה הזו בעצם מצדיקה את הבחירה של FOX בי כפרזנטור שלהם".

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה