8 דברים שלמדנו על אהבה מיעל בר זוהר וגיא זוארץ

יעל בר זוהר וגיא זוארץ | צילום: אינסטגרם yaelbarzohar
יעל בר זוהר וגיא זוארץ | צילום: אינסטגרם yaelbarzohar

יעל בר זוהר חוגגת היום 42 חורפים, מתוכם: 20 שנה (!) עם גיא זוארץ, ונדמה שהקסם שלהם לא נעלם אפילו לשנייה. כל מה שלמדנו על אהבה מהזוג הכי רומנטי בתעשייה

88 שיתופים | 132 צפיות

יעל בר זוהר, המאמי הלאומית, שגם סערת הנידה שנקשרה לשמה לא העכירה את אהבת המוני ישראל אליה, חוגגת היום (ראשון 29/1) יום הולדת 42. כמעט מחצית מחייה היא יחד עם בן זוגה, המגיש הפופלרי לא פחות, גיא זוארץ. הם הכירו על הבמה לפני 20 שנים במחזמר "מרי לו", התחתנו, הביאו שלושה ילדים ועד היום הם אחד הזוגות האהובים ביותר בביצה. לכבוד יום הולדת של יב"ז, קבלו 8 דברים שלמדנו ממנה על זוגיות, אהבה ומה שביניהם:

1. הדבר הכי חשוב לכל מערכת יחסים

רמז: הוא מתחיל בפ'. לא, לא פינוקים למרות שגם זה נחמד אלא פרגון, ויעל בר זוהר היא ללא ספק מלכת הפרגון בכל מה שקשור לזוגיות שלה. כך למשל כאשר גיא בעלה התחיל להנחות את "האח הגדול VIP" היא לא היססה והעלתה לכבודו פוסט סופר מרים. "בוקר טוב לגבר שבגברים ולמנחה הכי חתיך ומוכשר. גאה בך אהובי!" כתבה בר זוהר. לא מעט כוכבות אחרות במעמדה היו מעדיפות אולי לשמור על פאסון, אבל אצל בר זוהר אין דבר כזה, ולגמרי בצדק. היא יודעת שכולנו זקוקים למילה טובה ולהכרה וזה בכלל לא קשור לגיל, לניסיון או למשך מערכת היחסים שלנו.

>> 9 דברים שלמדנו מאילנית לוי על אהבה

2. אמצו תחביב משותף יחד

נכון, אין יותר מפתה מלקרוא לקפה של סוף היום והשתרעות מול נטפליקס תחביב, אבל האמת היא שזוגיות, בעיקר רבת שנים, דורשת תחזוק ואין כמו תחביב חדש להוסיף אדרנלין לקשר. בר זוהר וזוארץ התמכרו בשנים האחרונות לריצה. תגידו מה שתגידו על התחביב, תצהירו שזה סחי ובורגני ואנחנו נענה לכן שא'. אתן צודקות, ב'. אנדרופינים זה החיים, ג'. השמועות אומרות שאחרי שעושים ספורט יחד הסקס משתפר פלאים.

3. עשו לימונדה מהלימון או: לימדו איך להיות גם בנפרד

בשנים האחרונות נאלצה בר זוהר להיפרד מזוארץ לתקופות ממושכות כשזה נסע לאיים אקזוטיים לצלם את "הישרדות", ומה אתן יודעות, ייתכן שדווקא הריחוק הוא הסוד שלהם. יב"ז לא מנסה לייצר מצג שווא שזה קל לה ומשתפת בקושי, כך למשל כתבה כאשר זוארץ טס בפעם האחרונה לצילומי "הישרדות": "החצי השני שלי טס היום- לחצי השני של העולם.. בפעם ה12..( בת- מצווש) מה כבר אפשר להגיד? התחבקנו אבל איך שנכנסתי למונית התפרקתי בבכי. אני אתגעגע אליך! כן! עדיין! האהבה שלי אליך טפו טפו חמסה רק גדלה וכל התקופה האחרונה תמכת בי כמו שרק נסיך מאגדות כמוך יכול. אוהבת אותך כל כך . סליחה שלא יכולתי ללוות אותך לשדה תעופה כמו תמיד. מבטיחה לשמור על הילדים , ההורים ועליי .אמן שהתקופה תעבור מהר ובשלום . תודה שאתה שלי❤️."

