כנגד ארבעה בנים

חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול, ברוח עולם התקשורת הישראלי

88 שיתופים | 132 צפיות

חכם

צבי יחזקאלי

גיל: 37

מה עושה: כתב, פרשן וראש הדסק לענייני ערבים בחדשות ערוץ 10.

עד היום: התחיל את דרכו התקשורתית בגלי צה"ל. נחשף בתכניתם של לונדון וקירשנבאום בערוץ 10, שם הגיש פינה קבועה בשם "העולם הערבי". חלחל לתודעה ביתר שאת במלחמת לבנון האחרונה, כשדיווח בסמכותיות ובגבריות אין קץ על מעללי נסראללה בצפון. חוץ מהפינה היומית בלונדון את קירשנבאום, שעדיין בתוקף, הוא מפרשן מדי שישי בתכניתם של עופר שלח ורביב דרוקר.

למה "חכם"? כי הוא מבין יותר טוב מכולם בתחום הכי מסובך שיש: הסכסוכים במזרח התיכון (נכון, גם אהוד יערי מגלה בקיאות מרשימה, אבל הוא לא חתיך, אז מה זה שווה).

יחזקאלי מגלם שילוב מרהיב של חוכמת חיים וחוכמה של אוניברסיטה: במסגרת תפקידו הוא מסתובב ללא חת בין חמושים ומבוקשים ולומד את השטח, וזה בנוסף להשכלתו הפורמלית, הכוללת לימודי מזרח תיכון באוניברסיטה ועיתונות בבית הספר כותרת.

לתדמית הגבר החכם מוסיפה גם המקצוענות הבלתי מתפשרת של יחזקאלי, שמסרב בתוקף להשלים עם העובדה שכבר מזמן הפך לסלב נערץ ולסוג של אליל בנות, שהשאלה עם מי הוא נכנס למיטה בלילה מעניינת לא פחות מהשאלה "אז מה חושבים על זה בחמאס?". לאחרונה הוא נפרד מחברתו רקדנית הבטן לאחר למעלה מעשר שנים צמודות – יותר אינפורמציה מזה קשה להוציא ממנו, וגם את זה הוא מעולם לא אישר או הכחיש. בונקר.

לא יודעים עליו: יוגיסט נלהב, אוכל בריא ומרבה לצאת לטיולי שטח רכוב על אופנוע או אופניים.

אמר פעם: "אני קורא בערבית, רואה בבית רק טלוויזיה ערבית, חולם בערבית. בתא הקולי שלי אני דובר בשלוש שפות – קודם ערבית, אחר כך אנגלית ורק בסוף עברית. אגב, כשהחמאס עלה, הייתי צריך לשנות את ברכת השלום ל'סלאם עלייכום', שזה יותר מקובל אצלם מהברכה שהייתה קודם כשהפתח היה בשלטון" (ynet).



גם חתיך, גם מבין יותר טוב מכולם<br />תמונה באדיבות ערוץ 10<br />רקע: stock.xcg" src="https://atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com/misc/prev_images/pagemodule/image1/222/17222/______2.jpg?1177594905" />                             </p>
<div>גם חתיך, גם מבין יותר טוב מכולם<br />תמונה באדיבות ערוץ 10<br />רקע: stock.xcg</div>
</p></div>
<h2>רשע</h2>
<p><strong>עומר ברנע</strong></p>
<p><strong>גיל: </strong>27</p>
<p><strong>מה עושה: </strong>שחקן, דוגמן ודי ג'יי לעת מצוא.</p>
<p><strong>עד היום: </strong>שיחק בסרטים פרא ואנג'ל ובטלנובלות לחיי האהבה, אסתי המכוערת וילדות רעות, וגם בכמה הצגות. השתתף בעונה הראשונה של רוקדים עם כוכבים (אבל עף די מהר). לאחרונה הצטלם לסדרה של סיגל אבין האקס המיתולוגי. דגמן ל-TNT. לאחרונה פתח חנות בגדים מיליטנטית משהו משלו, רזיזסנס.</p>
<p><strong>למה "רע"? </strong>לפעמים נדמה שכל צעד בקריירה של ברנע מכוון להתריס או לעורר פרובוקציה, מהתפקידים שהוא מגלם ועד מעשיו בחייו הפרטיים. בלחיי האהבה הוא גילם את אבנר, המדריך ה"בוגר", שאונס את מאיה (בגילומה של דניאלה וירצר) בלי להתבלבל, באסתי המכוערת הוא היה "הבן הרע" של צבי רוזנטל, שלא בוחל בכלום בשביל להשיג בדיוק, אבל בדיוק, את מה שהוא רוצה, בקמפיין ל-TNT הוא עורר מהומות כשהצטלם בפוזות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון (בין השאר הוא הפשיל את מכנסיו, מישש שדיים וליקק בהונות). </p>
<p>חוץ מזה הוא התהדר לא אחת בתקופות ההתהללות הפרועות שלו, שבהן שתה, עישן וזיין כל מה שזז, וגם השתין מהמרפסת של מועדון חיפאי שבו עבד כדי ג'יי, היישר על המאבטח המסכן שבכניסה. למה? כי היה תור בשירותים.</p>
<p><strong>לא יודעים עליו: </strong>הוא צמחוני, הוא פעיל באנונימוס למען בעלי חיים, וגם בגרינפיס למען איכות הסביבה. מה שמעלה את התהייה אולי בכל זאת יש משהו עדין ונעים מתחת למעטה הקוצני והכמעט דוחה של עומר ברנע?</p>
<p><strong>אמר פעם: </strong>"תדמית הילד הרע משרתת את המטרות הכלכליות והקרייריסטיות שלי. התדמית שלי היא לא משהו שאני לוקח ברצינות, זה לא חלק מהמהות שלי, אז למה שלא אשתעשע עם העובדה שאני 'הילד הרע'? אין לי שום רגשות אשם על מה שאני עושה" (עיתון תל אביב).</p>
<p></p>
<div class= בתקופות ההתהללות הפרועות שלו שתה, עישן וזיין כל מה שזז

