וידוייה של סופרסטאר

הקריירה של לינדזי לוהן ממשיכה להמריא

88 שיתופים | 132 צפיות

לינדזי לוהן היא אחת הסלבס הכי הלוהטות בהוליווד. כשפוגשים אותה, קל להבין למה כל הרעש. השחקנית והזמרת בת ה-20 נכנסת למלון שאטו מרמונט, שמתפקד כבית שלה כשהיא בלוס אנג'לס, ומנופפת לשלום לכל הצוות והסלבס האחרים מסביב, כאילו הם חברים מהלימודים. היא רזה, אבל כבר לא בצורה מוגזמת, ונראית מדהים בגופיית המשי הלבנה, הג'ינס היוקרתי ומגפי הווינטג' בגובה ברך שלה. לינדזי מתיישבת לתחילת הראיון, ואחותה בת ה-12, אלי, צונחת על המושב שלידה.

אין שום דבר שאפשר להגדיר כנורמלי בחייה של לינדזי. השחקנית, ילידת ניו יורק, מופיעה מול המצלמה מגיל שלוש, אז נרשמה כדוגמנית בסוכנות פורד. היא הופיעה בלמעלה מ-60 פרסומות ושיחקה באופרת הסבון Another World לפני שקיבלה את התפקיד הקולנועי הראשון שלה, בסרט אבא מתארס, כשהייתה בת 12. לאחר מכן לקחה הפסקה מהמשחק, וחזרה הביתה וללימודים בתיכון. אבל בכיתה י"א חיידק הבמה הכה שוב, ולינדזי טסה ללוס אנג'לס עם אמה, דינה, המנהלת האישית שלה. היא השתתפה בשלושה סרטים נוספים: שישי הפוך, ילדות רעות והרבי – החיפושית השובבה.

בזמן שהקריירה שלה התקדמה, חייה האישיים הפכו לבלגן גדול. ב-2004 אביה, מייקל, הידוע כטיפוס לא ממש יציב, נעצר ונשלח לכלא, מקום שבו ביקר לא מעט במשך ילדותה של לינדזי. חוץ מזה, היא אושפזה בבית חולים בעקבות תשישות, סבלה פרידה מתוקשרת מהשחקן ווילמר ולדרמה (פז בסדרה מופע שנות ה-70) והחלה להשיל קילוגרמים בקצב מסחרר (אף שהיא מכחישה שהייתה בולימית). באותה תקופה היא גם הייתה מעורבת בשתי תאונות דרכים, שתיהן בגלל צלמי פפראצי שרדפו אחריה, והתאשפזה שוב, הפעם בגלל התקף אסתמה.

לאור רשימת האירועים האלה אפשר בהחלט להעריך את תעצומות הנפש של לינדזי, שלא נתנה למכות האלה להפיל אותה. בתחילת השנה היא הוציאה את האלבום השני שלה, A Little More Personal, שכלל שירים שכתבה על יחסיה עם אביה.

בימים אלה היא עובדת על מהפך- מכוכבת סרטי נעורים לשחקנית רצינית ומוערכת. למעשה, בקרוב יהיה אפשר לראות אותה בארבעה (!) סרטים חדשים: הקומדיה הרומנטית Just My Luck, סרטו של רוברט אלטמן A Prairie Home Companion (לצדה של מריל סטריפ), Bobby (בהשתתפותה של שרון סטון) ו-Chapter 27, סרט על רוצחו של ג'ון לנון, שבו מככב גם השחקן ג'ארד לאטו, שאיתו, אומרות השמועות, יש לה רומן (היא טוענת שהם "רק ידידים").

לאחרונה צילמת את סצנת האהבה הראשונה שלך, עם אלייז'ה ווד בסרט Bobby. היה קשה?
"ממש לא, זה היה נהדר. הוא כזה נחמד, והכל נעשה בטוב טעם. לא היה שום עירום. הייתי מכוסה בסדינים, אבל לא לבשתי חזייה. אני שונאת ששחקניות עושות את זה. במציאות אף אחת לא נכנסת למיטה עם חזייה".



אין שום דבר שאפשר להגדיר כנורמלי בחייה של לינדזי

אין שום דבר שאפשר להגדיר כנורמלי בחייה של לינדזי

היית מסכימה להשתתף בסצנת עירום?
"אין לי בעיה לחשוף חלק עליון, אבל אני לא בטוחה שהייתי רוצה לעשות את זה על מסך קולנוע. אם זה יהיה תפקיד שיזכה אותי באוסקר, זה כבר סיפור אחר".

השיר החדש שלך, Confessions of a Broken Heart, מדבר על אביך. איך הוא הגיב לזה?
"לא דיברתי איתו הרבה זמן. אני אוהבת אותו, אבל יש גבול לכמה שאפשר להשקיע במישהו שעושה כל כך הרבה טעויות. הוא ילד גדול, וכשהוא יהיה מוכן, אדבר איתו. הוא כתב תגובה לשיר שלי, אבל שלח אותה לעיתון. אנשים שאני לא מכירה קראו את המכתב המאוד אישי הזה. הוא לא היה צריך לעשות את זה. זה לא משהו שאנשים אחרים אמורים להיות מעורבים בו".

אז למה כתבת עליו שירים לאלבום האחרון שלך?
"הרגשתי שזה מסר חשוב לנערות צעירות שאולי מעריצות אותי. רציתי להראות שאף אחד לא מושלם. אולי אני צועדת על השטיח האדום בשמלת המעצבים המזוינת שלי, אבל זה לא אומר שאין לי בעיות".

