וואללה, היינו עושות לו טובה

הגברברים הכי סקסיים שהיו לנו כאן השנה. קבלו אותם

88 שיתופים | 132 צפיות

אסי כהן

שחקן וקומיקאי, 33, במקור מאשדוד. במשך שנים היה ידוע בעיקר כחצי מהצמד אסי וגורי. ביחד הריצו מופעי סטנד אפ ברחבי הארץ ובטלוויזיה, ואף עשו מהפכה בשידורי המהפכה בערוץ 2. נשוי לליאן המתוקה, ולאחרונה השניים חובקים בת.

איפה התחיל: נחשף לראשונה בתכנית הטלוויזיה דומינו, לצדם של אדיר מילר, רועי בר נתן, רותם אבוהב וכמובן גורי אלפי. בהמשך קפץ עם שותפו גורי ללב הפריים טיים בתפקיד הזוג המופתי דוד ותקוה של רק בישראל.

מה עשה עד היום: בשידורי המהפכה הוא הכיר לנו את קוקו, הזמר המסוקס (מי נתן לך רישיון ילדה?), באיפה אתה חי של ארז טל הכניס לחיינו את הימרי ההילר, ולאחרונה הצטרף לצוות הקבוע של ארץ נהדרת עם שלל דמויות מופת ובראשן זו של אורי גלר (שלוש!).

אבל כהן לא הסתפק בדמויות קומיות, ודי מהר החל להרטיט לבבות גם בז'אנרים אחרים. בסדרת הטלוויזיה אהבה זה כואב של דנה מודן הוא גילם את אורן, המוסכניק המתוק והערס לפרקים שלא מבין כלום בזוגיות, ואף זכה על משחקו בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה ישראלית. חוץ מזה ראינו אותו בסרט המקסים הכוכבים של שלומי עם אושרי כהן, בדרמה יוסי וג'אגר מבית גל אוחובסקי ואיתן פוקס ובסרט אהבה קולומביאנית. מתוק אמיתי.

למה הוא עושה לנו את זה: גבר ביישן ושקט, מצחיק עד דמעות ויפה יפה.

בנות זוג אטרקטיביות: בגזרה הזאת לצערנו אין הרבה מה לספר. כהן מדגמן זוגיות יציבה ופוטוגנית עם ליאן כבר שנים רבות. ב-2003 הם מיסדו את יחסיהם כמקובל.

מעללים מהשנה החולפת: אהממ. זה לא בשביל אסי, כל עניין המעללים. הוא, תנו לו את אשתו והבת הטרייה והוא מסודר.

סימן היכר: חיוך כובש ושפתיים של מיליון דולר.

כהן בתגובה: "סקסי? תודה רבה, אני אכן עובד על זה קשה מאוד, ושמח לראות ששמים לב".



רן דנקר. צילום: אסנת רום

רן דנקר. צילום: אסנת רום

רן דנקר

נולד לפני 23 שנים בווירג'יניה, ארה"ב. בנו של השחקן אלי דנקר (האלופה), שעושה חיל בארה"ב. השם שהוריו נתנו לו הוא בכלל "חליל", על שם דמות ששיחק אביו, אבל דנקר הצעיר החליט שחליל זה ממש לא בשבילו, וכבר בגיל שמונה שינה את שמו לרן. כשהיה בן 12 חזר סופית לזרועות מולדתנו, ובצה"ל שירת כטכנאי מסוקים (גבר גבר!), אבל אחרי שנה וחצי השתחרר מסיבות עלומות. אחרי שחרורו מצה"ל נחשף לראשונה לעולם הכוכבות והפרסומות, לשמחתן של כל מעריצותיו העתידיות.

איפה התחיל: כיכב בפרסומות לטרה ולסלקום ובפרומו לערוץ 10 בימיו הראשונים (שימו לב – בתחתונים!). החשיפה הגדולה באה בעקבות השתתפותו בסדרת הדרמה המוזיקלית השיר שלנו.

מה עשה עד היום: גילם, ועדיין מגלם, את זוהר להט בהשיר שלנו (עכשיו בעונה רביעית), ואף קטף את פרס שחקן השנה על תפקיד זה. השתתף פעמיים בפסטיגל, ובאחת הפעמים גם זכה במקום הראשון, עם השיר איש הברק. השתתף גם במחזמר צלילי המוזיקה בגרסתו האחרונה ובקמפיין של חברת אופנת הספורט דיאדורה. אבל משחק ודוגמנות זה ממש לא הכל: בקרוב, לשמחת כולנו, יוציא דנקר את אלבום הבכורה שלו. בינתיים הוא אוסף חומרים ומקליט. לא רק נינט יכולה.

למה הוא עושה לנו את זה: במילה אחת: מאמי. בחור רגיש שגדל בלי דמות אב, גר אצל אמא שלו בנתניה, נזרק לטובת גבר אחר – בקיצור, ילד טוב שעושה חשק לחבק אותו חזק חזק, ולא לעזוב לעולם.

בנות זוג אטרקטיביות: דנקר ונינט הכירו על הסט של השיר שלנו, וחיש מהר הפכו לזוג שכולנו אוהבים לאהוב. הבעיה היא שלמרות שלנו הזוגיות הזאת עשתה ממש טוב, לרן ונינט היא כנראה הייתה קצת קשה. כך קרה שאחרי קרוב לשנתיים של מתקתקות סגרו השניים את הבסטה, וההמשך – של נינט לפחות – ידוע. ובאשר לדנקר, לאחרונה התרוצצו שמועות על קשר עם מורן גרוס, ועוד יותר לאחרונה נצפה עם בלונדה בשם נטלי, אבל שום דבר לא סגור.
מעללים מהשנה החולפת: חוץ מסאגת הפרידה מנינט סיפק לנו דנקר כותרת נוספת, בחסות העיתון ידיעות אחרונות. בראיון שנערך איתו הודה העלם שהוא מכור לסקס. אחר כך הוא כמובן הכחיש, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

סימן היכר: עצמות לחיים חטובות ומבט חם וכובש.

תגובתו של רן דנקר לא התקבלה עד רגע סגירת הכתבה.

 

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה