לגמרי לא לוזר

גיחה קצרה לחייו של השחקן טל ירימי

88 שיתופים | 132 צפיות

התחיל את דרכו
בהבימה בהצגה פרפרים הם חופשיים

לא רק שחקן
גם מוזיקאי

העתיד צופן
רק טוב, בריאות ואושר

לטל ירימי היו תכניות אחרות לשלב זה בחייו: הוא ראה את עצמו מנגן ושר באולמות הומי אדם. במקום זאת, הלוזר של האלופה הוא כעת יקיר הקהל הטלוויזיוני. הוא בן 31, רוצה להיות שחקן כמו מרלון ברנדו ואל פאצ'ינו ולשרוף את המסך. בינתיים נוכל לשמוע אותו שר שיר שכתב והלחין בפרק 156 של האלופה.

איך התחברת לתפקיד הלוזר חסר הביטחון באלופה?
"זה דרש הרבה עבודה קשה והתמדה, אבל ההבנה של הדמות במשחק והכניסה אליה היא פשוט קסם שאי אפשר להסביר אותו, כשזה קורה – זה קורה".

יש קווי דמיון בינך לבין דורי שאתה מגלם בסדרה?
"יש ואין. אני חושב ששנינו אוהבים את החיים, רק שאליו החיים התאכזרו ובחיים שלי, למזלי, לא חוויתי דברים כאלו. דורי נקלע לסיטואציה זוועתית ובסך הכל הוא לא אשם במה שהוא".

איך הגעת למשחק?
"בגיל 22 למדתי במכינה של ירון לוינשטיין ומשם הגעתי במקרה ללימודי משחק בבית צבי. נירה גל, מורתי לפיתוח קול במכינה התעקשה שאבחן ללימודי משחק. אני בכלל רציתי להמשיך להיות מוזיקאי, אבל גם מהמשחק אני מאוד נהנה".

למה אתה מתחבר מבחינה מקצועית?
"לכתיבת טקסטים ולהלחנתם. יש לי כבר הרבה חומרים ואני מתחיל להופיע בפאבים. קפה ביאליק וגורדון 17 בהם הופעתי לאחרונה מתאימים לי כרגע. אני מקווה להמשיך להתפתח בתחום ולהגיע גם לאלבום משלי".

מתי החלה אצלך האהבה למוזיקה?
"כבר בתיכון הייתי בלהקה ביבנה לה קראנו סתם תוכי. זו הייתה להקת רוק וניגנתי בה על קלידים. עם הזמן עברתי לקדמת הבמה והתחלתי לשיר מהחומרים שלי".

הרקורד שלך מתחיל להתמלא
"נכון. הספקתי לשחק בכמה הצגות, פרסומות וסדרות בטלוויזיה (חדר מלחמה, טיפול נמרץ ועשרים פלוס). אני מקווה להמשיך לשחק בטלוויזיה, להגיע גם לקולנוע וכמובן לתיאטרון. בקיצור, אני רוצה לטעום מהכל".

היום אתה עושה משהו נוסף כשחקן מעבר להאלופה?
" לא. אני מצטלם כל יום אז אין לי זמן להכניס פרויקטים אחרים. אני גם משתדל ללכת לישון מוקדם כדי להיות רענן ביום הצילומים שלמחרת".

אז מה התכניות אחרי האלופה?
"לנוח לפחות שבועיים ולהמשיך הלאה".

איך מגיב אליך הרחוב?
"בהתחלה קצת כעסו עליי שיצאתי עם ליאן. היום כבר יותר מפרגנים. נותנים לי עצות מה לעשות ואיך להתייחס אליה. הצחיק אותי שמישהו ברחוב שאל אותי אם אני מגמגם גם במציאות".

איפה אתה מרגיש הכי נוח?
"בבית, עם אשתי חגי. זוהי אהבתי הגדולה. אנחנו כבר חמש שנים ביחד. אנחנו עובדים באותו תחום, מפרים זה את זה ומאוד מבינים ועוזרים אחד לשני. אני לא צריך יותר מזה".

ממה אתה מתרגש?
"מהדברים הקטנים של החיים".

מהי העדפת הבילוי שלך בסופשבוע?
"לטייל בעיר (תושב תל-אביב), לאכול משהו טוב, לפגוש חברים ולהיות עם אשתי".

תכניות לעתיד?
"להמשיך לעבוד, ליהנות ממה שאני עושה ומתישהו גם להרחיב את המשפחה".

 

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה