שירז טל, ג'ני צ'רוואני ועוד סלבס עם הטיפים לכל מי שרוצה לפתח עסק משלה

שירז טל | צילום: יניב אדרי לתכשיטי מילר והגרה
שירז טל | צילום: יניב אדרי לתכשיטי מילר והגרה

איך לא נותנים לעבודה להשתלט לך על החיים ומה הדבר הכי חשוב לפני שמשיקים אתר אינטרנט לעסק? שירז טל, מיכל אמדורסקי ועוד סלבס שהצליחו לעבור מעולם הבידור לעולם העסקים עם הטיפים הכי טובים שלהן ליזמית המתחילה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לא רק השקות ואירועים נוצצים: רוית אסף, מיכל אמדורסקי, שירז טל וג'ני צ'רוואני הן ארבע מהכוכבות שהצליחו לעבור מעולם הבידור לעולם העסקים הקשוח בהרבה. ביקשנו מהן לתת לנו את הטיפים הכי טובים שלהן בחסות ארגון קרן שמש המקדם בעלי עסקים בתחילת דרכם.

שירז טל

בעלים ושותפה בחברת ההפקות "מרלין" מקבוצת בלוסטון, שמביאה ארצה אמנים גדולים כמו גאנס אנד רוזס.

"החלק הכי חשוב הוא לבחור בעסק שיש לך אליו חיבור ואהבה, הדבר השני הכי חשוב הוא לדעת לבחור את השותפים שלך. בדרך יש עליות וירידות אבל חשוב לא להיבהל ולהבין שזה חלק מהמסע ולעיתים זה יכול להיות מתסכל. הטיפ הכי חשוב הוא פשוט לקום כל בוקר עם חיוך".

"עליות וירידות זה חלק מהמסע", שירז טל | צילום: עידו לביא
"עליות וירידות זה חלק מהמסע", שירז טל | צילום: עידו לביא

 

מיכל אמדורסקי

בעלים של מתחם אימוני קפיצות על טרמפולינה המתקיימים בפארק iJump

"אם התחלתן משהו – תסיימו אותו על הצד הטוב ביותר גם אם זה פחות מוצא חן בעיניכן וזה לא מה שדמיינתן. תמיד יש הפתעות לאורך הדרך.
בנוסף, תדעו מתי לנוח. אצל כל אדם שיש לו עסק ובטח כשהוא בתחילת דרכו, הגבול בין העבודה למשפחה ולבית מטשטש ונעלם. דעו תמיד לשמור עליו ולייצר זמן מנוחה של לפחות 20 דקות ביום בו אתן לא עושות שום דבר שקשור לעסק. דווקא אז באים הרעיונות הגדולים ביותר".

"התחלתן משהו? תסיימו אותו על הצד הטוב ביותר", מיכל אמדורסקי | צלם: דור מלכה
"התחלתן משהו? תסיימו אותו על הצד הטוב ביותר", מיכל אמדורסקי | צלם: דור מלכה

 

ג'ני צ'רוואני

מעצבת פנים

"עשייה היא מפתח להצלחה – גם אם לא עשיתן מהלך נכון ב-100% מההתחלה, עצם העשייה היא החשובה. תדאגו שלא יעבור יום אחד בלי שתעשו משהו לקידום העסק שלכן. אפילו אם מדובר בפעולה בנאלית כמו שיחת טלפון במטרה להיפגש עם לקוח פוטנציאלי או לענות על מיילים.
תפנימו שפרסום הוא השקעה ולא הוצאה. הקמת עסק חדש מחייבת השקעה שמטרתה לבנות מודעות. ההשקעה הזו לא חייבת להיות בסכומים גבוהים. יש עסקים קטנים רבים שהשקעה של אלפי שקלים בודדים בונה עבורם מודעות מצוינת. לכל עסק יש פעילות תקשורתית  או פרסומית המתאימה לו ולמימוש המטרות שלו. והכי חשוב – אל תקימו אתר ללא קידום. אתר אינטרנט לעסק הוא קודם כול כרטיס הביקור והתדמית שלו. אם מצפים שהאתר יניב פניות של לקוחות פוטנציאליים אז חייבים לקדם את האתר בגוגל, מנועי חיפוש ואינדקסים עיקריים".

"עשייה היא מפתח להצלחה", ג'ני צ'רוואני | צילום: עידו לביא
"עשייה היא מפתח להצלחה", ג'ני צ'רוואני | צילום: עידו לביא

 

רוית אסף

בעלים של בית ספר לאיפור מקצועי www.ravit-asaf.co.il

"האם אתן יודעות איפה אתן נמצאות ביחס למתחרים שלכן? תנו מענה ללקוחות במקום שבו המתחרים שלכן לא נותנים. אפשרו גישה או חשיפה אליכן כאשר שירותים זהים אינם זמינים או במקום שהם לא נמצאים והפכו את החיפוש אחריכן לקל ונוח. בסופו של דבר אתכן צריכות למצוא את הלקוחות שלכן בשיטות שהמתחרים לא משתמשים בהם.
היכנסו לראש של הלקוח. כדי שהבידול שלכן יהיה אפקטיבי עליכן לענות על שלושה קריטריונים: תדאגו שהמוצר לא רק נשמע טוב אלא הוא טוב באמת, יצרו ערך מוסף עבור הלקוח ותהיו בעלות יכולת ליישם ולבצע את השירותים או המוצר שלכם. הלקוח הפוטנציאלי ייחשף אליכם דרך אנשים, מקומות ופעילויות שונות. לכן כדאי שתמיד תהיו מוכנות לתפוס הזדמנויות עסקיות, ועל הדרך דאגו תמיד לחלץ תובנות על הדרך בה לקוח פוטנציאלי פועל וחושב".

"תנו מענה ללקוחות במקום שבו המתחרים שלכן לא נותנים", רווית אסף | צילום: פרדי מולי
"תנו מענה ללקוחות במקום שבו המתחרים שלכן לא נותנים", רווית אסף | צילום: פרדי מולי