את מאמינה בפסיכותרפיה?
"אני כותבת ויש לי יומן. זו התרפיה שלי. אני כותבת כל מיני דברים אקראיים. יש ציטוט שאני אוהבת: 'החיים לא נמדדים במספר הנשימות שאנחנו נושמים, אלא ברגעים שגורמים לנו לעצור את נשימתנו'. אני רוצה שהמשפט הזה יופיע בנדר החתונה שלי".

הרבה כוכבים צעירים מתחתנים ונכנסים להריון, את רואה את עצמך עושה את זה?
"כבר שבועיים שאני מתפקדת על תקן אמא של אחותי, אלי. זה המון עבודה. אני עדיין לא מוכנה להיות אמא. נישואים זה עניין גדול, אבל מי יודע, אולי אני אסע ללאס וגאס ואתחתן רק כדי לראות איך זה".

היית עושה דבר כזה?
"יכול להיות, אי אפשר לדעת. הדברים הלא מתוכננים הרבה פעמים יוצאים הכי טוב. אני טיפוס מאוד ספונטני".

איך היית מגדירה את הסטטוס הרומנטי שלך?
"זה נשמע מטופש, אבל יש אנשים שאני אוהבת להיות דלוקה עליהם. אני לא בעניין של סטוצים, אבל פעולת ההתאהבות היא דבר מדהים. חייבים לעשות קצת חיים ולתת לרגשות האלה לפרוץ החוצה".

מה את מחפשת בבן זוג?
"שיהיה בטוח בעצמו, נאמן ובעל חוש הומור, כי אני סוחבת איתי מטען לא קטן. צלמי פפראצי עוקבים אחרי לכל מקום. אחרי שאסיים את צילומי Chapter 27, הייתי רוצה שיהיה לי חבר. זה נחמד שיש את הביטחון הזה ושיש עם מי ללכת לסרט".

את תמיד מתאהבת בבחורים מבוגרים ממך?
"אני יוצאת עם גברים מבוגרים כי אני יותר מתחברת אליהם. אני מרגישה יותר מבוגרת מהגיל שלי. התבגרתי מהר, בגלל הדברים שקרו במשפחה שלי. אני המבוגרת מבין ארבעה ילדים, אז קיבלתי על עצמי אחריות בגיל מאוד צעיר. כל החברים שלי יותר מבוגרים ממני, ואני דואגת לכולם. זה עושה לי הרגשה טובה. אני טיפוס נותן, לא לוקח".

את ווילמר עדיין מתראים. מה צריך, לדעתך, כדי להצליח להיות ידידה של מישהו שפעם יצאת איתו?
"זמן וביטחון. זה טוב להיות ידידה של אקס, כי האדם הזה עשה אותך מאושרת בתקופה מסוימת. אני הרבה יותר חיובית היום. פעם הייתי שלילית ובגישה של 'אתה הרסת לי את החיים!'".

הצהובונים טוענים שאת נערת מסיבות פרועה. זה נכון?
"השנה שעברה הייתה כמו השנה הראשונה שלי באוניברסיטה, אבל היום אני לא יוצאת כל כך הרבה. אין לי את החשק".

ומה יש לך להגיד לאלה שטענו שיש לך הפרעת אכילה?
"דברי הוצאו מהקשרם, וזה מכעיס. אני לא בולימית, ואף פעם לא אמרתי כבר כזה".

אז איך ירדת כל כך הרבה במשקל בפרק זמן כל כך קצר?
"הייתי לא מאושרת, והיו לי בעיות אישיות. לא אכלתי כמו שצריך. לפעמים לא הייתי אוכלת בכלל. הייתי ממש מותשת וסחוטה".

הרגשת שמפעילים עלייך לחץ לרזות?
"הרגשתי שאני צריכה לשמור על המשקל ולא להעלות את מה שהורדתי. את מסתובבת עם אנשים שאומרים לך 'את נראית מעולה', ואת חושבת, אז איך נראיתי קודם? אני לא מסכימה עם האובססיה לרזון. אני לא רוצה שאחותי הקטנה וילדות אחרות יחשבו שהן צריכות להיראות ככה כדי להיות יפות".

הציצים שלך הצטמקו כשרזית, וכך פסקו כל השמועות על סיליקון בחזה. הוקל לך?
"אנשים בטח הרגישו אידיוטים, נכון? אני מקווה שהם הרגישו טיפשים. הייתי D cup ועכשיו אני cup C".

את מרוצה מהגוף שלך עכשיו?
"אני מרוצה מאיך שאני מרגישה. אני בריאה, לא בדיאטה. אני אוכלת מה שאני רוצה, אני אוכלת כשאני רעבה. אני מאוד פעילה, ואני נמצאת תחת הרבה מתח כשאני עובדת, כך שזה שומר עלי רזה. הייתי רוצה להתחטב יותר ".

איך את שורדת בהוליווד?
"אם את לא רוצה להיתפס בצורה מסוימת, יש אנשים שלא כדאי לך להצטלם בחברתם. את נכנסת לעסק הזה כדי לחוות כל מיני דברים, אבל כשזה קורה, אנשים הורסים אותך. התעשייה בונה כדי להפיל. אם את שורדת את זה, את סופרסטאר".

 

21.09.06

(עודכן ב – 24.02.09)