למרות הקושי, בר זוהר עשתה מהלימון לימונדה והראתה לכולנו שעל אף הקושי והלבד, כולל כמובן להישאר עם שלושה ילדים קטנים, דווקא הריחוק מחזק את התשוקה והאהבה.

רוב הסיכויים שבן הזוג שלכן הוא לא גיא זוארץ אבל בפעם הבאה כשהוא יעלה את ההצעה לנפוש עם חברים, במקום להיכנס לטייס אוטומטי ולהתעצבן על הרעיון, תסתכלו דווקא על הצד החיובי של העניין. אגב, הצד החיובי הוא שזה תקף גם לגבי חופשה שלך עם החברות, כן?

4. תבטאו את הרגשות שלכם בקול הכי גדול שאפשר

בהמשך ישיר לסעיף הקודם: מתגעגעות? תגידו! מרגישות שאתן זקוקות לו? תספרו! גם אחרי כמעט 20 שנה יחד, גיא ויעל ממשיכים להזכיר לכולם שהם אוהבים ומאוהבים. לא חלילה בגלל שמישהו שכח אלא בגלל שבמירוץ החיים, המילים נותנות לנו הזדמנות לעצור רגע ולתת אישור אמיתי לרגשות שלנו. בין אם מדובר בתמונה באינסטגרם ובין אם בסתם הודעה אוהבת, הדברים האלה לא שמורים לתחילת הקשר בלבד, להפך.

5. אל תפספסו את הרגעים הקטנים בחיים

בין שלל הודעות ווטסאפ של "תביא חלב" ו"תחזיר את הילדים" נדמה לנו שאנחנו מתקשרות מלא עם בן הזוג במהלך היום ולפעמים אנחנו מפספסות את הרגעים הקטנים והמאושרים בחיים. אם זה להסתכל בעיניים, לסיים את הערב בצפייה משותפת בנטפליקס או ליהנות מבילוי זוגי בים, הרגעים הקטנים במהלך היום הם לא פחות חשובים מחופשות לתיחזוק הזוגיות, וגם בזה יעל וגיא מעולים.

6. תזרמו עם השטויות האחד של השנייה

הוא רוצה לגדל שפם? בכיף! לעשות שזירה? נהדר! להתחיל לשיר לדינו? טוב, לגבי זה, זה כבר תלוי. אבל עכשיו ברצינות רגע, הקלישאה טוענת שכדאי לבחור את הקרבות שלך בחוכמה והמשפט הזה מדויק יותר מתמיד בזוגיות.

7. תדאגי להכניס אותו לעולמך

אחת התחושות היותר מבאסות היא להרגיש לבד בתוך זוגיות, אבל אם את מרגישה שאת בודדה במערכה לפעמים הפתרון קל וכל מה שצריך הוא לשתף. במילים אחרות, זה הזמן להביא את בן הזוג איתך לפילאטיס, לסידורים, לסופר, לקוסמטיקאית שלך. זהירות, יש סיכוי שבסוף תמצאי אותו מכור לפילטאיס מכשירים וגונב לך את התורים אצל הקוסמטיקאית.

יעל בר זוהר וגיא זוארץ | צילום :Instagram
יעל בר זוהר וגיא זוארץ | צילום :Instagram

8. אינטימיות, אינטימיות, אינטימיות

בתחילת הקשר אתם לא מפסיקים להתמזמז, אחרי כמה שנים פתאום הדיבור הוא אם עשיתם סקס או לא, אבל באמצע יש עולם שלם של נגיעות, נשיקות, חיבוקים וסתם מזמוזים. יעל בר זוהר וגיא זוארץ מזכירים לנו שאחד הדברים הכי חשובים בזוגיות הוא מגע, ולמרות שאנחנו נשים של מילים אין ספק שזו דרך התקשורת האולטימטיבית.