בתקופות ההתהללות הפרועות שלו שתה, עישן וזיין כל מה שזז

תם

אורי גוטליב

גיל: 38

מה עושה: שחקן וקומיקאי.

עד היום: שירת בלהקת פיקוד המרכז. שיחק בסרטים ללקק ת'תות, צדק מוחלט ואיה ובתכניות הטלוויזיה עניין של זמן, אחד העם 1 ושוטטות (שם היה יניב הצלם), והנחה את תכנית האירוח קצרת הימים הכל טוב בערוץ 2. הגיש במשך שנתיים את הרצועה (בדמות עופר נבאחו), תכנית הדגל של ערוץ ביפ, וכיום נמנה עם חברי הפאנל של מועדון לילה של ארז טל.

למה "תם"? תדמיתו הציבורית של אורי גוטליב זועקת נעבעכיות בכל אשר יפנה. בסדרת הקאלט עניין של זמן הוא היה אלון, הנער התמים והמאוהב, בהרצועה הוא היה המנחה עופר נבאחו, סוג של אמרגן ומפיק על גרוטסקי עם ספיץ'-דפקט חינני (הוא לא באמת מדבר בסמ"ך!), ובמועדון לילה הוא יושב חזק על תקן הגיק החרמן, זה שלא מזיין אף פעם ולחלוטין לא הולך לו עם בחורות. הכי לא עפר שכטר.

שני נתונים נוספים שמוסיפים לתדמית האורי-גוטלבית התמה הם העובדה שהוא גר במושב, הרחק משאון הביצה, והדמיון בינו לבין גידי גוב – במראה, אבל גם באופי המתוק, המעט נוירוטי והנבוך מעצמו.

לא יודעים עליו: הוא משחק כדורגל ואוהב נהיגה מהירה. במהלך שירותו בצה"ל נתפס מעשן סמים קלים.

אמר פעם: "הייתי בן 26, ישבתי לבד, בדירה שגרתי בה בשכירות, ופתאום אמרתי לעצמי 'אוקיי, בוא נעצור הכל. נראה איפה אני עומד, מה אני רוצה לעשות בחיים'. עשיתי אז דברים לא כל כך טובים, כמו צה"ל 1 בטלוויזיה, וגם הייתה לי תקופה לא קלה בתיאטרון חיפה. אמרתי 'אני נותן לעצמי עכשיו שנתיים, לראות אם אני במקצוע הנכון, אבל בשביל לבדוק את זה אני הולך לעשות רק דברים מצחיקים'. קלטתי שזה כיוון שאני טוב בו. ואכן, הבדיקה הניבה תוצאות. במקביל החלטתי להפסיק עם דברים שלא עשו לי טוב לבריאות, סמים ובחורות מזדמנות" (nrg).



משמאל: מיהו בעצם דודי מליץ? מימין: אורי גוטליב - מתוק, מעט נוירוטי ונבוך מעצמו

משמאל: מיהו בעצם דודי מליץ? מימין: אורי גוטליב – מתוק, מעט נוירוטי ונבוך מעצמו

שאינו יודע לשאול

דודי מליץ

גיל: 25

מה עושה: דוגמן וברמן.

עד היום: דגמן לרנגלר, ספידו ועוד כל מיני, היה ועדיין כתב שטח שלY בעשר ובעיקר היה בן זוגה של מאיה בוסקילה.

למה "אינו יודע לשאול": מיהו בעצם דודי מליץ? קשה לומר. מדובר בסלב-לרגע שלמעט הרבה קוביות בבטן, עיניים כחולות ולוק לא רע בכלל – אין לו הרבה מה להציע לאומה. למעשה, אם לא היה החצי השני של מאיה בוסקילה כנראה לא ממש היינו שומעות עליו. השניים, כידוע, ידעו אינספור עליות ומורדות, כולל תאריך לחתונה וטבעת, עד ש(כנראה) נפרדו סופית.
מליץ הואשם לא אחת שהוא "רוכב" על הקריירה של זוגתו. אנחנו לא נביע דעה, רק נזכיר שעד שהכירו הוא היה ברמן אלמוני למדי, ועכשיו, משנפרדו, שוב לא שומעים עליו יותר מדי. מצד שני, תמיד יכול להיות שמדובר כאן במקרה של מים שקטים שחודרים עמוק, או במילים אחרות – בגבר חלומות שייתן לך לתפוס את מרכז הבמה בלי לעשות מזה סיפור.

לאחרונה, דרך אגב, הוא נצפה מפגין זוגיות צמודה עם בחורה חדשה, העונה גם היא לשם מאיה.

לא יודעים עליו: לכי תדעי, אולי יום אחד יגלו שבעצם מדובר בפיזיקאי מחונן.

אמר פעם: שום דבר שראינו לנכון לצטט.

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה