פרסום ראשון: לוסי דובינצ'יק ילדה את בתה השנייה, "לא תהיה לי חופשת לידה"

לוסי דובינצ'יק | צילום: רון קדמי
לוסי דובינצ'יק | צילום: רון קדמי

פרסום ראשון: עשרה חודשים אחרי שנפלה מקומה רביעית לוסי דובינצ'יק ילדה הלילה את בתה השנייה. האבא: איש הנדל"ן חגי פוקס אותה הכירה במהלך האשפוז אחרי התאונה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בשעה טובה ילדה הלילה (שני) השחקנית לוסי דובינצ'יק בת, ששמה אור, לה ולארוסה, איש הנדל"ן חגי פוקס. התינוקת נולדה כשלושה שבועות לפני המועד המתוכנן במשקל שני קילו ושמונה מאות גרם.

דובינצ'יק, אשר רק באוגוסט האחרון הרעידה מדאגה מדינה שלמה כאשר נפלה מחלון דירתה בקומה הרביעית ביפו, הייתה שרויה בתרדמת כשגופה סבל מפציעות ושברים רבים. היא שבה להכרה בתום שלושה ימים, והתאוששה במהירות, וכבר שבועיים לאחר מכן הכירה את פוקס בעודה מאושפזת בבית החולים. הלילה ילדה את ביתם המשותפת, אחות לאלמה בת ה-10 ולבתו בת ה-9 של פוקס מנישואיו הקודמים.

לוסי דובינצ'יק ובן הזוג חגי פוקס | תמונה מתוך האינסטגרם @lucydubinchik
לוסי דובינצ'יק ובן הזוג חגי פוקס | תמונה מתוך האינסטגרם @lucydubinchik

לוסי דובינצ'יק חושפת את ההתדרדרות: "אבא שלי שמע ברחוב שאני פושטת רגל"

סיפור האהבה בין דובינצ'יק לפוקס התחיל כשחברתה הטובה הורידה אותה ממיטת בית החולים לשאוף קצת אוויר מחוץ למחלקה. שם, בחוץ, הכירה את פוקס, שהיה מאושפז במחלקה אחרת. "היינו למטה, וגם חגי היה שם וניגש אלינו", משחזרת דובינצ'יק בריאיון בלעדי למגזין "את" שיפורסם בקרוב. "הוא היה עם קיבוע בצוואר, לפני ניתוח, אחרי תאונה שהוא עשה בגלישת גלים. הוא סיפר שהוא חלק חדר עם מישהו שמכיר אותי, גל, ובאותו היום גל השתחרר וביקש שחגי ישמור עלי. אמרתי –  'סבבה', הסיפור נשמע אמין. ואז חגי עלה איתי ועם החברה לחדר שלי, קשקשנו קצת, ובשלב מסוים הוא אמר שהוא צריך לקפוץ למחלקה שלו והוא כבר חוזר. הוא חזר אחרי שעה עם תיק, וסיפר לי שהוא שחרר את עצמו מהמחלקה, ביטל את הניתוח, ועובר לגור איתי בחדר שלי".

עוד באותו החודש הודיעו השניים על אירוסיהם וזמן מועט לאחר מכן אישרה דובינצ'יק כי היא בהריון. פוקס טיפל בה במסירות במשך ארבעה וחצי החודשים בהם שהתה בבית החולים ועד שהשתקמה ושוחררה.

לוסי דובינצ'יק והבת אלמה | צילום: יח"צ
לוסי דובינצ'יק והבת אלמה | צילום: יח"צ

 

דובינצ'יק, אשר התפרסמה בגיל 12 בתפקיד הראשי בסרט הזוכה בפרס אופיר "קלרה הקדושה" הפכה לאחת השחקניות האהובות והמוערכות בארץ. היא חלק מהקאסט הקבוע של תיאטרון גשר, כיכבה בסרטים כמו "החברים של יאנה" ו"ד"ר פומרנץ" של אסי דיין ז"ל (עמו גם ניהלה חברות קרובה), וכן בדרמות הטלוויזיוניות "מרחק נגיעה" "פלורנטין" ואף השתתפה בתכנית "רוקדים עם כוכבים". דובינצ'יק לא מתכננת לנוח: "עם אלמה חזרתי לעבוד מאוד מהר וגם הפעם כבר הודעתי לתאטרון גשר שתכף אני רוצה לחזור. לא תהיה לי חופשת לידה". אנחנו בכל זאת מקוות שהשחקנית תהנה מבתה התינוקת ותיקח את כל הזמן שהיא צריכה כדי לחגוג את הדובינצ'יקית החדשה.

"יש בי כעס. למה אני לא מקבלת עבודה? אני רואה כאלה שיצאו מתוכנית ריאליטי ומשחקים ומנחים וזה לא הוגן כלפי שחקנים אמיתיים עם קבלות". לוסי דובינצ'יק | שמלה" זאדיג אנד וולטר | צילום: רון קדמי